AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hei. Jeg laget en tråd for ikke så lenge siden om noe lignende dette, men nå er utfordringen min å finne riktig størrelse. Jeg er ikke vant med størrelser som ikke er europeiske. Har funnet en omslagskjole der som jeg liker veldig godt. (Den ser i alle fall ut som omslagskjole). Normalt sett tror jeg at det er str. 40 jeg trenger. Men jeg er også usikker på om jeg kanskje burde ha 42. Den jeg har funnet er innen plus size-katergorien. Når det gjelder vanlige overdeler bruker jeg alt fra 38 "og utover", kommer an på hvordan de er. Men jeg tror det er greiest for meg å velge 40 her? Er det da str. 12 jeg bør velge? Anonymous poster hash: b3321...f71
aliloll Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Det kommer jo helt ann på hvilket merke det er. Er det Asos' eget merke eller er det et eksternt merke? Om det er i plus size-kategorien du har funnet kjole vil jeg anta at du kan ha en str. 40.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Det kommer jo helt ann på hvilket merke det er. Er det Asos' eget merke eller er det et eksternt merke? Om det er i plus size-kategorien du har funnet kjole vil jeg anta at du kan ha en str. 40. Hvordan finner jeg ut av om det er Asos' eget merke? (Jeg er helt nybegynner på den siden). Anonymous poster hash: b3321...f71
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 *dytt* Anonymous poster hash: b3321...f71
Gjest Haaploes Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Hva med aa linke til den aktuelle kjolen?
mijaa Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Det som er lurt er å sjekke målene på klesplagget, Asos har mange klær hvor de legger ut de faktiske målene til plagget og ikke bare generelt i den størrelsen. Målebånd er tipp-topp når man handler på nett! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå