Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips om neglelakkfarger? Jeg er helt HÅPLØS på å velge ut!

Jeg leter etter farger i rød, rosa, eller fersken som ser litt "classy" ut - og som er egnet til både jobb (er 30 og jobber på kontor) og fritid... Men de jeg velger ut ser stort sett ut som plastikk!

For eksempel. Jeg har blitt tipset om at Essie er veldig bra, så jeg har disse fargene:

Jazz # 304 (beige) - ser jo helt dødt ut

Ballet Slippers # 162 - trodde den var lyserosa, men den er nesten helt hvit...

After sex # 486 - eneste som lever opp til navnet sitt, supersexy dyp rød, men litt for drøy til hverdags...

Van d'go # 710 - går for å være fersken, på bildet er den en NYDELIG rosafersken farge, men på ser det ut som lyseoransj tusj... plastikkaktig og trolig best egnet for 7-åringer.

Som dere skjønner er jeg virkelig håpløs på dette - noen gode råd?

Anonymous poster hash: 18217...b70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykkjer Isadora har dei beste neglelakkane. Min favoritt er "pink pastel" og "pink, second nail" som er litt gjennomsiktig, vil påstå at dei er ganske "classy" :) "Gel nail laquer" i fargen "true red" og Guerlain i farge "168" er to veldig fine raudfargar.

AnonymBruker
Skrevet

opi har mange av de fargene du etterlyser. søk litt rundt og kikk på swatches før du kjøper.

jeg er kjempe fornøyd med opi lakkene.

kan bestilles billigere på ebay.

Anonymous poster hash: 4771e...a6b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til Demure Vixen fra Essie. Har kjøpt 3 stk i utlandet og vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen de slutter å lage den fargen. Den er verken for rosa, for beige, for grå eller for lys.

Anonymous poster hash: 1d635...c55
Skrevet (endret)

Opi - bubble bath ? Jeg elsker den hvertfall :) Synes den er super delikat!

Endret av Lady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...