AnonymBruker Skrevet 10. desember #1121 Skrevet 10. desember Cid skrev (53 minutter siden): Lager de ikke den med kaffi smak lenger heller? Nei, dessverre. Synes Hennig-Olsen har ødelagt hele merkevaren sin med disse endringene. Anonymkode: c7372...4ce
Vålull Skrevet 10. desember #1122 Skrevet 10. desember Hva skjedde med den vanlige Nidar plata? Den som bare var i ruter (lille, brun og gyllen farge på forpakningen) kom bare på det at den har jeg ikke sett i butikk på lenge😂
Sneips Skrevet 10. desember #1123 Skrevet 10. desember Vålull skrev (5 timer siden): Hva skjedde med den vanlige Nidar plata? Den som bare var i ruter (lille, brun og gyllen farge på forpakningen) kom bare på det at den har jeg ikke sett i butikk på lenge😂 Den het Bergene melk, tilsvarer melkepletter i smågodtet og den er ikke lengre i salg 😅Synd, for den er veldig god, men mistenker at freia har for godt grep om folk på den vanlige plata.
Brunhilde Skrevet 11. desember #1124 Skrevet 11. desember Cid skrev (På 1.12.2025 den 13.35): Inspira is. Helt enig ! Cid skrev (På 2.12.2025 den 3.07): Hørt at den ikke smaker det samme. Det stemmer, dessverre. AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 3.09): Jeg har bare smakt den kirsebær, men den var helt lik altså. Anonymkode: 7749c...1a0 Nei, det verken er eller kan den være, Premium mangler sjokolade i kirsebærisen som Inspira hadde. Jeg har også smakt Premium med peanøtter og karamell, den var også en skuffelse.
Lurendreieren Skrevet 11. desember #1125 Skrevet 11. desember Savner vaffelkrone. Den var gigantisk og veldig god 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember #1126 Skrevet 11. desember Er det noen som husker slike brett med kremtopper/kokostopper som ble solgt på Nille, Europris osv før? For sånn 20 år siden. Kanskje mer enn det når jeg tenker meg om. 25 år siden... Farmoren min brukte alltid å kjøpe disse brettene, det var 3 forskjellige typer kokostopper/kremtopper ❤️ Noen som vet hvilke jeg mener og som har bilder av de? Anonymkode: a04e4...ff3
AnonymBruker Skrevet 12. desember #1127 Skrevet 12. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noen som husker slike brett med kremtopper/kokostopper som ble solgt på Nille, Europris osv før? For sånn 20 år siden. Kanskje mer enn det når jeg tenker meg om. 25 år siden... Farmoren min brukte alltid å kjøpe disse brettene, det var 3 forskjellige typer kokostopper/kremtopper ❤️ Noen som vet hvilke jeg mener og som har bilder av de? Anonymkode: a04e4...ff3 trur jeg husker de om de var store!! elsket de Anonymkode: 92d34...611
AnonymBruker Skrevet 15. desember #1128 Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (På 12.12.2025 den 5.50): trur jeg husker de om de var store!! elsket de Anonymkode: 92d34...611 Jeg kan ikke huske de som store, men små, for var mange på ett brett Anonymkode: a04e4...ff3
missLynch Skrevet 16. desember #1129 Skrevet 16. desember Savner denne 4-pakningen med juleyoghurter 🥲 Husker den fra 2011. Den med marsipan og mandler var sjukt god! https://www.vektklubb.no/eksperter/eli-anne-myrvoll/EWk9XA/matspaneren-tine-yoghurt-nyt-julen
AnonymBruker Skrevet 16. desember #1130 Skrevet 16. desember missLynch skrev (47 minutter siden): Savner denne 4-pakningen med juleyoghurter 🥲 Husker den fra 2011. Den med marsipan og mandler var sjukt god! https://www.vektklubb.no/eksperter/eli-anne-myrvoll/EWk9XA/matspaneren-tine-yoghurt-nyt-julen Omg den ser fantastisk ut! Jeg kjøper alltid limited edition for å teste nye smaker, skulle ønske jeg hadde fått smake denne 😭 Anonymkode: 3c8f8...be6
AnonymBruker Skrevet 16. desember #1131 Skrevet 16. desember Savner de små ostekakene fra Tine - er vel over 20 år siden de forsvant. I blå beger. Akkurat passe til en liten kos. Kom med gelelokk av appelsin og noe rødt (muligens jordbær) - var oppi et blått rundt plastbeger. Kostet akkurat passe lite og perfekt som en liten hverdagsdessert, eller litt godt i helgen. Anonymkode: 3951d...39b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå