missLynch Skrevet 22 timer siden #1201 Skrevet 22 timer siden Da er denne tilbake som limited edition, den er dypt savnet: Kokos-yoghurt 🥰💯 4
Maleficenta Skrevet 21 timer siden #1202 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Relax Relax var en sjokoladeserie i seks forskjellige smaker. Sjokoladeserien var på markedet fra 1990 til 1993, og fantes i smakene maiscrisp, nougatcrisp, kremet karamell, nøtter, krokancrisp og ren sjokolade Anonymkode: 3742b...75e Såpass lenge ja? Må ha vært i 93 dette da
Frøkenfryden Skrevet 20 timer siden #1203 Skrevet 20 timer siden missLynch skrev (1 time siden): Da er denne tilbake som limited edition, den er dypt savnet: Kokos-yoghurt 🥰💯
NullHull Skrevet 20 timer siden #1204 Skrevet 20 timer siden Disse ble jeg plutselig minnet på at jeg savner💔 3 4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1205 Skrevet 20 timer siden Denne savner jeg fra barndommen på 80-tallet Anonymkode: 3742b...75e 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1206 Skrevet 19 timer siden Denne var også farlig god. Anonymkode: 3742b...75e 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1208 Skrevet 19 timer siden Sørlandschips med hockey pulver Anonymkode: a9233...91e
Potetferie Skrevet 19 timer siden #1209 Skrevet 19 timer siden Den ordentlige Big one classic-pizzaen.
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #1210 Skrevet 9 timer siden Potetferie skrev (10 timer siden): Den ordentlige Big one classic-pizzaen. Fins den ikke mer?
Maleficenta Skrevet 9 timer siden #1211 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sørlandschips med hockey pulver Anonymkode: a9233...91e Det hørtes ikke godt ut
Gunstein123 Skrevet 8 timer siden #1212 Skrevet 8 timer siden Maleficenta skrev (1 time siden): Fins den ikke mer? De har forandret på den.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1213 Skrevet 7 timer siden Vi hadde et gatekjøkken der jeg bodde i barndommen. Hu som drev det lagde en liten krok til kiosk, og siden ingen butikker var søndagsåpne så ble det mang en søndag handlet der 😅 Hun tok inn litt andre ting enn dagligvarebutikkene, og en av tingene var en rull med sjokolade fra Cloetta. Den hadde form som center, men det var hardere konsistens og ikke karamell inni. Må ha vært en form nougat eller noe. Husker jeg alltid var usikker på om Cloetta eller Happy var navnet og sa begge deler for sikkerhets skyld 😂 Vet derfor helt sikkert at det sto happy på den, men jeg finner ingen bilder eller andre bevis for at dette har vært et produkt i salg her 🧐 Er det noen andre som kan huske noe lignende? Har tenkt på om happy ikke var et navn, men kanskje noe av designet utpå, limited edition eller noe, men jeg finner ikke sjokolade som passer heller. Anonymkode: 417df...da1
Evot_i_skogen Skrevet 4 timer siden #1214 Skrevet 4 timer siden NullHull skrev (15 timer siden): Disse ble jeg plutselig minnet på at jeg savner💔 Disse hadde jeg helt totalt slettet fra minnet mitt (selvforsvar tenker jeg siden de forsvant). De var så gode! Myke, saftige og med skikkelig god lakris smak.. Hvorfor forsvant de? Typisk at alle de gode lakrisproduktene forsvinner ut igjen 🙈 Tusen takk for at du la inn dette bildet, hvis ikke så tror jeg at jeg aldri hadde husket på de (selv om de var favoritten min).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå