Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt om å låne PC da en eksamen jeg skal ta er digital. De sto at man kunne søke om en ikke hadde egen bærbar datamaskin eller om datamaskinen ikke oppfylte kravene. På grunner skrev jeg at jeg har mye tekniske problemer med min egen. Er ikke det en god nok grunn? :klo:

Jeg får ikke vite før i Mai om jeg får, men jeg vil jo ikke risikere at pc'n min slår seg av under eksamen, eller et eller annet. I dag fikk jeg ikke logge meg på hovedbrukeren!

Er det noen andre som har søkt om å låne pc før? Det står at hvis det skjer noe teksniske feil under selve eksamen så må man kanskje fullføre for hånd... men det hjelper jo ikke hvis man har mistet alt man har skrevet på pc'n!

Anonymous poster hash: 3ccb6...ad0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en god grunn , men det er enten skjønnsmessig vurdering eller vurdering etter klare regler. Forsøk på å finne reglene om dette på hjemmesiden til der du har søkt om å få låne PC, og/eller ring dem og spør. Da får du selvfølgelig ikke svar på din enkelte sak, men et generelt svar basert på den spesielle situasjonen... Så uansett blir svaret garantert først når din søknad er ferdigbehandlet

Anonymous poster hash: 7e62a...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...