Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kokosboller som de hadde for 20-25 år siden. Husker ikke merket, de var veldig gode, litt høye, tror det var 6 stykk i en pakke. Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde skjønt hvilke jeg meiner, merket og kunne funnet bilde 😊. Disse fra Diplom is var også veldig gode, savner de, pleide å bytte på hvilke jeg kjøpte.😍 Nå fikk jeg skikkelig lyst på kokosboller, men har ikke funnet noen gode i butikkene. 6274.jpg.4abf5056c57d005afda0af495daa00e6.jpg

Anonymkode: 32ed4...195

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva de het som jeg hadde dilla på (og savner), men tror det var disse:
 0_f1239d9f61736daf4edf60af96745fb9-normal_14e97854.thumb.jpg.15947384f2560ca0aa1525667a3ebfa2.jpg

Anonymkode: 545c9...495

• Hjerte 1
Skrevet

Urge uten sukker. Var så glad da den kom tilbake for noen år siden etter å ha blitt tatt av markedet. 

Nå er den borte igjen 😭

Anonymkode: 0c959...20d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Urge uten sukker. Var så glad da den kom tilbake for noen år siden etter å ha blitt tatt av markedet. 

Nå er den borte igjen 😭

Anonymkode: 0c959...20d

Spar, Oda og Meny har den i nettbutikk, i liten flaske. Sikker på den er borte?

Skrevet

Litago-boller 

large.jpg

Anonymkode: 59ee4...9a5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mannen min savner Hennig-Olsen Inspira Lakris :)

Skrevet

Savner disse: 
IMG_6380.jpeg.123c871c618ac90254281643946d9280.jpeg

IMG_6381.jpeg.6a1519f90978c0fb4c652982218c3fbd.jpeg

Og Kasper-is!

Anonymkode: 75fee...345

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Husker ikke hva de heter, men på tidlig nittitall var en av mine favoritter til helgegodtet en eske med små pizzakjeks. Bade esken og kjeksen hadde samme størrelse/utforming som ritz-kjeksen, og hver kjeks var sin egen mini-pizza. Var ikke helg for meg uten dette, en halvliter cola, og en snickers. Har forsøkt å google i med drevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer..

Anonymkode: 18372...2b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

*Har forsøkt å google i med jevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer..

• Liker 1
Skrevet

Ikke mat, men drikke. Pepsi Max Cappuccino 😍

IMG_1311.webp

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (7 minutter siden):

Mannen min savner Hennig-Olsen Inspira Lakris :)

Jeg savner all Inspiraisen!🍦

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husker ikke hva de heter, men på tidlig nittitall var en av mine favoritter til helgegodtet en eske med små pizzakjeks. Bade esken og kjeksen hadde samme størrelse/utforming som ritz-kjeksen, og hver kjeks var sin egen mini-pizza. Var ikke helg for meg uten dette, en halvliter cola, og en snickers. Har forsøkt å google i med drevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer..

Kan det være disse?

Screenshot_20251118-205507.jpg

Anonymkode: c7372...4ce

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kvikk Lunsj XXL. 

Anonymkode: 3c8f8...be6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Brunhilde skrev (24 minutter siden):

Jeg savner all Inspiraisen!🍦

Ja, den nye Premiumserien kan ikke sammenlignes med Inspiria. Smaker ikke godt, så jeg har kjøpt min siste is fra Hennig Olsen

Anonymkode: c7372...4ce

• Liker 1
Skrevet

Hoff sin Liv Laga vegetarburger med tomat og ost er sårt savnet for min del.🥲
Finner bare den andre varianten (selvsagt) og den synes jeg ikke er noe god.

hofflivlaga.jpg

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske de forskjellige produsentene sjekka innlegga på postene her så kanskje de kunne revurdert litt å fått noe tilbake igjen på markedet🤣😃

Skrevet

Nidar hadde en sånn mocca bønne plate sak for en del år siden som var veldig god. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
enkefru skrev (19 timer siden):

Ikke mat, men drikke. Pepsi Max Cappuccino 😍

IMG_1311.webp

Ja, jeg savner også den. Tror den var tilgjengelig rundt 2002-2003? Rettelse: Ser at den var tilgjengelig på midten av 2000-tallet. 

Det hender at jeg får en lignende smak i munnen hvis jeg nettopp har drukket kaffe, og så tar en slurk Pepsi max. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...