Brudulja Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 Nå er jeg en uke over ikm, men fortsatt ingen tegn til mensen (er ikke gravid). Begynte å spotte 3-4 dager etter ikm, men det var alt som skjedde. Sluttet å spotte etter 3-4 dager. Har jeg ikke el, er det det som er grunnen til at mensen ikke kommer? Og hvorfor spotter jeg egentlig? Aldri gjort det før. Er i 1pp etter p-pille slutt. Har forresten hatt mensen-vondt ca en uke. Dette kommer jeg ikke til å si igjen: Jeg VIL ha mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 24. august 2004 #2 Del Skrevet 24. august 2004 Enten så er det bare kroppen din som ikke er helt igang etter p-pille slutt (Mest sannsynlig er det grunnen, det kan ta noen mnd før den kommer skikkelig igang igjen), eller det kan være noe på gang? Har du tatt graviditetstest ettersom du vet at du ikke er gravid? Husk at disse ikke alltid slår ut før en stund etter IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 24. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. august 2004 Er nok p-pillene. Er bare så frustrerende! Tok test 2 dager etter ikm, denne var negativ. Nå har jeg begynt å spotte igjen og har vondt nederst på høyre side av magen. Angrer på at jeg i det hele tatt begynte på de dumme p-pillene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 24. august 2004 #4 Del Skrevet 24. august 2004 Angrer på at jeg i det hele tatt begynte på de dumme p-pillene... jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg lurer bare sånn på hva spotte er??? IKM er vel når du skulle hatt mensen? Håper alt blir som du vil fort! tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 25. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg lurer bare sånn på hva spotte er??? IKM er vel når du skulle hatt mensen? Spotting er sånn brun/rosa/rød utflod som man gjerne får rett før mens. Og jepps, IKM er den dagen mensen er ventet Håper alt blir som du vil fort! tvi tvi Takk, håper det blir litt fortgang i sakene for alle oss her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå