Gå til innhold

matvarer vi savner..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 9.07):

TIKKA MASALA BASE SMAKSRIK 120G TORO

Denne 😞

Har prøvd å lage tusenvis av forskjellige tikka masala oppskrifter i håp om å få til tilsvarende smak uten hell.

Dette var min favorittrett hvor jeg kun tilsatte en del ekstra krydder.

Anonymkode: 19322...40e

De basene der var fantastiske! Sterkt savnet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mesterpizza…gikk Grandiosa en høy gang…

Olden Eple.

• Nyttig 1
Skrevet
miss summers skrev (På 8.9.2021 den 14.17):

Max fra Nidar Bergene... 💔

Uncle Bens kinesisk chili/orientalsk chili (har hatt mange navn)

Skyr jordbær m (og uten)/musli, Skyr skogsbær m/musli (ikke den varianten de har nå). Skyr kirsebær/vanilje.

Savner gele-klokker i smågodthylla. Husker jeg kjøpte sånne til stk-pris på kiosken i gamle dager (den gangen man ikke fikk forsyne seg selv, og fikk smågodt i kremmerhus-poser) Mye smågodt jeg savner, men klarer ikke komme på alle akkurat nå. 

Bilde av Nidar max.

Gele-klokker finnes i smågodthylla på europris! Sikkert ikke helt sånne du tenker på, men de er skikkelig gode ☺️ De er kanskje litt mer vingummi aktige da, men uansett veldig gode 🥰

Skrevet
Arkana skrev (På 24.8.2004 den 13.22):

- Den gode gamle pæreisen (den nye er ikke god).

Trykket meg inn for å si akkurat dette. Den gamle var mer klissete og 'tykk' i smaken?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Spiderman is. 
OG! Et drops jeg aldri har funnet navnet på igjen, det var stort og rødt, man fikk akkurat lukket munnen. Og man ble ild rød i munnen. De kom stykkvis. Det så ut som en ufo så jeg kalte de for ufo. 

Anonymkode: 3a33a...095

• Liker 1
Skrevet

Delivio potetgull!

Anonymkode: 95a05...97f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Doc med tranebær. Og generelt Doc med sukker 😰

• Liker 3
Skrevet
Realverdien skrev (9 timer siden):

Trykket meg inn for å si akkurat dette. Den gamle var mer klissete og 'tykk' i smaken?

Den var det. Jeg vil si den nesten var litt seig? Den nye er god men litt mer vannete i smaken. Minner mye om saftis man lager hjemme fra saftflasker syns jeg.

Savner den gode gamle..

• Liker 1
Skrevet

Pariser Pizza savner jeg  - elsket den :) 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Lion sjokolade med peanøttsmørsmak. Blå innpakning. Husker dere den? Eller har jeg fantasert den?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Beneviento said:

Den var det. Jeg vil si den nesten var litt seig? Den nye er god men litt mer vannete i smaken. Minner mye om saftis man lager hjemme fra saftflasker syns jeg.

Savner den gode gamle..

Sikkert mindre sukker i den 😅

Anonymkode: 3c8f8...be6

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spiderman is. 
OG! Et drops jeg aldri har funnet navnet på igjen, det var stort og rødt, man fikk akkurat lukket munnen. Og man ble ild rød i munnen. De kom stykkvis. Det så ut som en ufo så jeg kalte de for ufo. 

image.png.25a3da830fe7acd6c1f73793e204d08b.png

Kan det være denne? Bare at den var pakket en og en..

Anonymkode: 01bc3...896

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sandsafari skrev (29 minutter siden):

images.jpg

Denne savner jeg skikkelig! Var tradisjon på båttur om sommeren i barndommen 🥰

Anonymkode: f6cf0...989

• Liker 3
Skrevet

På tidlig 2000-tallet hadde Gilde ulike typer ferdigmat som jeg tror het "Litt sulten". Var veldig små pakninger. Uansett; den med kjøttboller savner jeg, den var god. 

• Liker 3
Skrevet

Savner fremdeles Lime Kesam😢

Anonymkode: 4580c...cf6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

image.png.25a3da830fe7acd6c1f73793e204d08b.png

Kan det være denne? Bare at den var pakket en og en..

Anonymkode: 01bc3...896

Nei det var desverre ikke det, trodde det for noen år siden også. Det droppset var enda større og kurvet så det passet i ganen. Opphevet på midten, derfor vi kalte de ufo sikkert. Man ble like rød i munnen som med de tannpuss sjekk tablettene fra tannlegen. Som man tygde for å se om tennene var rene. Husker ikke hva de smakte men husker det var mellom 2000-2005 engang og at jeg kjøpte de på YX. Jakten på å finne ut hvilke drops det var driver meg sakte til vannvidd 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...