AnonymBruker Skrevet 9. mars #1301 Skrevet 9. mars Mei88 skrev (På 8.3.2026 den 21.13): Det er den samme som er på boks Hvis du mener Piano rødsaus på boks så er det 100% ikke det samme. Anonymkode: 3742b...75e
AnonymBruker Skrevet 9. mars #1302 Skrevet 9. mars Dots kjeksene, ja er 00 modell. Anonymkode: 2cab9...820
Abc124 Skrevet 9. mars #1303 Skrevet 9. mars (endret) Dots kjeksene og Pepsi max kirsebær. Endret 9. mars av Abc124
AnonymBruker Skrevet 9. mars #1306 Skrevet 9. mars jeg savner safari-butikken på Fantoft på 90-tallet.. eller kanskje det var noe Mekka den het. Anonymkode: 4a5a2...364
MegJa Skrevet 9. mars #1307 Skrevet 9. mars Potetferie skrev (4 timer siden): Kjeft er savn! Veldig sterke minner av at jeg fikk Kjeft (!) av min tante, som nå er borte. Tidlig 90-tall er bare peaken i menneskets historie. Åh, JA ikke sant! Jeg var så utrolig glad i KJEFT ❤️ Jeg hadde ikke engang en favoritt, for favoritten min var ALLE smakene ☺️ Pleide å få det som drikke i helgene husker jeg. Skulle ønske at den kom igjen, i en begrenset periode i det minste. 1
sofie777 Skrevet 9. mars #1308 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg savner safari-butikken på Fantoft på 90-tallet.. eller kanskje det var noe Mekka den het. Anonymkode: 4a5a2...364 Safari og Mekka var to forskjellige butikkjeder. Safari er blitt Meny de fleste steder (som på Vestkanten, like ved den aller første Safari-butikken), og Mekka gikk via Rimi til forskjellige Coop-butikker (den i Marken gikk til Prix, for eksempel) 1 1
sofie777 Skrevet 9. mars #1309 Skrevet 9. mars MegJa skrev (20 minutter siden): Åh, JA ikke sant! Jeg var så utrolig glad i KJEFT ❤️ Jeg hadde ikke engang en favoritt, for favoritten min var ALLE smakene ☺️ Pleide å få det som drikke i helgene husker jeg. Skulle ønske at den kom igjen, i en begrenset periode i det minste. Savner Kjeft, jeg også. Klistremerker og alt! Den blå var best 2
Cid Skrevet 10. mars #1310 Skrevet 10. mars MegJa skrev (1 time siden): Åh, JA ikke sant! Jeg var så utrolig glad i KJEFT ❤️ Jeg hadde ikke engang en favoritt, for favoritten min var ALLE smakene ☺️ Pleide å få det som drikke i helgene husker jeg. Skulle ønske at den kom igjen, i en begrenset periode i det minste. Beste kjeften man kunne få 🧃🧃 1
MegJa Skrevet 10. mars #1311 Skrevet 10. mars Cid skrev (41 minutter siden): Beste kjeften man kunne få 🧃🧃 Helt klart Stort savn.
Cid Skrevet 10. mars #1312 Skrevet 10. mars MegJa skrev (Akkurat nå): Helt klart Stort savn. Likte best den med cola smak, kjøpte den sist høsten 2009. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #1313 Skrevet 10. mars Hobby-sjokoladen fantes vel en gang med bringebærsmak. Mener det også fantes med cola-smak i små biter. Her synes jeg de kunne kommet med noen Limited Edtions - hadde vært artig med forskjellige smaker - gjerne bringebær, hva med mango, pære etc - en tid hadde jo de også "Slappa" - som var en lakrisvariant av Hobby. Anonymkode: 3951d...39b 1 1
Cid Skrevet 13. mars #1315 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (2 timer siden): Blåbær cider (Grevens)😃, har ikke sett den på 3år.😫 Kvinneguiden @Cider (Egmont) er her fortsatt da 😄 1
Cid Skrevet 13. mars #1317 Skrevet 13. mars fugl fønix skrev (Akkurat nå): Det er bra😎👍 det setter vi alle pris på!👧👨🦱🧑🦰👩🦰🧒🧑👱👱♀️👱♂️😊 Takk det samme, jeg digger deg 😃 alltid artig å se deg i tråder 😄
KaffekoppQueen Skrevet 13. mars #1319 Skrevet 13. mars Savner Tine kremost pepper «en skikkelig rund pizza» og «en skikkelig hot pizza» 2
Elskermandager Skrevet 14. mars #1320 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 19.10): Savner allerede dumle kjeks. Denne. Ser ut som at den er på vei ut nå. Tre butikker som har hatt den, har ingen igjen og plassen har forsvunnet i hyllen. Hos to så har de igjen en med en dårlig dato, den siste datoen som var i de andre butikkene før de forsvant/gikk tom. Så det er nok rester fra det de har igjen og når de er borte så kommer de ikke inn igjen. Kan ikke gå inn i denne tråden og å ikke nevne to ting jeg savner hver dag! Den orginale bamsesnacksen fra kims (pombear er ikke det samme i det hele tatt!) og beste potetgullet som noen sinne har blitt laget (og jeg liker ikke salt potetgull, noe så kjedelig!) Anonymkode: c9721...91e Dumlekjeks er ikke gått ut, den er fast i sortimentet til Europris. 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå