Gå til innhold

Legge på seg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips og råd til hvordan jeg skal klare å legge på meg,sliter voldsomt med det og skulle mer enn gjerne hatt 5-10 kg til på kroppen....Spiser greit,kunne nok spist enda mer....men er ute etter andre tips og evt matvarer som man kan gå lettere opp i vekt av????

Anonymous poster hash: ff193...89a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nøtter, avokado, noen ekstra skjeer olje hver dag osv osv. Alt som er næringstett. Spis mellommåltider, få i deg litt ekstra ost, ekstra smør osv.

Dette er da ikke avansert lære?

Anonymous poster hash: 89120...639
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brød, ris, pasta, pizza og poteter inneholder mange kcal i alle fall.

Anonymous poster hash: 996ec...e28
Skrevet

Kanskje finne ut hvor mye kalorier du spiser og om det ligger under hva som anbefales pr. dag så øker du det.
Enten da spise noe som inneholder mer kalorier, men likevel sunt :)
Også spørs det jo hvor aktiv du er også..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsøkte ALT, fra avokadoer og annen fettrik mat hver dag til å spise (tvinge i meg) like mye som pappa uten å gå opp. Veide det samme i 10 år frem til jeg ble gravid, da gikk jeg opp 10 kg uten å spise noe ekstra men det varte dessverre ikke lenge. Jeg lurer da på om ikke hormonprevansjon (østrogen) kan være noe som øker vekt når alt annet er prøvd. Har en venninne som hurtig gikk opp syv kg av P-sprøyte!

Anonymous poster hash: bd594...c12

Skrevet

Gikk opp over ti kilo på 4-5 måneder ved å trene, og bare spise mer. Der jeg tidligere droppet frokosten, ble dette det viktigste måltidet for meg. Istedenfor å legge seg grisesulten flere ganger fordi klokka plutselig var mye, så spiste jeg konsekvent kveldsmat og la meg aldri sulten.

185cm og fra 68 kilo til rett over 80. Der har jeg stabilisert meg i flere måneder nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...