Daisy-love Skrevet 15. februar #1161 Skrevet 15. februar Nå forsvinner to favoritter her: Wasa knekkebrød med rosmarin og havsalt. De har vært helt fantastiske som erstatning for flatbrød, og gode med både ost og avokado. Mills sitt salt og søtt peanøttsmør var også utrolig godt, men ikke så krise som knekkebrødet. Normal har et veldig godt naturlig peanøttsmør til en fin pris. Jeg har kjøpt en god del av det peanøttsmøret på tilbud nå, samt de siste par pakkene med knekkebrødet jeg fant på Rema. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #1162 Skrevet 15. februar Frøkenfryden skrev (På 14.2.2026 den 18.05): Du etter å ha finlest bedre er det mills sin forstår jeg det som! Takk og lov! Beklager fake news🙈🥹 Puuuuuh! Det var enda godt😮💨😮💨 Anonymkode: 084ab...460 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #1163 Skrevet 19. februar Lohengrin sjokolade, den var god. Anonymkode: 3742b...75e 5 3
Frøkenfryden Skrevet 21. februar #1164 Skrevet 21. februar Daisy-love skrev (På 15.2.2026 den 20.49): Nå forsvinner to favoritter her: Wasa knekkebrød med rosmarin og havsalt. De har vært helt fantastiske som erstatning for flatbrød, og gode med både ost og avokado. Mills sitt salt og søtt peanøttsmør var også utrolig godt, men ikke så krise som knekkebrødet. Normal har et veldig godt naturlig peanøttsmør til en fin pris. Jeg har kjøpt en god del av det peanøttsmøret på tilbud nå, samt de siste par pakkene med knekkebrødet jeg fant på Rema. Takk for trist tips. Røsket med meg mange knekkebrødpakker på en OBS i dag🥲 1
Daisy-love Skrevet 21. februar #1165 Skrevet 21. februar Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Takk for trist tips. Røsket med meg mange knekkebrødpakker på en OBS i dag🥲 Bare hyggelig og godt du fikk med deg noen. Her hadde jeg både et til kveldsmat igår med avokado, og som flatbrød til lapskausen til middag idag. Ordentlig kjipt de forsvinner 😢 Eneste er at Frigg skal komme med noen maiskaker med linfrø og rosmarin, og de kan gjerne være en erstatning 🤔 Jeg har ikke funnet de i butikk selv enda, men sett etter. Det blir ikke det samme, men i hvert fall litt samme krydder. 1
Gogglebox Skrevet 21. februar #1167 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2026 den 1.54): Broken Taco serien til Meny 🥲 Anonymkode: 0c959...20d Typisk produkt som de har satt så høy pris på at nesten ingen kjøper det og så skylder de på "lav etterspørsel" 🙄 Elsket roasted tomato-salsaen deres, men etter at de kuttet ut tilbudsrabatt og bare har denne trumfbonus-ordningen, så gadd jeg ikke kjøpe det mer. Gidder ikke betale 60 kroner for et glass med salsa. Matvarer jeg savner: - Kolonihagen Earl Grey te - Coop syltet paprika - Inspira og Wanted lakrisis - Old el paso tortilla strips 4
jukkapalme Skrevet 21. februar #1168 Skrevet 21. februar Maleficenta skrev (2 timer siden): Går og savner snackpack av og til Ååå, den savner jeg og! Var såååå god!Skulle ønske den kom tilbake.
AnonymBruker Skrevet 21. februar #1169 Skrevet 21. februar Savner allerede dumle kjeks. Denne. Ser ut som at den er på vei ut nå. Tre butikker som har hatt den, har ingen igjen og plassen har forsvunnet i hyllen. Hos to så har de igjen en med en dårlig dato, den siste datoen som var i de andre butikkene før de forsvant/gikk tom. Så det er nok rester fra det de har igjen og når de er borte så kommer de ikke inn igjen. Kan ikke gå inn i denne tråden og å ikke nevne to ting jeg savner hver dag! Den orginale bamsesnacksen fra kims (pombear er ikke det samme i det hele tatt!) og beste potetgullet som noen sinne har blitt laget (og jeg liker ikke salt potetgull, noe så kjedelig!) Anonymkode: c9721...91e 4 1
male32 Skrevet 21. februar #1170 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Savner allerede dumle kjeks. Denne. Ser ut som at den er på vei ut nå. Tre butikker som har hatt den, har ingen igjen og plassen har forsvunnet i hyllen. Hos to så har de igjen en med en dårlig dato, den siste datoen som var i de andre butikkene før de forsvant/gikk tom. Så det er nok rester fra det de har igjen og når de er borte så kommer de ikke inn igjen. Kan ikke gå inn i denne tråden og å ikke nevne to ting jeg savner hver dag! Den orginale bamsesnacksen fra kims (pombear er ikke det samme i det hele tatt!) og beste potetgullet som noen sinne har blitt laget (og jeg liker ikke salt potetgull, noe så kjedelig!) Anonymkode: c9721...91e Den Dumle kjeksen har jeg aldri smakt, så dumt, da får jeg heller ikke smake den. Hørtes god ut. Delivio chipsen, ja den husker jeg. Utrolig god chips. Blir så lei at mine favorittprodukter alltid forsvinner, og blir erstattet med nye varer som ikke kan måle seg. 1 1
Maleficenta Skrevet 21. februar #1171 Skrevet 21. februar male32 skrev (1 time siden): Den Dumle kjeksen har jeg aldri smakt, så dumt, da får jeg heller ikke smake den. Hørtes god ut. Delivio chipsen, ja den husker jeg. Utrolig god chips. Blir så lei at mine favorittprodukter alltid forsvinner, og blir erstattet med nye varer som ikke kan måle seg. Den var veldig god delivio chipsen, veldig dyr men. Dumlekjeks har ikke jeg heller rukket å prøvd
Maleficenta Skrevet 21. februar #1172 Skrevet 21. februar jukkapalme skrev (2 timer siden): Ååå, den savner jeg og! Var såååå god!Skulle ønske den kom tilbake. Syns den var bedre enn smash
MarianneE Skrevet 21. februar #1173 Skrevet 21. februar Maleficenta skrev (5 timer siden): Går og savner snackpack av og til Snackpack! 👏👏👏 Var det ultimate kinosnopet en gang i tiden. 1
jukkapalme Skrevet 21. februar #1174 Skrevet 21. februar Maleficenta skrev (1 time siden): Syns den var bedre enn smash Helt enig, mye bedre. Men liker smash også.
AnonymBruker Skrevet 22. februar #1175 Skrevet 22. februar Daisy-love skrev (19 timer siden): Bare hyggelig og godt du fikk med deg noen. Her hadde jeg både et til kveldsmat igår med avokado, og som flatbrød til lapskausen til middag idag. Ordentlig kjipt de forsvinner 😢 Eneste er at Frigg skal komme med noen maiskaker med linfrø og rosmarin, og de kan gjerne være en erstatning 🤔 Jeg har ikke funnet de i butikk selv enda, men sett etter. Det blir ikke det samme, men i hvert fall litt samme krydder. Jeg kjøpte de maiskakene på Lerøy (Bergen) nå i uka, veldig gode! Ikke så sprø som knekkebrød selvfølgelig, men god smak. Jeg savner denne og samme variant som fantes i smågodthylla 🥲 Anonymkode: c1ab0...e44 4
Daisy-love Skrevet 22. februar #1176 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte de maiskakene på Lerøy (Bergen) nå i uka, veldig gode! Ikke så sprø som knekkebrød selvfølgelig, men god smak. Jeg savner denne og samme variant som fantes i smågodthylla 🥲 Anonymkode: c1ab0...e44 Tusen takk, da håper jeg de kommer nær meg også snart 😊 Ps den sjokoladen så god ut 😊 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #1178 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 21.02): Husker dere den sjokoladen som het Relax? Var ikke så lenge, hverfall på slutten av 90-tallet. Gul emballasje, og forskjellige smaker. Anonymkode: a2706...3da Ja! Min far kjøpte en sånn til meg på lørdager, elsket de. Mener å huske den lilla var best Anonymkode: 359e7...36e 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #1179 Skrevet 22. februar Yoghurt med sitronsmak. Er ikke lenge siden den var i butikkene, mener det var TINE sin? Og Apetina sin fetaost med Chili-smak, hva skjedde med den? Anonymkode: 359e7...36e 1
Cid Skrevet 22. februar #1180 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anonymkode: d9ee6...d1b Er ikke den i salg lenger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå