LilleMille Skrevet 2. juli 2002 #1 Skrevet 2. juli 2002 Hei! Er det noen som kjenner til RFSU en-uke-før-test? Jeg tok en for over en uke siden som var negativ. Men mensen har ikke kommet og jeg sitter å lurer på om jeg kan stole på denne testen? LilleMille
Lil'sis Skrevet 2. juli 2002 #2 Skrevet 2. juli 2002 Negativ test trenger ikke å bety at du ikke er gravid. Det kan også være at du har produsert for lite HCG til å gi utslag på testen. Jeg vil råde deg til å ta en ny test. Lykke til.
Gjest Solgudinnen Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 Hei! NEI!! Stol for all del ikke på RFSU testen.. Kjøp en Clear Blue test, og prøv igjen.. har aldri hørt noe positivt om RFSU...
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2002 #4 Skrevet 13. juli 2002 Hei Alle testen er laget slik at den måler hormonet HCG, Noen er mere følsom for svakt HCG ( en-uke-før-tiden-test). ( Hormonet HCG øker jo lengre ut i svangerskapet du har kommet). Så kjøp den testen du vil du, det er ingen som er bedre enn andre, fordi om noen reklamerer høyest. Mona
Gjest Frøken Dings Skrevet 14. juli 2002 #5 Skrevet 14. juli 2002 Jeg testet positivt med RFSU en uke før forventet mens. Så den funket for meg! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå