AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg er ikke sikker på hvilken jeg skal velge... Jeg vil velge VIP, men vet ikke om det er noe spessielt jeg vil gå glipp av da. Det at ikke alle kan sende meldinger til meg tenker jeg ikke så mye på, og ekstra bilder/lagrede søk er heller ikke viktig. Er det noe annet ekstra enn det jeg nevnte som jeg har oversett? Hva ville du valgt av de to? Kan nevne at jeg er en mannAnonymous poster hash: faa48...f63
Polly Ester Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Jeg tror du har oppsummert det ganske greit der. Det er vel bare den ekstra lille biten du betaler for slik at de som ikke har betalt noe kan ta kontakt med deg uansett. Så hvis du syns det er greit å ta første kontakt og kun få førstkontakt av betalende medlemmer så trenger du ikke noe mer enn vanlig VIP.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Ikke kast bort pengene dine med mindre du ser ut som en supermodell Anonymous poster hash: 933a9...e2f
Polly Ester Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Må man se ut som en supermodell på sukker?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Ikke kast bort pengene dine med mindre du ser ut som en supermodell Anonymous poster hash: 933a9...e2f Om man ikke er veldig kjekk på bilder funker datinger sider og apper svært dårlig som mann. Du vil oppleve at svært få jenter svarer deg og nesten ingen sender brev/matcher med deg. Anonymous poster hash: c7a7e...3c1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Om man ikke er veldig kjekk på bilder funker datinger sider og apper svært dårlig som mann. Du vil oppleve at svært få jenter svarer deg og nesten ingen sender brev/matcher med deg. Anonymous poster hash: c7a7e...3c1 Det samme gjelder for kvinner. Er du ikke over gjennomsnittlig pen er det veldig få som skriver til deg. Konklusjon: Livet er kjipt for stygge mennesker Anonymous poster hash: c1af1...f45
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Det samme gjelder for kvinner. Er du ikke over gjennomsnittlig pen er det veldig få som skriver til deg. Konklusjon: Livet er kjipt for stygge mennesker Anonymous poster hash: c1af1...f45 Morsomt når jeg hører andre menn klage over sånt. De tenker noe ala "livet er så urettferdig når disse kvinnene aldri gir oss gjennomsnittsmenn/stygge menn en sjanse" og ser gjennom et blad av supermodeller. De tenker nok på en dobbel standard i tilfellet der nei. tsAnonymous poster hash: faa48...f63
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Jeg tror du har oppsummert det ganske greit der. Det er vel bare den ekstra lille biten du betaler for slik at de som ikke har betalt noe kan ta kontakt med deg uansett. Så hvis du syns det er greit å ta første kontakt og kun få førstkontakt av betalende medlemmer så trenger du ikke noe mer enn vanlig VIP. Takk for svar, tror jeg skal gå for VIP og spare 70 kr jeg tsAnonymous poster hash: faa48...f63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå