AnonymBruker Skrevet 16. november #1081 Skrevet 16. november Kokosboller som de hadde for 20-25 år siden. Husker ikke merket, de var veldig gode, litt høye, tror det var 6 stykk i en pakke. Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde skjønt hvilke jeg meiner, merket og kunne funnet bilde 😊. Disse fra Diplom is var også veldig gode, savner de, pleide å bytte på hvilke jeg kjøpte.😍 Nå fikk jeg skikkelig lyst på kokosboller, men har ikke funnet noen gode i butikkene. Anonymkode: 32ed4...195 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november #1082 Skrevet 17. november Husker ikke hva de het som jeg hadde dilla på (og savner), men tror det var disse: Anonymkode: 545c9...495
AnonymBruker Skrevet 17. november #1083 Skrevet 17. november Urge uten sukker. Var så glad da den kom tilbake for noen år siden etter å ha blitt tatt av markedet. Nå er den borte igjen 😭 Anonymkode: 0c959...20d
applestories Skrevet 17. november #1084 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Urge uten sukker. Var så glad da den kom tilbake for noen år siden etter å ha blitt tatt av markedet. Nå er den borte igjen 😭 Anonymkode: 0c959...20d Spar, Oda og Meny har den i nettbutikk, i liten flaske. Sikker på den er borte?
TheLegendBellaGoth Skrevet 18. november #1087 Skrevet 18. november Mannen min savner Hennig-Olsen Inspira Lakris
AnonymBruker Skrevet 18. november #1088 Skrevet 18. november Savner disse: Og Kasper-is! Anonymkode: 75fee...345 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #1089 Skrevet 18. november Husker ikke hva de heter, men på tidlig nittitall var en av mine favoritter til helgegodtet en eske med små pizzakjeks. Bade esken og kjeksen hadde samme størrelse/utforming som ritz-kjeksen, og hver kjeks var sin egen mini-pizza. Var ikke helg for meg uten dette, en halvliter cola, og en snickers. Har forsøkt å google i med drevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer.. Anonymkode: 18372...2b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #1090 Skrevet 18. november *Har forsøkt å google i med jevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer.. Anonymkode: 18372...2b6 1
enkefru Skrevet 18. november #1091 Skrevet 18. november Ikke mat, men drikke. Pepsi Max Cappuccino 😍 1
Brunhilde Skrevet 18. november #1092 Skrevet 18. november TheLegendBellaGoth skrev (7 minutter siden): Mannen min savner Hennig-Olsen Inspira Lakris Jeg savner all Inspiraisen!🍦 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #1093 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Husker ikke hva de heter, men på tidlig nittitall var en av mine favoritter til helgegodtet en eske med små pizzakjeks. Bade esken og kjeksen hadde samme størrelse/utforming som ritz-kjeksen, og hver kjeks var sin egen mini-pizza. Var ikke helg for meg uten dette, en halvliter cola, og en snickers. Har forsøkt å google i med drevne mellomrom i mange år men ikke funnet hverken bilde eller gamle reklamer.. Anonymkode: 18372...2b6 Kan det være disse? Anonymkode: c7372...4ce
AnonymBruker Skrevet 18. november #1094 Skrevet 18. november Kvikk Lunsj XXL. Anonymkode: 3c8f8...be6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #1095 Skrevet 18. november Brunhilde skrev (24 minutter siden): Jeg savner all Inspiraisen!🍦 Ja, den nye Premiumserien kan ikke sammenlignes med Inspiria. Smaker ikke godt, så jeg har kjøpt min siste is fra Hennig Olsen Anonymkode: c7372...4ce
VigdisKrieg Skrevet 18. november #1096 Skrevet 18. november Hoff sin Liv Laga vegetarburger med tomat og ost er sårt savnet for min del.🥲 Finner bare den andre varianten (selvsagt) og den synes jeg ikke er noe god.
Vålull Skrevet 19. november #1097 Skrevet 19. november Skulle ønske de forskjellige produsentene sjekka innlegga på postene her så kanskje de kunne revurdert litt å fått noe tilbake igjen på markedet🤣😃
Ludovica- Skrevet 19. november #1098 Skrevet 19. november Nidar hadde en sånn mocca bønne plate sak for en del år siden som var veldig god. 1
Perelandra Skrevet 19. november #1100 Skrevet 19. november (endret) enkefru skrev (19 timer siden): Ikke mat, men drikke. Pepsi Max Cappuccino 😍 Ja, jeg savner også den. Tror den var tilgjengelig rundt 2002-2003? Rettelse: Ser at den var tilgjengelig på midten av 2000-tallet. Det hender at jeg får en lignende smak i munnen hvis jeg nettopp har drukket kaffe, og så tar en slurk Pepsi max. Endret 19. november av Perelandra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå