Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å kjøpe bunad, helst før 17.mai. Vet jeg er veldig sent ute!

Jeg lurer på om noen har brukt Bunad.com og om dere har noe å si om de?
Trenger hjelp til å velge hvem jeg skal bruke, med tanke på at jeg skal ha bergensbunad som man ikke finner overalt!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke men følg godt med på finn.no!

Søsteren min kjøpte en nydelig bunad til bra pris ikke lenge før 17. Mai i fjor :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 081a3...079

Skrevet

Tror jeg ville anbefalt deg å følge med på finn.no og sånn kjøpe/salg-sider på facebook.

Det er under 1mnd igjen til 17 mai, så det er nok litt knapp tid til å betille seg bunad å få den ferdig til da.

Vi hadde konfirmant for noen år siden, og da måtte vi betille bunad et år i forveien for å få den ferdig til konfirmasjonsdagen.

Jeg ville unngått å bestille fra sider som selger bunader som er sydd i Kina. Har sett mange skrekkeksempler på både søm og stoff derifra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bunad.com har jeg ikke hørt om før, og siden er tom. Er du sikker på at det er riktig adresse?

Ville uansett ikke risikert å kjøpe en hastverksbunad fra Kina. Kjøp fra husfliden om du vil ha noe skikkelig. Sett deg godt inn i de forskjellige valgene som tilbys mht stoff og farger, disse kinabunadsjappene tilbyr som oftest bare en uniform hvor det er lite rom for variasjon.

Anonymous poster hash: 80425...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...