Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man er gravid har jeg hørt og lest om flere som også har positive eggløsningstester.

Er det slik at den alltid er det, eventuelt hvor tidelig blir denne positiv liksom?

Anonymous poster hash: ae9c5...e7d
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Jeg har lest at el-testen slår positiv etter g-test viser positivt resultat. Altså på IKM, muligens dager etter.

Så går man tom for g-tester, hjelper det lite å bruke el-tester før IKM.

Endret av Wei Wei
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man er gravid har jeg hørt og lest om flere som også har positive eggløsningstester.

Er det slik at den alltid er det, eventuelt hvor tidelig blir denne positiv liksom?

Anonymous poster hash: ae9c5...e7d

Den slår ut samtidig som en graviditetstest.

Anonymous poster hash: c4304...d40

Skrevet

Her var EL-testen positiv lenge etter graviditetstesten. Hadde ikke peiling på at jeg var gravid, så fortsatte å teste etter EL da jeg trodde den var forsinket. Synes det var så rart at jeg fikk så mange sterke flere dager på rad, så var det som fikk meg til å ta en graviditetstest, som var kjempepositiv. Fikk altså ikke positiv EL-test, men reagerte på at de var uvanlig sterke flere dager på rad. Men kan sikkert være forskjellig fra person til person :)

• Liker 1
Skrevet

Eltes hos meg blir senere positiv enn gtest. Men positiv blir den ved svangerskap,ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...