Lost little girl Skrevet 11. september #921 Del Skrevet 11. september Cid skrev (Akkurat nå): Sa man poppis på den tiden?:D Savner kjeft jeg med, spesielt den med cola! Der var de, ja!😍 Man sa kanskje ikke poppis, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #922 Del Skrevet 11. september Lost little girl skrev (Akkurat nå): Der var de, ja!😍 Man sa kanskje ikke poppis, nei. Beste kjeften man kunne få som barn 🧃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september #923 Del Skrevet 11. september Cid skrev (2 minutter siden): Denne? Ja var nok den, husker nok etiketten før best jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 11. september #924 Del Skrevet 11. september Cid skrev (Akkurat nå): Beste kjeften man kunne få som barn 🧃 Sant det😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #925 Del Skrevet 11. september Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja var nok den, husker nok etiketten før best jeg da. Var det sånn syrlig fruktsmak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september #926 Del Skrevet 11. september Cid skrev (Akkurat nå): Var det sånn syrlig fruktsmak? Nja vanskelig å forklare, men får litt samme vibben av fanta lemon zero.☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamalama Skrevet 11. september #927 Del Skrevet 11. september Savner lime kesam! Spiste den enten som den var eller blandet den med cottage cheese. Og Disney sjokolade husker jeg som veldig god. Fra Nestlé mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamalama Skrevet 11. september #928 Del Skrevet 11. september Og husker jeg likte veldig godt en brus fra Grans som het Yuzu 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valiant Skrevet 11. september #929 Del Skrevet 11. september Cid skrev (23 minutter siden): Denne? Ja🥰 et stort savn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september #930 Del Skrevet 11. september Lamalama skrev (14 minutter siden): Savner lime kesam! Spiste den enten som den var eller blandet den med cottage cheese. Og Disney sjokolade husker jeg som veldig god. Fra Nestlé mener jeg å huske. Disney-sjokoladen😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. september #931 Del Skrevet 11. september Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Disney-sjokoladen😍 Fantes den når du var liten med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. september #932 Del Skrevet 11. september Cid skrev (2 minutter siden): Fantes den når du var liten med? Mmm☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #933 Del Skrevet 11. september Lakrisruller! Malaco hadde vel disse etter bergene tror jeg. Beste lakrisen, savner den! Anonymkode: b013f...d66 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. september #934 Del Skrevet 11. september (endret) Savner Grandiosa mild taco 😭 Endret 11. september av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #935 Del Skrevet 11. september Savner Taffelost med skinke og persille! Nå finnes bare den med tomat,og den er ikke like god! Anonymkode: a2b85...9e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #936 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Savner Taffelost med skinke og persille! Nå finnes bare den med tomat,og den er ikke like god! Anonymkode: a2b85...9e9 Enig med deg!! Anonymkode: b013f...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 11. september #937 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Savner Taffelost med skinke og persille! Nå finnes bare den med tomat,og den er ikke like god! Anonymkode: a2b85...9e9 Det må være noen som liker den, for den har eksistert imponerende lenge - jeg var jo barn da den kom! Men ja,enig i at det var den andre som var god, denne kjøpte vi aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #938 Del Skrevet 11. september Husker dere den sjokoladen som het Relax? Var ikke så lenge, hverfall på slutten av 90-tallet. Gul emballasje, og forskjellige smaker. Anonymkode: a2706...3da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #939 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker dere den sjokoladen som het Relax? Var ikke så lenge, hverfall på slutten av 90-tallet. Gul emballasje, og forskjellige smaker. Anonymkode: a2706...3da Jeg mente begynnelse av 90-tallet 🙈 Anonymkode: a2706...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #940 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husker dere den sjokoladen som het Relax? Var ikke så lenge, hverfall på slutten av 90-tallet. Gul emballasje, og forskjellige smaker. Anonymkode: a2706...3da Elsket dem!!! Likte alle smakene,så husker det var vanskelig å velge bare en! Anonymkode: a2b85...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå