AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hva er den beste måten å sette uforskammede kvinner på plass? Har du noen gang satt en kvinne på plass, eller blitt satt på plass? Kan du dele historien her? Anonymous poster hash: 5d7b6...723
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Sette på plass? Er det gammeldags å prate sammen enn å sette hverandre på plass? Anonymous poster hash: 06f44...c86 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Kjeder du deg? Gå heller ut og nyt solen Anonymous poster hash: a208e...fae 3
Gjest Jean Valjean Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Du tar og setter en stol bak dem og setter dem i stolen. Slik setter du kvinner på plass.............dette fungerer også på menn du vil sette på plass. Du kan også bruke en sofa. Men en stol er det beste. 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Du trenger ikke sette noen på plass vennen. Vi er ikke hunder... Anonymous poster hash: ccf9c...0cb 1
Yzma Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Ja, en gang så var det noen som flyttet meg fra en plass til en annen. I en buss. Det har skjedd mer enn en gang når jeg tenker meg om. Skjedd flere ganger. Folk setter meg på plass hele tiden.
Cathrine88 Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Bukk, trekk ut stolen hennes og tilby ryggen din som fotskammel. 7
Ok2k Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Hva definerer du som uforskammet? Og hvem er du tror du, som kan kreve hvordan andre bør oppføre seg, og ellers..?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Eks-kjæresten handlet utrolig mye klær og diverse for min lomme, så jeg bestemte meg for å sende hun ut på handletur med et sperret kort. Hun hadde med seg noen veninner også. De andre kortene hun hadde, tømte jeg helt i forveien. De dro selvfølgelig på Bagatelle for å spise, og hun ble nok riktig flau når hun ikke kunne betale foran veninnene sine (det er alltid hun som betaler for de, med MINE penger). Hun var illsint da hun kom tilbake, men jeg hadde uansett bestemt meg for at det var over så det gjorde ikke noe. Tydeligvis måtte veninnene samle opp det de hadde av cash, samt at eks-kjæresten måtte få tilsendt en regning for den gjenværende summen. Mitt tips til deg, sett henne i en veldig ubehagelig situasjon.Anonymous poster hash: 943de...9ea 3
Gjest The damned Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Tror du må utdype litt mer, ts. Ellers så får du nesten ingen seriøse svar.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Eks-kjæresten handlet utrolig mye klær og diverse for min lomme, så jeg bestemte meg for å sende hun ut på handletur med et sperret kort. Hun hadde med seg noen veninner også. De andre kortene hun hadde, tømte jeg helt i forveien. De dro selvfølgelig på Bagatelle for å spise, og hun ble nok riktig flau når hun ikke kunne betale foran veninnene sine (det er alltid hun som betaler for de, med MINE penger). Hun var illsint da hun kom tilbake, men jeg hadde uansett bestemt meg for at det var over så det gjorde ikke noe. Tydeligvis måtte veninnene samle opp det de hadde av cash, samt at eks-kjæresten måtte få tilsendt en regning for den gjenværende summen. Mitt tips til deg, sett henne i en veldig ubehagelig situasjon.Anonymous poster hash: 943de...9ea Tror du må utdype litt mer, ts. Ellers så får du nesten ingen seriøse svar. Ønsker sånne historier som han over deg, det var en veldig god historie. Anonymous poster hash: 5d7b6...723
Nieve Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Ønsker sånne historier som han over deg, det var en veldig god historie. Anonymous poster hash: 5d7b6...723 Hvorfor i alle dager ga han henne tilgang til kontoen hans? Hva skjedde med å si: "Beklager, du får bruke dine egne penger." 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 Tja. Kommer ann på situasjonen. I en lang kø på et utested stod det 2 damer. Pene men temmelig høye på seg selv. Den ene som stod bak oss sa:" Hallo, det er vanlig å slippe damene frem asså. Svaret kom lynraskt. Ja, men har du sett noe?? Blei litt snurt da. Annen gang prøvde en kompis og sjekke opp ei dame. Langt over egen liga. Etter at alle forsøk falt på steingrunn spurte han:"Er du kresen eller?" Ja, det var hun. Var svaret. Han svarte at det var han også, men ikveld ga han f.... Og vips kom en flat hånd. Kroppskontakt er kroppskontakt.Anonymous poster hash: 530fc...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #15 Skrevet 20. april 2015 Ja, en gang så var det noen som flyttet meg fra en plass til en annen. I en buss. Det har skjedd mer enn en gang når jeg tenker meg om. Skjedd flere ganger. Folk setter meg på plass hele tiden. Ja! Det har skjedd mange ganger med meg i teatertimene! Jeg sår tydeligvis alltid noen cm feil og må settes på plass Så det har jeg opplevd ja TSAnonymous poster hash: 63ca0...646 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #16 Skrevet 20. april 2015 Tja. Kommer ann på situasjonen. I en lang kø på et utested stod det 2 damer. Pene men temmelig høye på seg selv. Den ene som stod bak oss sa:" Hallo, det er vanlig å slippe damene frem asså. Svaret kom lynraskt. Ja, men har du sett noe?? Blei litt snurt da. Annen gang prøvde en kompis og sjekke opp ei dame. Langt over egen liga. Etter at alle forsøk falt på steingrunn spurte han:"Er du kresen eller?" Ja, det var hun. Var svaret. Han svarte at det var han også, men ikveld ga han f.... Og vips kom en flat hånd. Kroppskontakt er kroppskontakt.Anonymous poster hash: 530fc...2ab Anonymous poster hash: 1ffef...7b0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #17 Skrevet 20. april 2015 VIP-sete. Anonymous poster hash: 2128d...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå