jukkapalme Skrevet 26. september #1021 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kjøpte en kasse med disse da de gikk ut av produksjon i dagligvaren her for noen uker siden. Nå begynner jeg å bli litt lei dem og angrer litt på storinkjøpet…😅🙃 Heldgvis er der snart Halloween. Anonymkode: d2584...b58 Haha, da skjønner jeg at du begynner å bli litt lei, ja 😂 jeg hadde ikke fått med meg at de var ute av produksjon. Må kjøpe noen poser om jeg finner.
Helene Louise Skrevet 26. september #1022 Skrevet 26. september 000VF000 skrev (2 timer siden): Jeg husker en brus på 90 tallet. Den kunne man bare kjøpe på boks. Boksen hadde Miami Vice farger, turkis og rosa tror jeg. Jeg mener å huske at brusen het Love/Kiss, også var det bilde (tegnet) av lepper og palmer på boksen. Noen som kjenner igjen denne? Foreldrene mine elsket den! De sa den smakte love hearts og savnet den. 1
SVK Skrevet 27. september #1023 Skrevet 27. september (endret) Denne: Endret 27. september av SVK 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #1024 Skrevet 28. september Sjekker alle matbutikker jeg er på om de har storplate med nidar melkesjokolade!! Spiste den via en av de platene deres med 3 forskjellige smaker før påske, og følte meg frelst liksom. Men jeg finner den ikke noe sted og det står ikke at den er borte på nidar sin nettside, men de har ikke bilde av den lenger heller😟 Anonymkode: ce72e...caf
AnonymBruker Skrevet 28. september #1025 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 21.22): Den var ingen favoritt hos meg, - omtrent som å spise papp... Anonymkode: c3443...e61 Du må jo jordbærsyltetøy på pappen da😁 Anonymkode: e0ee3...b04 1
Daisy-love Skrevet 28. september #1026 Skrevet 28. september jukkapalme skrev (På 25.9.2025 den 23.42): Neeeei! Typisk, altså! De var de beste, ja og gudene vet hvor mange poser jeg har spist. Kjøpte de, om ikke hver helg så veldig ofte. Jeg har også spist mange poser av disse etter å ha blitt anbefalt det her på forumet. De andre smakene er ikke så gode, AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 4.24): Jeg kjøpte en kasse med disse da de gikk ut av produksjon i dagligvaren her for noen uker siden. Nå begynner jeg å bli litt lei dem og angrer litt på storinkjøpet…😅🙃 Heldgvis er der snart Halloween. Anonymkode: d2584...b58 Jeg har også hamstret, og skulle gjerne overtatt dine 😆 Mine går ikke ut før godt ut i neste år, så godt mulig du får dille på de igjen før den tid, og de varer jo lengre enn det som står på også 😊
jukkapalme Skrevet 28. september #1027 Skrevet 28. september Daisy-love skrev (1 time siden): Jeg har også spist mange poser av disse etter å ha blitt anbefalt det her på forumet. De andre smakene er ikke så gode, Jeg har også hamstret, og skulle gjerne overtatt dine 😆 Mine går ikke ut før godt ut i neste år, så godt mulig du får dille på de igjen før den tid, og de varer jo lengre enn det som står på også 😊 Ja, de er knallgode. Skulle ønske jeg hadde visst at de skulle gå ut og fått hamstret noen poser jeg og. Har du smakt den nye med cola enda? Jeg har ikke funnet den.
Daisy-love Skrevet 28. september #1028 Skrevet 28. september jukkapalme skrev (30 minutter siden): Ja, de er knallgode. Skulle ønske jeg hadde visst at de skulle gå ut og fått hamstret noen poser jeg og. Har du smakt den nye med cola enda? Jeg har ikke funnet den. Jeg fikk det bare med meg ved en tilfeldighet og tok en dag å gikk fra butikk til butikk og hamstret 😆 Jeg har kjøpt de med cola, men ikke smakt enda. Jeg er ikke så glad i ting med colasmak, som vannis, saft osv, men liker enkelte colagodterier så det kan jo være jeg liker de, men er skeptisk. Hørt de skal minne om de sure føttene i smågodten, og de liker jeg så det er håp. Jeg har sett de med cola overalt, så tipper de snart er nær deg også 😊 Jeg likte så godt at det var to ulike smaker, som jeg kunne ta en av hver, og spise sammen også ble det en ekstra god opplevelse. Lakris og bringebær er en veldig god kombinasjon. Skuff at den forsvant 😢
jukkapalme Skrevet 29. september #1030 Skrevet 29. september Sørlandschips med hockeypulver. Sært, men godt! Fikk bare kjøpt det en gang før det forsvant.
AnonymBruker Skrevet 30. september #1031 Skrevet 30. september 000VF000 skrev (På 26.9.2025 den 16.39): Jeg husker en brus på 90 tallet. Den kunne man bare kjøpe på boks. Boksen hadde Miami Vice farger, turkis og rosa tror jeg. Jeg mener å huske at brusen het Love/Kiss, også var det bilde (tegnet) av lepper og palmer på boksen. Noen som kjenner igjen denne? Disse? De er to ulike, men med dekoren du nevner Her selges de fortsatt, på bunnpris. Love brusen smaker forøvrig som den gule madfish, minus smaken av alkohol. Absolutt gode bruser Anonymkode: 417df...da1
000VF000 Skrevet 30. september #1032 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Disse? De er to ulike, men med dekoren du nevner Her selges de fortsatt, på bunnpris. Love brusen smaker forøvrig som den gule madfish, minus smaken av alkohol. Absolutt gode bruser Anonymkode: 417df...da1 Den nederste har lik logo, men fargene er annerledes.
Ludovica- Skrevet 30. september #1033 Skrevet 30. september Ja da savner jeg allerede Kesam i normal størrelse. Den er byttet med kun store begere. Kunne i det minste vært et valg alternativ. Ikke alle lever i stor husholdninger. Akkurat som med cottage cheese. Det er irriterende syns jeg. For meg blir det da dyrere og jeg må kaste mye. 1
applestories Skrevet 30. september #1034 Skrevet 30. september Ludovica- skrev (3 timer siden): Ja da savner jeg allerede Kesam i normal størrelse. Den er byttet med kun store begere. Kunne i det minste vært et valg alternativ. Ikke alle lever i stor husholdninger. Akkurat som med cottage cheese. Det er irriterende syns jeg. For meg blir det da dyrere og jeg må kaste mye. Savner Tines kesam med lime. Cottage cheese holder seg såpass lenge, også åpnet, at det har jeg aldri opplevd å måtte kaste.
Ludovica- Skrevet 30. september #1035 Skrevet 30. september applestories skrev (28 minutter siden): Savner Tines kesam med lime. Cottage cheese holder seg såpass lenge, også åpnet, at det har jeg aldri opplevd å måtte kaste. Kesam lime var veldig god ja. Mm jeg er litt sånn som blir akutt lei CC og har til nå ikke opplevd å spise opp en stor boks. Men Kesam er ennå mer irriterende syns jeg.
Butter Skrevet 30. september #1036 Skrevet 30. september applestories skrev (På 26.9.2025 den 15.49): Så 5-litersdunker på Europris her en dag, om det her helt vanlig naturell vann av merket Snåsa du mener. Oda har, både 1 liters og med/uten smak
Ludovica- Skrevet 1. oktober #1037 Skrevet 1. oktober Spurte Tine hvorfor de hadde endret størrelse på Kesam og de påstod at det er fordi folk har gitt tilbakemeldinger om at et vanlig beger er for stor for en porsjon men for liten fr en middag??? Altså gir ikke mening? Er vel ikke meningen man trenger å spise en hel boks med Kesam? Samtidig for lite til middag? Hvor mye Kesam bruker folk? Og er her min irritasjon kommer in. Er man storfamilie eller flere kan man kjøpe flere bokser da. Men folk som er enslige har ikke mulighet til velge bort noe som blir alt for mye. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1038 Skrevet 1. oktober Ludovica- skrev (7 minutter siden): Spurte Tine hvorfor de hadde endret størrelse på Kesam og de påstod at det er fordi folk har gitt tilbakemeldinger om at et vanlig beger er for stor for en porsjon men for liten fr en middag??? Altså gir ikke mening? Er vel ikke meningen man trenger å spise en hel boks med Kesam? Samtidig for lite til middag? Hvor mye Kesam bruker folk? Og er her min irritasjon kommer in. Er man storfamilie eller flere kan man kjøpe flere bokser da. Men folk som er enslige har ikke mulighet til velge bort noe som blir alt for mye. Ja , både kesam og cottage cheese burde kommet i liten boks. Trenger ikke den store 400g boksen. Anonymkode: c7bcb...e7f
Cleopatra. Skrevet 1. oktober #1039 Skrevet 1. oktober Savner Yade trippelsjokolade, melkesjokolade med japp, Nestea med solbær og en frossenpizza jeg ikke husker hva heter, men den hadde kjøttdeig og grønn chili? Liten i alle fall og utrolig god!
Cid Skrevet 1. oktober #1040 Skrevet 1. oktober Cleopatra. skrev (2 minutter siden): Savner Yade trippelsjokolade, melkesjokolade med japp, Nestea med solbær og en frossenpizza jeg ikke husker hva heter, men den hadde kjøttdeig og grønn chili? Liten i alle fall og utrolig god! Yade reklamesangen er brent inni minnet mitt 🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå