AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg har nettopp kjøpt meg treningsklokke med fotsensor fra Nike. Denne kan vise antall km jeg har løpt, som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte den. Har ikke slike Nike-sko med "rom" for fotsensoren, men fikk høre at dette ikke var noe man måtte ha, da man bare kunne legge fotsensoren i skoa eller feste det utenpå etc. Da jeg har prøvd å bruke den, med fotsensoren i skoa på et område hvor den ikke var forstyrrende, har det ofte hendt at klokka ikke teller km. Plutselig kan den stoppe og telle i mange minutter, før den begynner igjen. Altså veldig ustabil, og ikke holdbar for å få det reelle antall km på joggeturen. Klokka kan f.eks. vise at jeg har løpt 8 km på 60 minutter, når jeg har løpt på mølle med 10 km/t hele veien. Dette kan jo ikke stemme. Mulig klokka ikke fanger opp fotsensoren, men det er jo merkelig siden den er ment for å ligge i skoa? Noen som vet hva problemet kan være? Kjedelig siden klokka kostet nesten 1000 kroner. Anonymous poster hash: 10943...b8f
PrincessConsuela Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Har du sjekket med Nike, enten på hjemmesiden eller facebook? Har et Nike+ sportsband med fotsensor, men nå bruker jeg kun appen deres fordi der kan jeg bruker gps for å få mer korrekt resultat enn med sportsband
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå