Gå til innhold

Eirin Kristiansen

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Åh, så trist, de var jo ganske søte sammen :/

Det der er seriøst noe av det dummeste jeg hører.

"De er jo så søte sammen". Hva betyr det hvis de ikke passer sammen? Hva så om de ser søte ut, hvis forholdet er rævva? Jammen hvis de er så søte sammen, da betyr det vel at de må være meant to be.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er seriøst noe av det dummeste jeg hører.

"De er jo så søte sammen". Hva betyr det hvis de ikke passer sammen? Hva så om de ser søte ut, hvis forholdet er rævva? Jammen hvis de er så søte sammen, da betyr det vel at de må være meant to be.

:plystre:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Hvem har sagt at dem ikke er venner bare fordi de ikke henger med hverandre 24/7? Uansett deres.

Mennesker, voks opp - isteden for å kritisere tenåringene og hva de gjjør på fritiden sin så finn frem strikkepinnene igjen. Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Ser hun har kjøpt en splitter ny porsche cayenne og er på leting etter ny leilighet. Skulle virkelig ønske jeg også kunne vært blogger, så jeg hadde hatt råd til alt hun har som 21åring..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirin er en kjempeskjønn :) Leser bloggen hennes sporadisk og elsker stilen hennes både når det gjelder klær og interiør! Og oppskrifter! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun virkelig kjøpt en cheyenne? Leaser kanskje? Skulle likt å se regnskapet til disse blogge-jentene, helt syk inntjening på å blogge tydeligvis - misunnelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har kjøpt en splitter ny porsche cayenne og er på leting etter ny leilighet. Skulle virkelig ønske jeg også kunne vært blogger, så jeg hadde hatt råd til alt hun har som 21åring..

Leiligheten er vel bare leie?

Hun har jo kjøpt en ny leilighet som ferdigstilles i desember eller januar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun virkelig kjøpt en cheyenne? Leaser kanskje? Skulle likt å se regnskapet til disse blogge-jentene, helt syk inntjening på å blogge tydeligvis - misunnelig :)

Hun har skrevet at hun har kjøpt den. Og svarte noen som lurte på hvordan hun har råd til alt ved at hun har spart mye egenkapital gjennom årene som blogger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet at hun har kjøpt den. Og svarte noen som lurte på hvordan hun har råd til alt ved at hun har spart mye egenkapital gjennom årene som blogger. 

Jeg ser for meg at hun er fornuftig når det gjelder økonomi i forhold til mange andre bloggere :) Som du sier så legger hun nok av en god del hver lønning. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg ser for meg at hun er fornuftig når det gjelder økonomi i forhold til mange andre bloggere :) Som du sier så legger hun nok av en god del hver lønning. 

Enig i denne. Har fulgt bloggen hennes en stund og hun virker å ha vært fornuftig med pengene.

Søt og jordnær jente synes jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Sunn_jente skrev:

Noen som vet hvem kjæresten hennes er? :-)

Hun er vel sammen med han ene i The Main Level? Laurent?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen som vet om hun har kvittet seg med den nye valpen? Hun har plutselig ikke vist noen bilder eller skrevet noe om den. Og svarer ikke på noen kommentarer om den heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24/10/2016 den 21.44, BlueIvy skrev:

Noen som vet om hun har kvittet seg med den nye valpen? Hun har plutselig ikke vist noen bilder eller skrevet noe om den. Og svarer ikke på noen kommentarer om den heller

Hun skrev et innlegg i september om at valpen dessverre ikke hadde klart seg (husker ikke akkurat hva som skjedde), så da ble det ingen valp nå likevel. Hun skulle egenlig hente den rett etter en sydenferie, men den døde samme uken som hun var på den ferien :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...