Gå til innhold

matvarer vi savner..

Anbefalte innlegg

Skrevet
NullHull skrev (22 minutter siden):

Jeg vil gjerne ha disse tilbake i norske butikkhyller 🙏

images.jpeg

Ååå husker de:rodmer:

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (23 minutter siden):

Når var disse i salg? Ikke sett før men skulle likt å smake. 

Oi, nå spør du vanskelig 🫣 Men jeg vil anta at det i hvertfall er over 10 år siden de ble borte. Kjeksen var lett og porøs fyllet et litt hardere lag søt nougat med litt nøttesmak mener jeg og huske. Ååå, de bare smeltet i munnen🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, Frøkenfryden said:

Ååå husker de:rodmer:

Nei og nei - som barn spiste jeg alt av søtsaker - men disse, nei, de orka jeg aldri verken som barn eller tenåring. Synes de var helt forferdelig: Blir kvalmt bare jeg tenker på de i dag - sikkert 40 år siden jeg smakte de sist. Haha. Det er sant.

Skrevet

Savner begrene med ostekake fra Tine. En med appelsinlokk en annen med røde bær av noe slag. KJøpte ofte en slik appesinostekake i helene. Fin liten porsjon.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
NullHull skrev (2 timer siden):

Oi, nå spør du vanskelig 🫣 Men jeg vil anta at det i hvertfall er over 10 år siden de ble borte. Kjeksen var lett og porøs fyllet et litt hardere lag søt nougat med litt nøttesmak mener jeg og huske. Ååå, de bare smeltet i munnen🥰

Får opp dette når jeg googler, var dette en nyere variant?

0003600_franske-vafler-320g_550.png

Skrevet (endret)
Cid skrev (20 timer siden):

Får opp dette når jeg googler, var dette en nyere variant?

0003600_franske-vafler-320g_550.png

Ja, vet om disse 🙂De har samme navn, men er noe helt annet dessverre.

Endret av NullHull
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Luksus yoghurt med nøttefyll😊Franske vafler,(,Kjeks)Hubba bubba i mange smaker

Anonymkode: 80d70...c06

Skrevet

3320.jpg
Kjenner jeg får lyst på den nå.

• Hjerte 1
Skrevet

Savner sjokoladen "Lohengrin"

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stabburet empandas i fryseren. 

Anonymkode: ffebe...fce

• Liker 1
Skrevet
NullHull skrev (På 29.7.2024 den 20.39):

Jeg vil gjerne ha disse tilbake i norske butikkhyller 🙏

images.jpeg

De der var en av mine favoritter! Kjempegode! Synd de ble borte. Finnes de i andre land, som Sverige? (er Cloetta merket svensk?)

• Hjerte 1
Skrevet
Million skrev (4 timer siden):

De der var en av mine favoritter! Kjempegode! Synd de ble borte. Finnes de i andre land, som Sverige? (er Cloetta merket svensk?)

Fant en facebookgruppe som ønsker disse tilbake🤭 Der har visstnok noen fått disse i gave:

Noen har også funnet noen i Spania, så ja det kan se ut til at de er i produksjon utenfor våre grenser🙂

img_2_1722623763646.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
NullHull skrev (23 timer siden):

Fant en facebookgruppe som ønsker disse tilbake🤭 Der har visstnok noen fått disse i gave:

Noen har også funnet noen i Spania, så ja det kan se ut til at de er i produksjon utenfor våre grenser🙂

img_2_1722623763646.jpg

Se der ja!

Vi får sette vår lit til at de dukker opp på Normal en eller annen gang. De er gode, de der.

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg beklager hvis noen har skrevet disse her før, men jeg har ikke lest så mange sider bakover. Om så tilfelle, så tåler det vel et gjensyn likevel :)

Savner Blues sjokoladen, juvelplettene fra Minde sjokolade, den trekantede sjokoladepuddingen og milkshake fra O’boy 😀
Og nå ser jeg at det bare var søtsaker jeg kom på 😅

IMG_0410.jpeg

IMG_0411.jpeg

IMG_0412.jpeg

IMG_0413.jpeg

• Liker 3
Skrevet

Og denne..

IMG_0414.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
TrixieLeeMiller skrev (11 minutter siden):

Jeg beklager hvis noen har skrevet disse her før, men jeg har ikke lest så mange sider bakover. Om så tilfelle, så tåler det vel et gjensyn likevel :)

Savner Blues sjokoladen, juvelplettene fra Minde sjokolade, den trekantede sjokoladepuddingen og milkshake fra O’boy 😀
Og nå ser jeg at det bare var søtsaker jeg kom på 😅

IMG_0410.jpeg

IMG_0411.jpeg

IMG_0412.jpeg

IMG_0413.jpeg

Meierienes sjokoladepudding, nå Tine, får du jo fortsatt, selv om forpakningen er blitt større.

Anonymkode: 5d8c5...4b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Meierienes sjokoladepudding, nå Tine, får du jo fortsatt, selv om forpakningen er blitt større.

Anonymkode: 5d8c5...4b4

Men det var noe spesielt med den trekantede forpakningen 😄

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
TrixieLeeMiller skrev (12 minutter siden):

Og denne..

IMG_0414.jpeg

Den finnes ennå! Men esken er hvit. 😁

Skrevet
loveless skrev (2 minutter siden):

Den finnes ennå! Men esken er hvit. 😁

Åå? Jeg vet at de endret til hvit emballasje, men jeg mener at den er gått ut av produksjon. I hvert fall på Vestlandet er den ikke å finne.. 

Skrevet
TrixieLeeMiller skrev (Akkurat nå):

Åå? Jeg vet at de endret til hvit emballasje, men jeg mener at den er gått ut av produksjon. I hvert fall på Vestlandet er den ikke å finne.. 

googlet og ser ut som de har sluttet med den…😵‍💫 en stund siden jeg så den på butikken. Synd, var god sjokolade. Fin til kakepynt og 👌🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...