TrixieLeeMiller Skrevet 7. august 2024 #881 Del Skrevet 7. august 2024 loveless skrev (2 minutter siden): googlet og ser ut som de har sluttet med den…😵💫 en stund siden jeg så den på butikken. Synd, var god sjokolade. Fin til kakepynt og 👌🤭 Ja, absolutt 😁🎂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2024 #882 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Meierienes sjokoladepudding, nå Tine, får du jo fortsatt, selv om forpakningen er blitt større. Anonymkode: 5d8c5...4b4 Juvelpletter😢💙 Endret 7. august 2024 av Frøkenfryden Siterte feil person i juvelplettsorga. Unnskyld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2024 #883 Del Skrevet 7. august 2024 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Juvelpletter😢💙 Hjernen min i dag 🤨 Jeg leste "Slikket feil person i juleplettgryta" 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 7. august 2024 #884 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg savner Cultura med pære. 💔 Q-meieriene har en kefir med solbærsmak, og den er skikkelig god, men savner tilgang på flere gode syrnede meieriprodukter. Rørosmeieriet hadde også Tjukkmjølk med blåbær, men den har jeg heller ikke sett på lenge. Når jeg er i Sverige hamstrer jeg filmjölk, og synes Fjällfil med tyttebær er den beste. Hvorfor kan vi ikke ha flere slike produkter i Norge? Biola er absolutt ikke det samme. Det finnes ikke godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesorg Skrevet 7. august 2024 #885 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) Er det noen som husker den kjeksen som het "condis" (dette navnet er nesten vill gjetting). Kondis? C...? Blå avlang pakke. Det var vel kjeks i bunnen, fylt med en deilig nougat og formet rund og halvflat. Skikkelig mektige, og jeg elsket de som barn 😍 tror det var på 90 tallet. Endret 7. august 2024 av hjertesorg Manglet en bokstav i et ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 9. august 2024 #886 Del Skrevet 9. august 2024 hjertesorg skrev (På 8.8.2024 den 0.04): Er det noen som husker den kjeksen som het "condis" (dette navnet er nesten vill gjetting). Kondis? C...? Blå avlang pakke. Det var vel kjeks i bunnen, fylt med en deilig nougat og formet rund og halvflat. Skikkelig mektige, og jeg elsket de som barn 😍 tror det var på 90 tallet. Å, de var fantastiske! Tror navnet kom av det svenske kallenavnet på konditori. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesorg Skrevet 9. august 2024 #887 Del Skrevet 9. august 2024 every woman skrev (2 timer siden): Å, de var fantastiske! Tror navnet kom av det svenske kallenavnet på konditori. Takk! Takket være ditt innlegg så fant jeg den igjen. Kan se ut til at den kalles Remi, og fortsatt kan fås i Sverige til 22 kroner. Jeg må dit å handle! ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. august 2024 #888 Del Skrevet 10. august 2024 Daudaferd skrev (På 7.8.2024 den 21.52): Jeg savner Cultura med pære. 💔 Q-meieriene har en kefir med solbærsmak, og den er skikkelig god, men savner tilgang på flere gode syrnede meieriprodukter. Rørosmeieriet hadde også Tjukkmjølk med blåbær, men den har jeg heller ikke sett på lenge. Når jeg er i Sverige hamstrer jeg filmjölk, og synes Fjällfil med tyttebær er den beste. Hvorfor kan vi ikke ha flere slike produkter i Norge? Biola er absolutt ikke det samme. Det finnes ikke godt. Det gjør jeg også 😢 Den var så god 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #889 Del Skrevet 12. august 2024 Solo med bringebærsmak savner jeg veldig. Anonymkode: 20850...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. august 2024 #890 Del Skrevet 21. august 2024 https://oda.com/no/products/25902-freia-smelt-melkesjokolade/ Jeg savner disse - Freia Smelt! Har funnet noe tilsvarende på Coop Mega, men de smakte IKKE godt. Det smakte ikke sjokolade i det hele tatt.. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i liknende? pleier nemlig ha bittelitt på frokostblandingen min med kesam og frukt, og de små sjokoladebitene lager aaaaaakkurat den perfekte sødmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #891 Del Skrevet 21. august 2024 https://images.app.goo.gl/TVJuPbUwocEw4kuy7 Anonymkode: ffebe...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #892 Del Skrevet 21. august 2024 Prøver med bilde istedenfor link. Anonymkode: ffebe...fce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 21. august 2024 #893 Del Skrevet 21. august 2024 Rød Kavli kaviar er plutselig borte fra de fleste butikkhyllene i mitt område. Svaret fra nærbutikken er at denne er umulig å få tak i, hvilket er ren løgn. I nabobyen og hos noen konkurrenter er den tilgjengelig. https://meny.no/varer/palegg-frokost/fiskepalegg/kaviar/kaviar-60-7048840213603?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=8. Shopping | Produkter: Pålegg og frokost&utm_term=&utm_content=EAIaIQobChMIhoGSkI2GiAMVNkKRBR2OCSIBEAQYASABEgI7BfD_BwE&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIhoGSkI2GiAMVNkKRBR2OCSIBEAQYASABEgI7BfD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 10. september 2024 #894 Del Skrevet 10. september 2024 Fikk absurd lyst på Lohengrin-sjokolade forleden 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 10. september 2024 #895 Del Skrevet 10. september 2024 Noen som husker Soho? Den der Yoghurt sjokoladen?? Den savner jeg!! 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2024 #896 Del Skrevet 10. september 2024 Rosa Gnom skrev (1 time siden): Noen som husker Soho? Den der Yoghurt sjokoladen?? Den savner jeg!! Elsket den! 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 10. september 2024 #897 Del Skrevet 10. september 2024 Rosa Gnom skrev (5 timer siden): Noen som husker Soho? Den der Yoghurt sjokoladen?? Den savner jeg!! Jaaa! Den var god 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #898 Del Skrevet 10. september 2024 Rosa Gnom skrev (5 timer siden): Noen som husker Soho? Den der Yoghurt sjokoladen?? Den savner jeg!! Jaaa, den var sååå god 😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2024 #899 Del Skrevet 10. september 2024 Mardina skrev (4 minutter siden): Jaaa, den var sååå god 😭 80 talls sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september 2024 #900 Del Skrevet 10. september 2024 Cid skrev (2 minutter siden): 80 talls sjokolade? Kom den ikke på 90 tallet en gang? 🤔 Er jaggu ikke sikker, men tror ikke det var på 80 tallet. Da hadde den vært omtrent like gammel som meg... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå