Gå til innhold

matvarer vi savner..

Anbefalte innlegg

Skrevet
applestories skrev (9 timer siden):

Holdbart har disse nå til 9,90 for en liten pose. Spørs om jeg ikke må kjøpe en, de høres jo gode ut.

Screenshot_20251010_234159_Chrome.jpg.b922a0e4fb65702f174574bcf3abb1b8.jpg

Tusen takk 😊 Fikk bestilt noen poser 🥰😋

Videoannonse
Annonse
Skrevet
000VF000 skrev (På 30.9.2025 den 16.41):

Den nederste har lik logo, men fargene er annerledes. 

Jeg husker den love-brusen du mener. Kjøpte den alltid da vi var på juniorklubben 

Anonymkode: 79f7e...e28

Skrevet
Daisy-love skrev (5 timer siden):

Lurer på hva folk spiser regelmessig til middag som trenger en stor boks med Kesam i seg? Det må jo være noe alternativ middag med Kesam topping eller gjort om til noe vaflere eller wraps. 🤔

Ja veldig merkelig. Også det at den er for stor til en porsjon. ja? Altså hva?

Det interessante er jo at den med vanilje og kun kommer i stor. Skal den og brukes til middag? 

Skrevet
Ludovica- skrev (1 minutt siden):

Ja veldig merkelig. Også det at den er for stor til en porsjon. ja? Altså hva?

Det interessante er jo at den med vanilje og kun kommer i stor. Skal den og brukes til middag? 

Må vel være for disse som lager mye proteinvafler, pannekaker og lignende, samt spiser det som det er også selvsagt. Jeg kan godt spise en del yoghurt selv, men det høres likevel mye ut. Særlig med den med smak. 

Skrevet
Daisy-love skrev (1 minutt siden):

Må vel være for disse som lager mye proteinvafler, pannekaker og lignende, samt spiser det som det er også selvsagt. Jeg kan godt spise en del yoghurt selv, men det høres likevel mye ut. Særlig med den med smak. 

Ja. Men det frustrerende er jo at sånne som meg som ikke spiser så mye og er en person ikke kan velge. Blir da tvunget til kjøpe stor boks. Og da ender det heller med at jeg ikke kjøper. 

• Liker 1
Skrevet
Ludovica- skrev (2 minutter siden):

Ja. Men det frustrerende er jo at sånne som meg som ikke spiser så mye og er en person ikke kan velge. Blir da tvunget til kjøpe stor boks. Og da ender det heller med at jeg ikke kjøper. 

Det virker som en del ting er laget for enten store husholdninger, eller for folk som er veldig dedikerte i hva de spiser, så de spiser ca det samme for å få spist opp. Jeg er en av de siste der som ikke blir så lett matlei, og kan spise mye det samme «for å komme til bunn i gryta». Om en bare bruker litt Kesam, så blir det jo veldig mange måltider som må lages rundt at du skal få den spist opp, og da hadde jeg fort som deg, droppet å kjøpe den. 

Skrevet
Daisy-love skrev (4 minutter siden):

Det virker som en del ting er laget for enten store husholdninger, eller for folk som er veldig dedikerte i hva de spiser, så de spiser ca det samme for å få spist opp. Jeg er en av de siste der som ikke blir så lett matlei, og kan spise mye det samme «for å komme til bunn i gryta». Om en bare bruker litt Kesam, så blir det jo veldig mange måltider som må lages rundt at du skal få den spist opp, og da hadde jeg fort som deg, droppet å kjøpe den. 

Ja skjønner at en større husholdning bruker mer enn meg. Men jeg syns det er fint når alle type husholdninger er inkludert. Er jo mange små familier eller enslige folk. En liten boks Kesam vanlig eller vanilje kan jeg liksom få til å bruke opp eller hvertfall nesten. Men de store blir bare kastet. 

Men dette handler vel helst om å tjene mer penger mer en tilbakemeldinger de har fått tipper jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Ludovica- skrev (13 minutter siden):

Ja skjønner at en større husholdning bruker mer enn meg. Men jeg syns det er fint når alle type husholdninger er inkludert. Er jo mange små familier eller enslige folk. En liten boks Kesam vanlig eller vanilje kan jeg liksom få til å bruke opp eller hvertfall nesten. Men de store blir bare kastet. 

Men dette handler vel helst om å tjene mer penger mer en tilbakemeldinger de har fått tipper jeg. 

Kjempedumt at en ikke tar hensyn til små husholdninger, så det er jeg helt enig med deg i. Er utrolig mange som bor alene, og som da ikke trenger at ukens mål er å spise opp diverse familiepakker med mat. 

De vil sikkert tjene penger, er jo det det går etter. Trist når mat blir kastet, men ikke alltid så lett å unngå, om ikke en kan/ønsker å ha det som ukens mål som nevnt over. Det hadde blitt en del sånne da 🤪😆🫣 Chat GPT kunne sikkert laget en fin meny, men litt kjipt likevel for folk som vil ha variasjon. 

Skrevet
Daisy-love skrev (Akkurat nå):

Kjempedumt at en ikke tar hensyn til små husholdninger, så det er jeg helt enig med deg i. Er utrolig mange som bor alene, og som da ikke trenger at ukens mål er å spise opp diverse familiepakker med mat. 

De vil sikkert tjene penger, er jo det det går etter. Trist når mat blir kastet, men ikke alltid så lett å unngå, om ikke en kan/ønsker å ha det som ukens mål som nevnt over. Det hadde blitt en del sånne da 🤪😆🫣 Chat GPT kunne sikkert laget en fin meny, men litt kjipt likevel for folk som vil ha variasjon. 

Går det ikke an å fryse for å oppbevare lengre?

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Går det ikke an å fryse for å oppbevare lengre?

Jeg bruker ikke Kesam selv, og jeg hadde som nevnt bare gjort en innsats rundt det for å få det spist, men jeg tror Kesam blir kornete av å fryses 🤔 Kan jo da brukes i mat, men ikke så godt naturell. Andre vet nok bedre enn meg her, men å,fryse for rundstykker tipper jeg går helt fint. 

Skrevet
Daisy-love skrev (9 minutter siden):

Absolutt og jeg har alltid prøvd å bruke opp ting jeg kjøper. Som i at en boks skal brukes til 2-3 type middager men så blir det ikke alltid sånn, livet skjer osv. Så orker ikke en ennå større boks 😄

Jaja vi får se om salget slår an eller synker. 

Skrevet
Ludovica- skrev (37 minutter siden):

Absolutt og jeg har alltid prøvd å bruke opp ting jeg kjøper. Som i at en boks skal brukes til 2-3 type middager men så blir det ikke alltid sånn, livet skjer osv. Så orker ikke en ennå større boks 😄

Jaja vi får se om salget slår an eller synker. 

Skjønner deg godt at det kan bli for mye 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...