Sunn_jente Skrevet 20. april 2015 #1 Del Skrevet 20. april 2015 Er det noen som vet hvorfor hun ikke er venn med Hannemjas lengre? (http://hannemjas.blogg.no ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_isabella Skrevet 20. april 2015 #2 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har aldri sett denne hanne-bloggen før, men hele bloggen og jenta er jo ren kopi av Eirin ned til minste detalj 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. april 2015 #3 Del Skrevet 20. april 2015 Er det noen som vet hvorfor hun ikke er venn med Hannemjas lengre? (http://hannemjas.blogg.no ) Hennes egen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. april 2015 #4 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har aldri sett denne hanne-bloggen før, men hele bloggen og jenta er jo ren kopi av Eirin ned til minste detalj Enig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 20. april 2015 #5 Del Skrevet 20. april 2015 Gjesp, smatt smatt smatt zzzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. april 2015 #6 Del Skrevet 20. april 2015 Hvorfor er det omtrent ingen bloggere som skaper sin egen stil og gjør noe helt på tvers av de andre bloggerne? Det er jo samme stilen, samme poseringene og samme interessene på hele hurven! Gørr kjedelig! Det er derfor jeg ikke gidder å følge med på verken Hannefjas, Eirin Hansen/Olsen/Kristiansen eller noen andre ungjenter/voksenfjortisbloggere. Det er like interessant som å se maling tørke mens man lytter til Christer fra årets Paradise hotel fortelle en lang historie. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 21. april 2015 #7 Del Skrevet 21. april 2015 Både klærne, accessorizen og bloggen var jo helt lik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 21. april 2015 #8 Del Skrevet 21. april 2015 Hvordan vet du at de ikke er venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 21. april 2015 #9 Del Skrevet 21. april 2015 Hvordan vet du at de ikke er venner? Lurer jeg også på. Lurer også på hvorfor det er slutt mellom EirinK og kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 21. april 2015 #10 Del Skrevet 21. april 2015 Lurer jeg også på. Lurer også på hvorfor det er slutt mellom EirinK og kjæresten. Hun skrev på bloggen i kommentarfeltet at de har vokst fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. april 2015 #11 Del Skrevet 22. april 2015 Lurer jeg også på. Lurer også på hvorfor det er slutt mellom EirinK og kjæresten. Er det slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 22. april 2015 #12 Del Skrevet 22. april 2015 Er det slutt? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 22. april 2015 #13 Del Skrevet 22. april 2015 Jepp Oi, det har ikke jeg fått med meg. Hadde ikke de kjøpt leilighet sammen og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 22. april 2015 #14 Del Skrevet 22. april 2015 Oi, det har ikke jeg fått med meg. Hadde ikke de kjøpt leilighet sammen og greier? Hun har ikke gått "ut" med det da Kun svart folk som har spurt i kommentarfeltet. Jo, jeg trodde også at han hadde kjøpt sammen med henne, men det er vel henne som har fått lånet da? Ikke alle 20-åringen som kan ta opp lån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. april 2015 #15 Del Skrevet 22. april 2015 Har alltid hatt inntrykk av at hun kjøpte leiligheten alene, men at de skulle bo i lag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 22. april 2015 #16 Del Skrevet 22. april 2015 Åh, så trist, de var jo ganske søte sammen :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 24. april 2015 Forfatter #17 Del Skrevet 24. april 2015 Hvordan vet du at de ikke er venner? Jeg har spurt i begge sitt kommentarfelt, men ingen av de har godkjent kommentaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. april 2015 #18 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har spurt i begge sitt kommentarfelt, men ingen av de har godkjent kommentaren. Er vel dems sak det vel? Påvirker det livet ditt i noen grad om de er venner eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. april 2015 #19 Del Skrevet 27. april 2015 Hvordan vet du at de ikke er venner? Veeeldig like blogger, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håndkrem Skrevet 3. mai 2015 #20 Del Skrevet 3. mai 2015 oi hver en minste detalj er lik ja! Lik morgenkåpe og kopp som eirin hadde i et innlegg, neglelakk eirin nettopp skrev hun elsket, outfit, lik kåpe og bare hele bloggen er jo priiikk lik eirin sin! uff,stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg