Brismedlime Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hei! Lurer på hva dere har noen gode råd til oss turnusarbeidere. Jeg jobber skift, med friuker og helgejobbing, men aldri natt. Han jobber dagskift, men med forretningsreise som kan vare i fra 2-4døgn flere ganger i mnd. Har prøvd siden jul, men skjønner at vi ikke treffer på eggløsningsdagen(ene). Nå var vi ganske nære på å treffe på riktig dag, men da får han prestasjonsangst... Burde jeg kanskje bare tie når dagen nærmer seg? Men noe planlegging må til siden vi jobber som vi gjør... Noen erfaringer??
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Hei! Lurer på hva dere har noen gode råd til oss turnusarbeidere. Jeg jobber skift, med friuker og helgejobbing, men aldri natt. Han jobber dagskift, men med forretningsreise som kan vare i fra 2-4døgn flere ganger i mnd. Har prøvd siden jul, men skjønner at vi ikke treffer på eggløsningsdagen(ene). Nå var vi ganske nære på å treffe på riktig dag, men da får han prestasjonsangst... Burde jeg kanskje bare tie når dagen nærmer seg? Men noe planlegging må til siden vi jobber som vi gjør... Noen erfaringer?? Mtp å tie når dagen nærmer seg kan være greit det, men da må det være planlagt at det er ok for han. Min mann sa faktisk dette, han årket ikke styre med testing og vite når det nærmet seg og skulle klaffe. Men vi jobber også begge turnus så han så også at litt planlegging må til for at det skal klaffe. Han ønsker barn men syns det er veldig skummelt, han ønsker at det bare skal skje. Men mtp turnus osv har det ikke skjedd av seg selv.Anonymous poster hash: 9522e...99e
Gjest Marino Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 (endret) . Endret 31. mai 2015 av Marino
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Husk at du har mulighet til å bli gravid i flere dager enn kun den dagen det er eggløsning. Ser du skriver "at dagen nærmer seg". Ha sex ca annenhver dag en uke før forventet EL. Og fortsett gjerne et par dager etterpå også (just in case). Min mann dro på jobbreise 3 dager før forventet EL. Vi hadde sex like før han dro - og det ble klaff Anonymous poster hash: 09f26...f30
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Hvis det er slik at mannen_alltid_ er bortreist rundt EL er det mulig å bruke primolut for å forskyve syklusen slik at EL kommer når mannen er hjemme. 1
Brismedlime Skrevet 21. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2015 Hei og takk for svar folkens. Her på forumet lærer jeg mye! Må nok planlegge dette litt nøyere, synes vi har ofte sex, men ikke når eggløsninga er. Og nå har jeg lest meg opp på livmorstappen også. Så neste mnd skal jeg være klar!! For deg med norsjømann er d litt mere kjipt skjønner jeg. Så rådet med primolut er kanskje noe å prøve så du får forsøvet syklusen. Men skal sies at jeg og venninna mi har synkronisert mensen, så naturen tar sine egne veier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå