Gå til innhold

Hva er det teiteste du har gjort for å starte en samtale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heretter skal jeg slutte å "kollidere" osv med menn jeg har lyst til å snakke med :( Før har det verste vært litt sølt øl, men i dag endte det med at en jeg har vært betatt av fikk en sånn kjøledør hardt rett i ansiktet på butikken. Han ga meg et hardt blikk og sa "takk.." før han gikk, jeg ble så flau at jeg bare greide å mumle frem et "ops". :(

Anonymous poster hash: ce424...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok kontakt.

Skrevet

Haha, bedre lykke neste gang :) Kan fortelle deg om hvor teit jeg kan være, kanskje du føler det litt bedre da. Det var en morgen jeg stod alene i kassa på jobb(bensinstasjon). Inn kommer en fyr som er så kjekk at jeg blir helt satt ut. Blir bare stående og glo på han. Han kommer seg til kassa, og jeg klarer ikke å prate ordentlig engang. Snøvler nesten når jeg prater, mister varene hans i gulvet, glemmer hva han skal ha osv. Dette gjentok seg HVER gang han var innom. Stalket han på facebook, fant ut at han hadde samboer, reagerte fortsatt på samme måte. Heldigvis sluttet han å handle der etter hvert, ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Ganske pinlig å stå der som en siklende idiot hver eneste gang jeg så han!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en på jobb som er SÅ kjekk, men vi møtes så sjeldent, bare hender vi går forbi hverandre i gangen og sier "god morgen". Får liksom aldri mulighet til å snakke mer med han, heller. Prøvd å gå på kjøkkenet når jeg ser han har gått, men vi står liksom aldri stille ved siden av hverandre så jeg får liksom ikke sjansen til å se mer enn "hei"! Er så frustrerende, for jeg er ganske forberedt på å ta initiativ her, men får heller aldri sjansen.

Tips mottas, selvom det kanskje ikke er mye tips å gi i dette tilfelle.

Anonymous poster hash: 2aed6...107
  • Liker 2
Skrevet

Det var faktisk ikke så utrolig teit og fungerte kjempefint: Bøllet meg plass mellom en kjekk fyr og kompisen hans og sa " Hei! Jeg trenger litt oppmerksomhet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, så søte dere er. Jeg tør aldri snakke med noen med mindre jeg er full. Da setter jeg meg gjerne på fanget til en fyr uten å si hei. Fått meg overraskende mye bra på den måten.

Anonymous poster hash: 64186...a37
Skrevet

Hahaha, så søte dere er. Jeg tør aldri snakke med noen med mindre jeg er full. Da setter jeg meg gjerne på fanget til en fyr uten å si hei. Fått meg overraskende mye bra på den måten.

Anonymous poster hash: 64186...a37

Samme her. Jeg har veldig lyst å snakke med ukjente interessante gutter - men det bare går ikke hvis det ikke allerede er en åpning der.

Skrevet

Heretter skal jeg slutte å "kollidere" osv med menn jeg har lyst til å snakke med :( Før har det verste vært litt sølt øl, men i dag endte det med at en jeg har vært betatt av fikk en sånn kjøledør hardt rett i ansiktet på butikken. Han ga meg et hardt blikk og sa "takk.." før han gikk, jeg ble så flau at jeg bare greide å mumle frem et "ops". :(

Har du muligheten, så ta med en liten unnskyld-gave, oppsøk han og si unnskyld.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en på jobb som er SÅ kjekk, men vi møtes så sjeldent, bare hender vi går forbi hverandre i gangen og sier "god morgen". Får liksom aldri mulighet til å snakke mer med han, heller. Prøvd å gå på kjøkkenet når jeg ser han har gått, men vi står liksom aldri stille ved siden av hverandre så jeg får liksom ikke sjansen til å se mer enn "hei"! Er så frustrerende, for jeg er ganske forberedt på å ta initiativ her, men får heller aldri sjansen.

Tips mottas, selvom det kanskje ikke er mye tips å gi i dette tilfelle.

Anonymous poster hash: 2aed6...107

Du kan vel prøve min taktikk og ende med å søle kaffe eller noe på han så han hater deg :bond: eller vent, det er kanskje ikke så smart.

Om jeg ser han igjen skal jeg prøve å prate med han hvis jeg tør, men aner ikke hva jeg skal si. Kommer uansett til å plumpe ut med noe teit og masse nervøs latter "jasså, tilbake for mer melk?"

TS

Gjest mainbitch
Skrevet

Jeg hadde en lærer jeg syntes var veeldig kjekk for en tid tilbake siden, så for å få oppmerksomhet pleide jeg og noen venner med vilje å få han til å gi oss annmerkning. hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en lærer jeg syntes var veeldig kjekk for en tid tilbake siden, så for å få oppmerksomhet pleide jeg og noen venner med vilje å få han til å gi oss annmerkning. hehe

Haha!

Jeg er litt der, noen form for oppmerksomhet er bedre enn ingen! :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

funnet ut hvor og når han jobbet, og dratt dit for å handle. (han bodde i nabobyen) :plystre:

Anonymous poster hash: 2660b...661
Skrevet (endret)

Jeg måtte tenke lenge før jeg husket de teite tingene jeg har gjort.

En gang så jeg en kjekk mann på gata, jeg merket meg tidspunktet og dag. Deretter gikk jeg samme vei hver dag på det tidspunktet i 3 uker for å se han igjen. Var i ferd med å gi opp da han endelig dukket opp igjen :fnise: Jeg smilte til han og det gikk ganske enkelt å få han til å ta kontakt. Om han ikke hadde tatt kontakt, hadde jeg sikkert løpt etter :fnise: Jeg vurderte faktisk å snuble foran han sånn at han skulle stoppe.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var faktisk ikke så utrolig teit og fungerte kjempefint: Bøllet meg plass mellom en kjekk fyr og kompisen hans og sa " Hei! Jeg trenger litt oppmerksomhet!

Synes faktisk det var ganske sjarmerende

Hvordan reagerte de? Leser jo at det fungerte kjempefint, men vil gjerne vite hvordan det gikk så fint :)

Anonymous poster hash: 2b68d...244

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte tenke lenge før jeg husket de teite tingene jeg har gjort.

En gang så jeg en kjekk mann på gata, jeg merket meg tidspunktet og dag. Deretter gikk jeg samme vei hver dag på det tidspunktet i 3 uker for å se han igjen. Var i ferd med å gi opp da han endelig dukket opp igjen :fnise: Jeg smilte til han og det gikk ganske enkelt å få han til å ta kontakt. Om han ikke hadde tatt kontakt, hadde jeg sikkert løpt etter :fnise: Jeg vurderte faktisk å snuble foran han sånn at han skulle stoppe.

Det er innsats :) skal innrømme at jeg nok kunne handlet litt mer i slengen i stedet for å gå innom butikken hver dag etter jobb :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...