Gå til innhold

Eirin Kristiansen

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

2 timer siden, studinnen skrev:

Hun skrev et innlegg i september om at valpen dessverre ikke hadde klart seg (husker ikke akkurat hva som skjedde), så da ble det ingen valp nå likevel. Hun skulle egenlig hente den rett etter en sydenferie, men den døde samme uken som hun var på den ferien :(

Og så fikk hun en sort blandingshund, Brooklyn. Regner med hun har den ennå.. rart hvis ikke hun har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bloggen er blitt ganske kjedelig. Hun som person virker veldig søt. Men bloggen og insta er kjedelig, mye det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, studinnen skrev:

Hun skrev et innlegg i september om at valpen dessverre ikke hadde klart seg (husker ikke akkurat hva som skjedde), så da ble det ingen valp nå likevel. Hun skulle egenlig hente den rett etter en sydenferie, men den døde samme uken som hun var på den ferien :(

Hun fikk en ny en som hun hentet i Bergen, hun skrev bl.a et innlegg på bloggen om han og la mye ut på snapchat. Brooklyn het han :) Tror det er denne BlueIvy mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, studinnen skrev:

Hun skaffet seg jo en ny valp nå i oktober, som hun kalte Brooklyn: http://eirinkristiansen.no/2016/10/17/monday-morning-got-me-like/

Hun unnlater nå å svare på kommentarer om hvor hun har gjort av ham. Blir utrolig skuffet over henne dersom hun bare har kvittet seg med ham fordi det ble for mye styr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BlueIvy skrev:

Hun skaffet seg jo en ny valp nå i oktober, som hun kalte Brooklyn: http://eirinkristiansen.no/2016/10/17/monday-morning-got-me-like/

Hun unnlater nå å svare på kommentarer om hvor hun har gjort av ham. Blir utrolig skuffet over henne dersom hun bare har kvittet seg med ham fordi det ble for mye styr :(

Hun har ham. Mye bilder av ham på Snapchat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, acetosella skrev:

Hun har ham. Mye bilder av ham på Snapchat :)

Har ikke sett et eneste bilde av han på Snapchat den siste uken. Kun av Billy. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Mayoo skrev:

Har ikke sett et eneste bilde av han på Snapchat den siste uken. Kun av Billy. 

Beklager, jeg trodde det var hunden hennes:flau: Er helt ny leser av bloggen, så hadde ikke fått med meg hvordan hunden hennes så ut. Regnet bare med hunden på Snapchat var hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er utrooolig kjedelig! Synd, jeg likte henne så godt før. Da hadde hun litt mer varierte innlegg. Nå er det det samme hver dag, hvor mye hun elsker høsten og digger klær av ull, strikk og skinn. Bloggen er så stiv og tørr liksom, mye sort og hvitt, både i interiør og klesplagg. Veldig dyr smak synes jeg hun har fått og, før så var det mer få innslag av dyre ting, nå koster jo hvert plagg ca en hel ukeslønn. Følte jeg ble bedre kjent med henne før, hun lot personligheten komme mer frem på en måte. Jeg liker de få videobloggene hun har, der ser man mer av den ekte eirin, og hun synes jeg virker ganske skjønn :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, acetosella skrev:

Beklager, jeg trodde det var hunden hennes:flau: Er helt ny leser av bloggen, så hadde ikke fått med meg hvordan hunden hennes så ut. Regnet bare med hunden på Snapchat var hennes!

Ja, Billy er også hunden hennes, men for et par uker siden skaffet hun seg en hund til, Brooklyn, som er en svart noe-doodle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo kjempeskjønn, men bloggen er blitt utrolig upersonlig og kjedelig :( Likte bloggen veldig godt rundt tiden hun var med i Bloggerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en kommentar på innlegget om den hunde-bursdagskaken, hvor jeg spurte hvor det hadde blitt av Brooklyn. Kommentaren ble ikke godkjent, så da er det tydelig at det er et eller annet hun prøver å skjule.. så utrolig teit av henne 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mayoo skrev:

Hun har omplassert Brooklyn. Svarer på en kommentar i dette innlegget: http://eirinkristiansen.no/2016/10/31/more-hours-in-a-day-please/

Personlig synes jeg det er veldig spesielt å omplassere en hund før det har gått en uke. Min erfaring er i alle fall at det kreves en del jobb i starten med tilvenning mellom eksisterende og ny hund. Dette er ikke noe man bare gir opp etter et noen dager. Virker som hun tar alt for lett på dyrehold, og det skuffer meg. Kan hende hun innså at det ble for mye styr å ha to, og at det er det som er grunnen. Det virker i alle fall som hun følte at hun hadde noe å skjule, i og med at hun latet som ingenting og unnlot å godkjenne kommentarene.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun opplassert hunden nå ja?? Makan. Hun skrev jo så masse om denne nye hunden, gledet seg til å få et nytt medlem i familien, gjorde en greie ut av det... Også gir hun opp så fort? Så og si med en gang? Det var skuffende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset tok det noen uker med intens tilvenning, men det var jo aldri spørsmål om å kvitte seg med valpen! 

Synes ikke noe om å bare gi opp slik, har man valgt å gå til anskaffelse av et dyr må man ta ansvar og følge opp. Det er ikke en gjenstand man kan kvitte seg med når det blir litt slitsomt. Synes forøvrig forklaringen høres merkelig ut, all den tid hun allerede dag 2 skrev at hundene lekte sammen og det så ut til å gå bra med dem: http://eirinkristiansen.no/2016/10/13/puppy-love/

Her skrev hun også i kommentarfeltet at hundene går "myyyye bedre overens nå" og at det gjorde henne så glad: http://eirinkristiansen.no/2016/10/17/monday-morning-got-me-like/

Tror nok heller årsaken er at det ble langt mer styr med to hunder enn hun hadde sett for seg, noe dette innlegget gir inntrykk av: http://eirinkristiansen.no/2016/10/14/yummy-banana-bread/

Kjenner jeg mistet litt respekten for henne av hele greia, herunder av at hun har forsøkt å holde det skjult og ble sur av at folk har lurt på hvor det ble av hunden.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke hvordan hun klarer å vri svarene sine på en slik måte at leserne skal sitte igjen med dårlig samvittighet etter at de har spurt om noe.. Har sett at hun har gjort det en rekke ganger. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at alle her inne automatisk virker å vite nøyaktig hvordan en situasjon i noen andre sitt liv har vært. Vi vet svært lite om hva som faktisk foregikk, og det hun fremstiller på bloggen og velger å skrive som svar til sine lesere blir jo bare en brøkdel av virkeligheten. Det første jeg tenkte når hun unngikk svarene var at det var skjedd noe vanskelig, og at hun ikke var klar for å svare på det enda. Og det må vel være lov? Om hun så har innsett av livsstilen hennes ikke passer så bra med to hunder, så var det vel heller godt at hun gjorde noe med det såpass tidlig? Nå har begge hundene det bra, det må vel være det viktigste? Og det står ingenting om når hun har omplassert Brooklyn, så blir feil å automatisk anta at hun bare "gav opp så lett."

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, literally skrev:

Morsomt at alle her inne automatisk virker å vite nøyaktig hvordan en situasjon i noen andre sitt liv har vært. Vi vet svært lite om hva som faktisk foregikk, og det hun fremstiller på bloggen og velger å skrive som svar til sine lesere blir jo bare en brøkdel av virkeligheten. Det første jeg tenkte når hun unngikk svarene var at det var skjedd noe vanskelig, og at hun ikke var klar for å svare på det enda. Og det må vel være lov? Om hun så har innsett av livsstilen hennes ikke passer så bra med to hunder, så var det vel heller godt at hun gjorde noe med det såpass tidlig? Nå har begge hundene det bra, det må vel være det viktigste? Og det står ingenting om når hun har omplassert Brooklyn, så blir feil å automatisk anta at hun bare "gav opp så lett."

Hun viste bilde av Brooklyn først for 19 dager siden. For 15 dager siden viste hun bilder av han igjen. Etter det ble det helt stille. Svarte ikke på kommentarer ang. han, ei heller postet flere bilder på snapchat av han, kun av Billy. Det er 4 dager mellom 19 og 15 dager.

Hun velger selv å ha en offentlig blogg, da må en også tåle at mennesker setter spørsmåltegn ved noen av valgene som blir tatt. Hva hun velger og ikke velger å dele er selvfølgelig helt opp til henne, men det virker som om hun har glemt at det faktisk er takket være leserne hun har kommet dit hun er i dag.

Endret av Mayoo
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...