IBH Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Vi prøver å bli gravide med nummer 2, men foreløpig går det dårlig. Førstemann ble til på første forsøk. Ikke fått eggløsning tilbake etter 1. fødsel for 2,5 år siden. Vært gjennom en pergotime kur for ca 3 mnd siden, som hadde null effekt. Ingen eggløsing. Skal i gang med kur nr 2 nå. Noen som har erfaring?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Vi prøver å bli gravide med nummer 2, men foreløpig går det dårlig. Førstemann ble til på første forsøk. Ikke fått eggløsning tilbake etter 1. fødsel for 2,5 år siden. Vært gjennom en pergotime kur for ca 3 mnd siden, som hadde null effekt. Ingen eggløsing. Skal i gang med kur nr 2 nå. Noen som har erfaring? Beklager litt offtopic, men brukes Pergotime bare av de som ikke har el eller også de som har el, men ikke blir gravide likevel? Anonymous poster hash: ca30b...adb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Beklager litt offtopic, men brukes Pergotime bare av de som ikke har el eller også de som har el, men ikke blir gravide likevel? Anonymous poster hash: ca30b...adb Det er økt risiko for flerlinger. Så jeg hadde vært forsiktig med pergo, hvis jeg hadde el. Da er kanskje Femar bedre? Anonymous poster hash: 61d25...a0c
Gjest Gjest_Idja Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Beklager litt offtopic, men brukes Pergotime bare av de som ikke har el eller også de som har el, men ikke blir gravide likevel? Anonymous poster hash: ca30b...adb Brukes ofte av de som har EL også, selv om jeg ikke helt forstår hvorfor...
IBH Skrevet 22. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2015 Noen av dere som har erfaring med effekt i andre runden eller senere selv om ingen effekt i første runde?? Kjenner meg skeptisk , men får håpe det gjør susen. Hadde vært supert å høre fra andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå