AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hei! Jeg har gjennom hele ungdomstiden min stripet håret i kalde toner. Naturlig er jeg mørk blond/kommunefarget. Jeg har aldri hatt platinablondt hår, så når etterveksten kommer ser det naturlig ut med en mørkere bunn. Sola bleker også håret mitt veldig om sommeren og luggen blir nærmest hvit, men jeg liker det. Det som er nå er at jeg ikke har stripet håret på lenge og har vel en god 10-12 cm ettervekst med min naturlige hårfarge. Jeg synes at å stripe håret lyst egentlig gjør håret mitt mye mer slitt + at det er utrolig dyrt for å holde det fresht hele tiden med tanke på at håret mitt gyldner etterhvert, så jeg drar til frisøren så ofte jeg kan for å holde fargen kald. Bruker også blåshampoo for å holde det kaldt så lenge jeg kan hjemme. SÅ mitt spørsmål er - synes dere jeg skal la min naturlige hårfarge gro ut slik at mitt lyse blir som en ombre i bunnen eller skal jeg fortsette å stripe håret mitt lyst? Noe dere synes er finest? Og har noen av dere noen gang gjort noe drastisk med håret? Jeg er så vandt med blondt og det er liksom "så meg", men vurderer virkelig å bare la mitt gro ut også.. Hm! Hår er vanskelig Anonymous poster hash: c9a14...283
Kjibba Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 No er det litt vanskeleg å vite utan å ha sett bilete, men trur det vil bli finast om du berre har nokre få striper i bunn. Då legg ein ikkje så godt merke til overgangen 1
Sandie Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Jeg er i samme situasjon som deg TS,og har bestemt meg for å satse på en ombreeffekt nå.Er så lei av å stripe etterveksten,og vil gi håret en pause da jeg ser det har begynt å bli litt tørt. Vil du prøve noe nytt og spennende er kanskje kobber/rødtoner noe å tenke på?Det finnes jo både kalde og varme nyanser.
boblesaft Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Jeg er i nøyaktig samme posisjon som deg! Har valgt å la etterveksten fortsette å gro, så får jeg se hvordan det utvikler seg og om jeg kanskje kommer på noe annet å gjøre med håret (f.eks lysebrunt/blondt gyllent som dette vurderer jeg). Er vel mye enklere for frisøren å farge helt ubehandlet hår som etterveksten min, så da lar jeg den gro. Greit å slippe å slite det ut sånn med bleikinga også
Leonetta Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Har også sånn som deg, TS, og sparte etterveksten. Og da kom min nydelige kommunebrune farge frem, sånn at 8.mai skal jeg til frisøren å bli blond igjen, jippi 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå