AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #781 Del Skrevet 12. juli 2023 Savner Taffelost med skinke og persille. Nå finnes bare den med tomat,og den er ikke like god! Anonymkode: a2b85...9e9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juli 2023 #782 Del Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (På 23.6.2023 den 1.43): De så jeg på Europris idag! De lå helt nede ved kassa. Skulle ta bilde for å vise deg siden jeg husket at du savner dem, men så gikk plutselig fyren foran meg ut av køen, så jeg fikk ikke tatt bilde. Men siden min Europris har kan sikkert din også ta inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. juli 2023 #783 Del Skrevet 13. juli 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): De så jeg på Europris idag! De lå helt nede ved kassa. Skulle ta bilde for å vise deg siden jeg husket at du savner dem, men så gikk plutselig fyren foran meg ut av køen, så jeg fikk ikke tatt bilde. Men siden min Europris har kan sikkert din også ta inn Sikker på det ikke var et annet merke? Sett de har fått inn en annen type her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juli 2023 #784 Del Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sikker på det ikke var et annet merke? Sett de har fått inn en annen type her. Nei, var akkurat den samme Irriterer meg at jeg ikke fikk tatt bilde. Hadde ikke den fyren gått ut av køen hadde jeg fått gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. juli 2023 #785 Del Skrevet 13. juli 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Nei, var akkurat den samme Irriterer meg at jeg ikke fikk tatt bilde. Hadde ikke den fyren gått ut av køen hadde jeg fått gjort det. Takk for tanken da dumt når ting man liker forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #786 Del Skrevet 13. juli 2023 Drømmer om å finne denne igjen Anonymkode: ca48a...e63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juli 2023 #787 Del Skrevet 13. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Takk for tanken da dumt når ting man liker forsvinner. Bare hyggelig men din butikk kan sikkert ta inn til deg. Vil tro alle har samme sortiment, selv om alle butikkene ikke tar inn alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 13. juli 2023 #788 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 17.10): Savner Taffelost med skinke og persille. Nå finnes bare den med tomat,og den er ikke like god! Anonymkode: a2b85...9e9 Det var en med pizzakrydder også, sent på 80-tallet/tidlig på 90-tallet. Kjempegod på knekkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. august 2023 #789 Del Skrevet 12. august 2023 Ben & Jerry's Cinnamon Buns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #790 Del Skrevet 12. august 2023 Kiwi har kuttet ut de små pakkene med kalkunfilet. Det er mange som tåler kalkun, men ikke kylling. Og den større kalkunsteken de har er som regel med krydder, ikke naturell. VIL HA KALKUN TILBAKE HOS KIWI!!!!!! Anonymkode: a587a...eae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #791 Del Skrevet 12. august 2023 Savner utrolig mye et glass med pastasaus - uncle ben’s «chili» som jeg har spist mange mange ganger før. Prøver å finne et bilde av den på nettet, men finner ikke den samme som jeg husker. Det var sånn oreange glass med saus og jeg mener den bare het «chili». Pleide å steke kjøttdeig og ha ris til 🤩. Fant den igjen for en del år siden i en eneste butikk her og trodde den var tilbake for godt. Men nei. Hadde hamstret hvis jeg visste jeg aldri fikk smake den igjen. Anonymkode: 29e3d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 12. august 2023 #792 Del Skrevet 12. august 2023 Både sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 31. august 2023 #793 Del Skrevet 31. august 2023 Savner noen pizzaer jeg til nå ikke har funnet bilder av eller annen dokumentasjon på. TV--pizza (ble solgt på den lokale butikken på 90-tallet) Pizza Grandama (Mulig det var Rema 1000-produkt- 90 tallet) Pizza Prima (kjøpte den på S-marked) Noen som kjenner noen av disse igjen? Eller har jeg bare drømt😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #794 Del Skrevet 31. august 2023 DelvisPresley skrev (7 minutter siden): Savner noen pizzaer jeg til nå ikke har funnet bilder av eller annen dokumentasjon på. TV--pizza (ble solgt på den lokale butikken på 90-tallet) Pizza Grandama (Mulig det var Rema 1000-produkt- 90 tallet) Pizza Prima (kjøpte den på S-marked) Noen som kjenner noen av disse igjen? Eller har jeg bare drømt😆 Jeg husker TV godt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 31. august 2023 #795 Del Skrevet 31. august 2023 DelvisPresley skrev (8 minutter siden): Savner noen pizzaer jeg til nå ikke har funnet bilder av eller annen dokumentasjon på. TV--pizza (ble solgt på den lokale butikken på 90-tallet) Pizza Grandama (Mulig det var Rema 1000-produkt- 90 tallet) Pizza Prima (kjøpte den på S-marked) Noen som kjenner noen av disse igjen? Eller har jeg bare drømt😆 Prima var i grønn eske, hvis jeg ikke husker helt feil. De andre har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #796 Del Skrevet 1. september 2023 Muligens et skudd i blinde, men noen som husker en sausemiks som man skulle ha over laks i form? Kan ha vært fra 2005-ish og fremover. Det var sikkert Toro😆 Anonymkode: 06f4a...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #797 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Muligens et skudd i blinde, men noen som husker en sausemiks som man skulle ha over laks i form? Kan ha vært fra 2005-ish og fremover. Det var sikkert Toro😆 Anonymkode: 06f4a...8d0 Tror jeg husker den, mener den var fra Maggi og ligner på denne: Anonymkode: bb397...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #798 Del Skrevet 1. september 2023 Empandas i frysedisken. Anonymkode: 9b28f...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #799 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror jeg husker den, mener den var fra Maggi og ligner på denne: Anonymkode: bb397...4f4 Den var litt sånn kremet og med dill? Anonymkode: bb397...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. september 2023 #800 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Muligens et skudd i blinde, men noen som husker en sausemiks som man skulle ha over laks i form? Kan ha vært fra 2005-ish og fremover. Det var sikkert Toro😆 Anonymkode: 06f4a...8d0 Eller denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå