uviten Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg ønsker å kjøpe bunad, helst før 17.mai. Vet jeg er veldig sent ute! Jeg lurer på om noen har brukt Bunad.com og om dere har noe å si om de? Trenger hjelp til å velge hvem jeg skal bruke, med tanke på at jeg skal ha bergensbunad som man ikke finner overalt!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Vet ikke men følg godt med på finn.no! Søsteren min kjøpte en nydelig bunad til bra pris ikke lenge før 17. Mai i fjor Lykke til! Anonymous poster hash: 081a3...079
skruf Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Tror jeg ville anbefalt deg å følge med på finn.no og sånn kjøpe/salg-sider på facebook. Det er under 1mnd igjen til 17 mai, så det er nok litt knapp tid til å betille seg bunad å få den ferdig til da. Vi hadde konfirmant for noen år siden, og da måtte vi betille bunad et år i forveien for å få den ferdig til konfirmasjonsdagen. Jeg ville unngått å bestille fra sider som selger bunader som er sydd i Kina. Har sett mange skrekkeksempler på både søm og stoff derifra. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Bunad.com har jeg ikke hørt om før, og siden er tom. Er du sikker på at det er riktig adresse? Ville uansett ikke risikert å kjøpe en hastverksbunad fra Kina. Kjøp fra husfliden om du vil ha noe skikkelig. Sett deg godt inn i de forskjellige valgene som tilbys mht stoff og farger, disse kinabunadsjappene tilbyr som oftest bare en uniform hvor det er lite rom for variasjon. Anonymous poster hash: 80425...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå