Cid Skrevet lørdag kl. 15:19 #1141 Skrevet lørdag kl. 15:19 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Har nok nevnt det før, men savner Kims OL-ringer. De fra 94, ikke de som var for noen år siden, de smakte ikke det samme. Polly potetløv med paprika Salte, sure og pepper-ufo Urge energidrikk, husker ikke hva den het, men var en av få energidrikker jeg har likt Savner også glutenfrie frasiga fiskfileter fra Findus. De var kjempegode til fish & chips. Finnes kanskje fortsatt i Sverige, men er ikke der så ofte, selv om jeg ikke bor mer enn en times tid unna. Den husker jeg, trippel koffein 1
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 15:24 #1142 Skrevet lørdag kl. 15:24 Cid skrev (3 minutter siden): Den husker jeg, trippel koffein Ja, skikkelige saker, hehe god var den. Savner en annen energidrikk og, kom jeg på. Redbull hvit fersken. Den var limited edition i sommer. Kjempegod
Cid Skrevet lørdag kl. 15:27 #1143 Skrevet lørdag kl. 15:27 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, skikkelige saker, hehe god var den. Savner en annen energidrikk og, kom jeg på. Redbull hvit fersken. Den var limited edition i sommer. Kjempegod Husker at de hadde en lilla urge energidrikk med.
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 15:33 #1144 Skrevet lørdag kl. 15:33 Cid skrev (3 minutter siden): Husker at de hadde en lilla urge energidrikk med. Den husker jeg ikke om jeg smakte. Husker bare den trippel koffein
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:59 #1145 Skrevet lørdag kl. 16:59 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Vita grønnsakspostei forsvinner😢 Neeeeeeei!!!😭😭 Anonymkode: 084ab...460 1
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl. 17:05 #1146 Skrevet lørdag kl. 17:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Neeeeeeei!!!😭😭 Anonymkode: 084ab...460 Du etter å ha finlest bedre er det mills sin forstår jeg det som! Takk og lov! Beklager fake news🙈🥹
Zenobia Skrevet lørdag kl. 17:17 #1147 Skrevet lørdag kl. 17:17 (endret) Jeg savner Nøtte. Brukte den av og til som topping på desserter som en nøttesaus. Noen som vet om noe som kunne erstattet den? Endret lørdag kl. 17:17 av Zenobia
missLynch Skrevet lørdag kl. 19:01 #1148 Skrevet lørdag kl. 19:01 Cid skrev (4 timer siden): Når var disse i salg? 80- og 90-tallet 🥲 Idun Taffelchips med salt og pepper var 10 ganger bedre enn Kims og Maarud. De hadde også en med ost og løk som var fabelaktig god. Never change a winning team, som de sier. Men det gjorde de….🤷♀️
Cid Skrevet lørdag kl. 19:02 #1149 Skrevet lørdag kl. 19:02 missLynch skrev (Akkurat nå): 80- og 90-tallet 🥲 Idun Taffelchips med salt og pepper var 10 ganger bedre enn Kims og Maarud. De hadde også en med ost og løk som var fabelaktig god. Never change a winning team, som de sier. Men det gjorde de….🤷♀️ Skulle likt å smake de. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:54 #1150 Skrevet i går, 00:54 Broken Taco serien til Meny 🥲 Anonymkode: 0c959...20d
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1151 Skrevet 23 timer siden Pølsegryte fra findus Anonymkode: 4e610...42c
missLynch Skrevet 22 timer siden #1155 Skrevet 22 timer siden Savner bugg-tyggis i alle smakene…jordbær, sitron, lakris, banan, den hvite. Og kjærlighet med banan og karamellsmak fra Brynhild, den var god. Savner også chili con carne-saus på glass fra Uncle Ben`s, den var god sammen med kjøttdeig og ris 🥰 Vi drakk brusen «Sparkling Grapesoda» på 80-tallet, den ble borte. 🥲 2 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1156 Skrevet 19 timer siden Mulig jeg har sagt det før. Tre savnede varer. 1. En ferdig pastarett med kjøttboller - slik man bare skulle steike på panna. Det var pasta, kjøttboller, gulrot og broccoli. Mildt og fint krydret. Kjøpte ofte en slik når jeg var sluten og ville ha middag med en gang etter ankomst heimen. 2. Ostekake i beger - en gul og en rød variant. Likte den gule best. Akkurat balansert mellom det friske/mektige og søte. Perfekt liten dessert. 3. Grape Soda - Schweppes - brusn med smake av grapefrukt - veldig frisk og passe bitter. Den helt klart beste brusen som ikke følges for søt - f.eks. perfekt i jula. Anonymkode: 3951d...39b 2
Cid Skrevet 17 timer siden #1158 Skrevet 17 timer siden male32 skrev (1 time siden): Elsker Goldeneye filmen! Synd at jeg var for ung til å huske denne.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1159 Skrevet 17 timer siden Savner osten Crème Chateau fra Maarud, det var en mild og lett syrlig kremost. Var en av få oster jeg spiste til ost og kjeks da jeg var liten. Anonymkode: 1878a...a23 1
NatNat Skrevet 17 timer siden #1160 Skrevet 17 timer siden Go Morgen uten sukker, en var sitron og lime tror jeg, den andre mango. Mer enn 10 år siden. De var "limited summer edition". Utrolig gode. Hvorfor kommer ikke Go Morgen med mer nyheter ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå