AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg har fått en bursdagsgave jeg ønsker bytte men hun som ga den til meg, så så fornøyd ut da jeg pakket opp og var nok sikker på at jeg likte den (interiør). Jeg har surfet på de fleste vanlige interiørkjedene i dag, i håp om å finne den, slik at jeg vet hvor jeg kan bytte, men nei.... Hva gjør jeg? har så lite lyst å spørre vedkommende hvor den er kjøpt.... Anonymous poster hash: 5966d...31b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Hvis du legger ut bilde av gaven, eller hvertfall sier hva det er så kanskje noen kan hjelpe Anonymous poster hash: 35bb7...f74
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Det tenkte jeg ikke på. Et hjerte i sølv med speil til å henge på veggen, også er det til å putte telys oppi.Finner ikke noe annen info. ts Anonymous poster hash: 5966d...31b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Har bilde- lager en egen tråd- ts Anonymous poster hash: 5966d...31b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Dette? Evt noe som ligner? Problemet med å bytte slike gaver er at de kan være kjøpt i en av ca ørten små interiørbutikker drevet av damer med interiørdilla så ikke så lett å finne på nettet. Hvis du ikke vil spørre henne så er det vel å tenke etter hvilke interiørbutikker (små og store) har dere i nærheten, har hun nylig vært ute og reist eller kan det være kjøpt på nett? Ingen du kjenner som blir mer glad for gaven enn deg da, dvs som har den stilen? Anonymous poster hash: ee7ab...07a
Jade Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Her ville jeg gått for å gi den bort i gave til noen andre. 150,- er ikke verdt så mye stress og bensin for å lete etter butikk, og kjøre for å bytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå