Frøkenfryden Skrevet 29. juli 2024 #861 Skrevet 29. juli 2024 NullHull skrev (22 minutter siden): Jeg vil gjerne ha disse tilbake i norske butikkhyller 🙏 Ååå husker de 2 3 1
NullHull Skrevet 29. juli 2024 #862 Skrevet 29. juli 2024 Cid skrev (23 minutter siden): Når var disse i salg? Ikke sett før men skulle likt å smake. Oi, nå spør du vanskelig 🫣 Men jeg vil anta at det i hvertfall er over 10 år siden de ble borte. Kjeksen var lett og porøs fyllet et litt hardere lag søt nougat med litt nøttesmak mener jeg og huske. Ååå, de bare smeltet i munnen🥰 2 1
Johan uten land Skrevet 29. juli 2024 #863 Skrevet 29. juli 2024 2 hours ago, Frøkenfryden said: Ååå husker de Nei og nei - som barn spiste jeg alt av søtsaker - men disse, nei, de orka jeg aldri verken som barn eller tenåring. Synes de var helt forferdelig: Blir kvalmt bare jeg tenker på de i dag - sikkert 40 år siden jeg smakte de sist. Haha. Det er sant.
Johan uten land Skrevet 29. juli 2024 #864 Skrevet 29. juli 2024 Savner begrene med ostekake fra Tine. En med appelsinlokk en annen med røde bær av noe slag. KJøpte ofte en slik appesinostekake i helene. Fin liten porsjon. 4 1
Cid Skrevet 29. juli 2024 #865 Skrevet 29. juli 2024 NullHull skrev (2 timer siden): Oi, nå spør du vanskelig 🫣 Men jeg vil anta at det i hvertfall er over 10 år siden de ble borte. Kjeksen var lett og porøs fyllet et litt hardere lag søt nougat med litt nøttesmak mener jeg og huske. Ååå, de bare smeltet i munnen🥰 Får opp dette når jeg googler, var dette en nyere variant?
NullHull Skrevet 30. juli 2024 #866 Skrevet 30. juli 2024 (endret) Cid skrev (20 timer siden): Får opp dette når jeg googler, var dette en nyere variant? Ja, vet om disse 🙂De har samme navn, men er noe helt annet dessverre. Endret 30. juli 2024 av NullHull 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #867 Skrevet 1. august 2024 Luksus yoghurt med nøttefyll😊Franske vafler,(,Kjeks)Hubba bubba i mange smaker Anonymkode: 80d70...c06
Enkelt&Komplisert Skrevet 2. august 2024 #869 Skrevet 2. august 2024 Savner sjokoladen "Lohengrin" 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #870 Skrevet 2. august 2024 Stabburet empandas i fryseren. Anonymkode: ffebe...fce 1
Million Skrevet 2. august 2024 #871 Skrevet 2. august 2024 NullHull skrev (På 29.7.2024 den 20.39): Jeg vil gjerne ha disse tilbake i norske butikkhyller 🙏 De der var en av mine favoritter! Kjempegode! Synd de ble borte. Finnes de i andre land, som Sverige? (er Cloetta merket svensk?) 1
NullHull Skrevet 2. august 2024 #872 Skrevet 2. august 2024 Million skrev (4 timer siden): De der var en av mine favoritter! Kjempegode! Synd de ble borte. Finnes de i andre land, som Sverige? (er Cloetta merket svensk?) Fant en facebookgruppe som ønsker disse tilbake🤭 Der har visstnok noen fått disse i gave: Noen har også funnet noen i Spania, så ja det kan se ut til at de er i produksjon utenfor våre grenser🙂 1 2
every woman Skrevet 3. august 2024 #873 Skrevet 3. august 2024 NullHull skrev (23 timer siden): Fant en facebookgruppe som ønsker disse tilbake🤭 Der har visstnok noen fått disse i gave: Noen har også funnet noen i Spania, så ja det kan se ut til at de er i produksjon utenfor våre grenser🙂 Se der ja! Vi får sette vår lit til at de dukker opp på Normal en eller annen gang. De er gode, de der. 2
TrixieLeeMiller Skrevet 6. august 2024 #874 Skrevet 6. august 2024 Jeg beklager hvis noen har skrevet disse her før, men jeg har ikke lest så mange sider bakover. Om så tilfelle, så tåler det vel et gjensyn likevel Savner Blues sjokoladen, juvelplettene fra Minde sjokolade, den trekantede sjokoladepuddingen og milkshake fra O’boy 😀 Og nå ser jeg at det bare var søtsaker jeg kom på 😅 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #876 Skrevet 7. august 2024 TrixieLeeMiller skrev (11 minutter siden): Jeg beklager hvis noen har skrevet disse her før, men jeg har ikke lest så mange sider bakover. Om så tilfelle, så tåler det vel et gjensyn likevel Savner Blues sjokoladen, juvelplettene fra Minde sjokolade, den trekantede sjokoladepuddingen og milkshake fra O’boy 😀 Og nå ser jeg at det bare var søtsaker jeg kom på 😅 Meierienes sjokoladepudding, nå Tine, får du jo fortsatt, selv om forpakningen er blitt større. Anonymkode: 5d8c5...4b4
TrixieLeeMiller Skrevet 7. august 2024 #877 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meierienes sjokoladepudding, nå Tine, får du jo fortsatt, selv om forpakningen er blitt større. Anonymkode: 5d8c5...4b4 Men det var noe spesielt med den trekantede forpakningen 😄 6 2
loveless Skrevet 7. august 2024 #878 Skrevet 7. august 2024 TrixieLeeMiller skrev (12 minutter siden): Og denne.. Den finnes ennå! Men esken er hvit. 😁
TrixieLeeMiller Skrevet 7. august 2024 #879 Skrevet 7. august 2024 loveless skrev (2 minutter siden): Den finnes ennå! Men esken er hvit. 😁 Åå? Jeg vet at de endret til hvit emballasje, men jeg mener at den er gått ut av produksjon. I hvert fall på Vestlandet er den ikke å finne..
loveless Skrevet 7. august 2024 #880 Skrevet 7. august 2024 TrixieLeeMiller skrev (Akkurat nå): Åå? Jeg vet at de endret til hvit emballasje, men jeg mener at den er gått ut av produksjon. I hvert fall på Vestlandet er den ikke å finne.. googlet og ser ut som de har sluttet med den…😵💫 en stund siden jeg så den på butikken. Synd, var god sjokolade. Fin til kakepynt og 👌🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå