MegJa Skrevet tirsdag kl. 18:10 #1241 Skrevet tirsdag kl. 18:10 Maleficenta skrev (43 minutter siden): Ååå soho. Jeg var så lykkelig da den var tilbake men plutselig var den borte igjen. Noen idioter påstod hardnakket at den ikke smakte det samme men det syns jeg den gjorde Synes den smakte helt likt jeg! Men jeg likte den gamle innpakningen best Håper virkelig på et comeback! ❤️ 1 3
Daisy-love Skrevet tirsdag kl. 18:11 #1242 Skrevet tirsdag kl. 18:11 AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 17.18): Knattene med L & B Anonymkode: 3032f...bac Jeg har 30 poser med lakris/bringebær-knatter hjemme 😅🙃 Hamstret på holdbart 😃 De er de beste Knattene.
NatNat Skrevet tirsdag kl. 18:12 #1243 Skrevet tirsdag kl. 18:12 vet ikke om det ble nevnt før men savner fremdeles den beste is i verden. Kjøpte den i slutten av 80 årene. Fra Diplom 2 2
jukkapalme Skrevet tirsdag kl. 18:19 #1245 Skrevet tirsdag kl. 18:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva var du mousse yoghurtene som var rundt 2001 tallet? Det var en mousse konsistens yoghurt små begere. Anonymkode: 4e610...42c Husker yoghurt mousse, men tror det var på slutten av 90-tallet? Savner den jeg og.
jukkapalme Skrevet tirsdag kl. 18:22 #1246 Skrevet tirsdag kl. 18:22 MegJa skrev (9 minutter siden): Synes den smakte helt likt jeg! Men jeg likte den gamle innpakningen best Håper virkelig på et comeback! ❤️ Åh, nam! Den var så god den. Ble så glad da den kom tilbake, men det varte ikke lenge. Enig i at den gamle innpakningen var best. Mye finere og kulere 1 1
MegJa Skrevet tirsdag kl. 18:33 #1247 Skrevet tirsdag kl. 18:33 jukkapalme skrev (49 minutter siden): Åh, nam! Den var så god den. Ble så glad da den kom tilbake, men det varte ikke lenge. Enig i at den gamle innpakningen var best. Mye finere og kulere Savner den så mye! Veldig stilig innpakning Jeg savner smaken av den sjokoladen ❤️
Maleficenta Skrevet tirsdag kl. 18:46 #1248 Skrevet tirsdag kl. 18:46 MegJa skrev (35 minutter siden): Synes den smakte helt likt jeg! Men jeg likte den gamle innpakningen best Håper virkelig på et comeback! ❤️ Ja den gamle innpakningen var best. Er den jeg vil ha igjen 1
MegJa Skrevet tirsdag kl. 18:52 #1249 Skrevet tirsdag kl. 18:52 Ramsay Street skrev (22 timer siden): Freia Dessertsjokolade er dypt savnet. Håper virkelig at den kommer tilbake en gang! En av mine store favoritter ❤️ 3 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:09 #1250 Skrevet tirsdag kl. 19:09 Tine ostekake i beger, jordbær. Spiste sikkert 3 i uka da jeg gikk på videregående. Konsistensen og smakene var så gode sammen, spesielt bunnen. Anonymkode: 558dd...beb 1
Brunhilde Skrevet 21 timer siden #1252 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.2.2026 den 19.15): Anonymkode: d30da...962 Og enda bedre var den som hadde gullpapir. Den var med mørk sjokolade. 1
MarianneE Skrevet 9 timer siden #1253 Skrevet 9 timer siden MegJa skrev (13 timer siden): Denne er savnet her i huset og.
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #1254 Skrevet 6 timer siden Daisy-love skrev (På 24.2.2026 den 19.11): Jeg har 30 poser med lakris/bringebær-knatter hjemme 😅🙃 Hamstret på holdbart 😃 De er de beste Knattene. Syke tider! Skulle ønske det var meg. Elsket de knattene. I stedet skal man liksom ta til takke med cola-knatter. Sluttet å kjøpe knatter etter de forsvant i ren protest. 1
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #1255 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (18 minutter siden): Syke tider! Skulle ønske det var meg. Elsket de knattene. I stedet skal man liksom ta til takke med cola-knatter. Sluttet å kjøpe knatter etter de forsvant i ren protest. Jeg kjøper heller ingen andre, og de Cola er bare skuff 😟 Så når jeg er tom så er tiden med Knatter over for meg. Jeg oppdaget Knatter her inne på KG når de med lakris og bringebær kom ut. Jeg har prøvd de andre, men det kan ikke sammenlignes. Sikkert ikke så bra for meg da, men gode er de 😋🥰
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1256 Skrevet 6 timer siden Jeg savner mat UTEN maltodekstrin. Anonymkode: e0ee3...b04
Maleficenta Skrevet 4 timer siden #1257 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg savner mat UTEN maltodekstrin. Anonymkode: e0ee3...b04 Hva matcher det?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1258 Skrevet 2 timer siden NatNat skrev (På 24.2.2026 den 19.12): vet ikke om det ble nevnt før men savner fremdeles den beste is i verden. Kjøpte den i slutten av 80 årene. Fra Diplom Helt enig, den var kjempegod. Anonymkode: 92317...7c5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1259 Skrevet 2 timer siden MegJa skrev (21 timer siden): Å, den savner jeg også! Anonymkode: 06f10...f27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå