Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kokosboller som de hadde for 20-25 år siden. Husker ikke merket, de var veldig gode, litt høye, tror det var 6 stykk i en pakke. Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde skjønt hvilke jeg meiner, merket og kunne funnet bilde 😊. Disse fra Diplom is var også veldig gode, savner de, pleide å bytte på hvilke jeg kjøpte.😍 Nå fikk jeg skikkelig lyst på kokosboller, men har ikke funnet noen gode i butikkene. 6274.jpg.4abf5056c57d005afda0af495daa00e6.jpg

Anonymkode: 32ed4...195

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hva de het som jeg hadde dilla på (og savner), men tror det var disse:
 0_f1239d9f61736daf4edf60af96745fb9-normal_14e97854.thumb.jpg.15947384f2560ca0aa1525667a3ebfa2.jpg

Anonymkode: 545c9...495

AnonymBruker
Skrevet

Urge uten sukker. Var så glad da den kom tilbake for noen år siden etter å ha blitt tatt av markedet. 

Nå er den borte igjen 😭

Anonymkode: 0c959...20d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Urge uten sukker. Var så glad da den kom tilbake for noen år siden etter å ha blitt tatt av markedet. 

Nå er den borte igjen 😭

Anonymkode: 0c959...20d

Spar, Oda og Meny har den i nettbutikk, i liten flaske. Sikker på den er borte?

Skrevet

Jeg savner Nidar Bocca. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Litago-boller 

large.jpg

Anonymkode: 59ee4...9a5

• Liker 1
Skrevet

Mannen min savner Hennig-Olsen Inspira Lakris :)

AnonymBruker
Skrevet

Savner disse: 
IMG_6380.jpeg.123c871c618ac90254281643946d9280.jpeg

IMG_6381.jpeg.6a1519f90978c0fb4c652982218c3fbd.jpeg

Og Kasper-is!

Anonymkode: 75fee...345

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hva de heter, men på tidlig nittitall var en av mine favoritter til helgegodtet en eske med små pizzakjeks. Bade esken og kjeksen hadde samme størrelse/utforming som ritz-kjeksen, og hver kjeks var sin egen mini-pizza. Var ikke helg for meg uten dette, en halvliter cola, og en snickers. Har forsøkt å google i med drevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer..

Anonymkode: 18372...2b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

*Har forsøkt å google i med jevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer..

• Liker 1
Skrevet

Ikke mat, men drikke. Pepsi Max Cappuccino 😍

IMG_1311.webp

• Liker 1
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (7 minutter siden):

Mannen min savner Hennig-Olsen Inspira Lakris :)

Jeg savner all Inspiraisen!🍦

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husker ikke hva de heter, men på tidlig nittitall var en av mine favoritter til helgegodtet en eske med små pizzakjeks. Bade esken og kjeksen hadde samme størrelse/utforming som ritz-kjeksen, og hver kjeks var sin egen mini-pizza. Var ikke helg for meg uten dette, en halvliter cola, og en snickers. Har forsøkt å google i med drevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer..

Kan det være disse?

Screenshot_20251118-205507.jpg

Anonymkode: c7372...4ce

AnonymBruker
Skrevet

Kvikk Lunsj XXL. 

Anonymkode: 3c8f8...be6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (24 minutter siden):

Jeg savner all Inspiraisen!🍦

Ja, den nye Premiumserien kan ikke sammenlignes med Inspiria. Smaker ikke godt, så jeg har kjøpt min siste is fra Hennig Olsen

Anonymkode: c7372...4ce

Skrevet

Hoff sin Liv Laga vegetarburger med tomat og ost er sårt savnet for min del.🥲
Finner bare den andre varianten (selvsagt) og den synes jeg ikke er noe god.

hofflivlaga.jpg

Skrevet

Skulle ønske de forskjellige produsentene sjekka innlegga på postene her så kanskje de kunne revurdert litt å fått noe tilbake igjen på markedet🤣😃

Skrevet

Nidar hadde en sånn mocca bønne plate sak for en del år siden som var veldig god. 

• Liker 1
Skrevet

Osten med kirsebærsmak!!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
enkefru skrev (19 timer siden):

Ikke mat, men drikke. Pepsi Max Cappuccino 😍

IMG_1311.webp

Ja, jeg savner også den. Tror den var tilgjengelig rundt 2002-2003? Rettelse: Ser at den var tilgjengelig på midten av 2000-tallet. 

Det hender at jeg får en lignende smak i munnen hvis jeg nettopp har drukket kaffe, og så tar en slurk Pepsi max. 

Endret av Perelandra
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...