AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1301 Skrevet 8 timer siden Mei88 skrev (På 8.3.2026 den 21.13): Det er den samme som er på boks Hvis du mener Piano rødsaus på boks så er det 100% ikke det samme. Anonymkode: 3742b...75e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1302 Skrevet 7 timer siden Dots kjeksene, ja er 00 modell. Anonymkode: 2cab9...820
Abc124 Skrevet 7 timer siden #1303 Skrevet 7 timer siden (endret) Dots kjeksene og Pepsi max kirsebær. Endret 7 timer siden av Abc124
fugl fønix Skrevet 7 timer siden #1304 Skrevet 7 timer siden Jeg savner reinsdyrpølser😢,blå plasikkpakke,de var så gode🥰, de sluttet å selge dem her på butikken på senvinteren 2021.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1306 Skrevet 7 timer siden jeg savner safari-butikken på Fantoft på 90-tallet.. eller kanskje det var noe Mekka den het. Anonymkode: 4a5a2...364
MegJa Skrevet 5 timer siden #1307 Skrevet 5 timer siden Potetferie skrev (4 timer siden): Kjeft er savn! Veldig sterke minner av at jeg fikk Kjeft (!) av min tante, som nå er borte. Tidlig 90-tall er bare peaken i menneskets historie. Åh, JA ikke sant! Jeg var så utrolig glad i KJEFT ❤️ Jeg hadde ikke engang en favoritt, for favoritten min var ALLE smakene ☺️ Pleide å få det som drikke i helgene husker jeg. Skulle ønske at den kom igjen, i en begrenset periode i det minste. 1
sofie777 Skrevet 4 timer siden #1308 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg savner safari-butikken på Fantoft på 90-tallet.. eller kanskje det var noe Mekka den het. Anonymkode: 4a5a2...364 Safari og Mekka var to forskjellige butikkjeder. Safari er blitt Meny de fleste steder (som på Vestkanten, like ved den aller første Safari-butikken), og Mekka gikk via Rimi til forskjellige Coop-butikker (den i Marken gikk til Prix, for eksempel)
sofie777 Skrevet 4 timer siden #1309 Skrevet 4 timer siden MegJa skrev (20 minutter siden): Åh, JA ikke sant! Jeg var så utrolig glad i KJEFT ❤️ Jeg hadde ikke engang en favoritt, for favoritten min var ALLE smakene ☺️ Pleide å få det som drikke i helgene husker jeg. Skulle ønske at den kom igjen, i en begrenset periode i det minste. Savner Kjeft, jeg også. Klistremerker og alt! Den blå var best 1
Cid Skrevet 3 timer siden #1310 Skrevet 3 timer siden MegJa skrev (1 time siden): Åh, JA ikke sant! Jeg var så utrolig glad i KJEFT ❤️ Jeg hadde ikke engang en favoritt, for favoritten min var ALLE smakene ☺️ Pleide å få det som drikke i helgene husker jeg. Skulle ønske at den kom igjen, i en begrenset periode i det minste. Beste kjeften man kunne få 🧃🧃 1
MegJa Skrevet 3 timer siden #1311 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (41 minutter siden): Beste kjeften man kunne få 🧃🧃 Helt klart Stort savn. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #1312 Skrevet 3 timer siden MegJa skrev (Akkurat nå): Helt klart Stort savn. Likte best den med cola smak, kjøpte den sist høsten 2009. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå