Gå til innhold

matvarer vi savner..

Olse

Anbefalte innlegg

Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden):

Ja. Gode! Så lenge de ble vannet nok 😆

Hvorfor vannet man dem? Høres rart ut :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, jukkapalme said:

Så synd 😕 men kan ikke være så lenge siden chipsletten forsvant? Er ikke så lenge siden jeg så den sist. Rc cola trooor jeg rema-butikkene har i mitt område. Men skal ikke si det helt sikkert siden jeg alltid kjøper coca cola om jeg skal ha cola. Du har ingen Roma-utsalg i nærheten av deg? Er jo Roma i Lillestrøm som produserer rc-colaen her i Norge. Eller så får du ta deg en tur på fabrikkutsalget i Lillestrøm å hamstre noen kasser, hehe.

Eksisterer Roma brus enda? Så kult. Husker Roma brusshop på Lørenskog. Også hadde vi Fontana brus i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (4 timer siden):

Eksisterer Roma brus enda? Så kult. Husker Roma brusshop på Lørenskog. Også hadde vi Fontana brus i Oslo. 

selges Romabrus på Europris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 timer siden):

Tror sist jeg så chipsletten var i 2021 eller tidlig 2022, er Roma en kjent butikk?

Ikke en butikk i den forstand, men en brusfabrikk med utsalg i forbindelse med fabrikken. Selger brus, samt litt godis og sånt. Før hadde de mange utsalg/brusshopper rundt omkring, men det var før dagligvarebutikkene begynte å selge det. Nå tror jeg det eneste utsalget utenom de dagligvarebutikkene som har er i Lillestrøm ved fabrikken, men er litt usikker. 

000VF000 skrev (14 timer siden):

Jepp, de lever i beste velgående! :)  En av få små brusfabrikker som fortsatt er oppe og går. Vet ikke om alle brusene eksisterer mer da, de hadde jo veldig mange før. Jeg husker også Fontana godt, oslojente som jeg er. Husker også at Grans hadde brusshop på Lørenskog, men det la ned da rema begynte å selge Gransbrus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gammel tråd jeg vet, men grandiosa mild taco!!😭

Anonymkode: 9078b...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tråden er fortsatt aktiv så det går helt fint 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Den savner jeg også 😥 Beste Grandiosa'n 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.6.2023 den 2.28):

Savner pasta di cremona fra Toro 👍

Anonymkode: 0c959...20d

Har en bærepose full av disse ferdigrettene fra Toro; de er nok gått ut på dato for lenge siden, men kan oppbevares nærmest i det uendelige.

Anonymkode: 8d935...ac6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@000VF000

Ja! Husker det fra jeg var barn, men jeg tenkte at det var flatbrød og så prøvde jeg å legge dem i bløt. Spoiler, det funker ikke. Så jeg tenkte at nå surrer jeg! Dette har aldri skjedd! Men det er nok disse jeg tenker på 😄

Anonymkode: 1aa6f...96d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Elias-chips. Hvorfor forsvant den?

Anonymkode: 534f6...704

Kanskje den ble mindre populær? Jeg likte den godt men etter de kom med en ny versjon med mindre salt så synes ikke jeg den hadde den gode smaken lenger 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden tråden er 19 år gammel kan det være jeg har nevnt det før. Men jeg savner disse. Både den greske og den italienske var knallgode!

Screenshot_20230622_130833_SamsungInternet.thumb.jpg.382e1a9289b99fe6b42e70585bfa3c59.jpg

Anonymkode: 469c6...ae8

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Siden tråden er 19 år gammel kan det være jeg har nevnt det før. Men jeg savner disse. Både den greske og den italienske var knallgode!

Screenshot_20230622_130833_SamsungInternet.thumb.jpg.382e1a9289b99fe6b42e70585bfa3c59.jpg

Jaaa,de var gode!

Anonymkode: a2b85...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg husker at jeg likte den greske godt, men at jeg måtte planlegge at jeg ikke skulle ut døra etter å ha spist den. Har ikke truffet på noe annet som hadde den effekten på magen. >.>

Anonymkode: b365e...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (På 23.6.2023 den 1.43):

185377_main.webp

Tror de finnes på Europris.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Kanskje ikke mat - selv om jeg kunne ha levd lenge på disse ...... 

Har akkurat oppdaget at disse er ute av sortimentet til Candyking . 
Har saumfart masse butikker i Oslo på jakt etter de - skulle noen vite om steder de finnes i Oslo så si fra 

Amerikaner Biler - CandyKing

Anonymkode: facbf...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (På 24.6.2023 den 11.15):

Tror de finnes på Europris.

De har et annet merke nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...