Gå til innhold

Bærbart klesstativ med "pose" rundt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett eller annet sted sett et "bærbart" klesstativ som man kan henge klær i (altså uten hyller, eller bare med en liten hylle på toppen), som kan lukkes igjen med glidelår el. foran, da den er inne i en pose, og som man kan plassere hvor man vil da det ikke er så stort.

Det ble litt knotete, men altså: klesstativ som gir besyttelse for støv med en tøypose el rundt, som jeg kan plassere der jeg vil.

Trenger plass til å henge kjoler og jakker, men har ikke mer skapplass. Og jeg husker ikke hvor jeg har sett dette, og jeg kommer ikke på hva jeg burde søke på heller for å finne det på det store internettet..

Hjelp? :transe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Er det et slikt som i lenken du tenker på?

Direkte bærbart er det kanskje ikke, i alle fall ikke slik at jeg kunne tasset rundt i byen med det. :fnise: Jeg har et slikt, og det er enkelt og greit å sette sammen, veier lite, og beskytter i alle fall klærne mot sollys og støv. Kjøpt på Biltema, men jeg ser ikke bort fra at det er flere som kan ha slike :)

http://www.biltema.no/no/Hjem/Oppbevaring/Kles--og-Skooppbevaring/Klesoppbevaringgarderobe-2000018720/

Skrevet

Er det et slikt som i lenken du tenker på?

Direkte bærbart er det kanskje ikke, i alle fall ikke slik at jeg kunne tasset rundt i byen med det. :fnise: Jeg har et slikt, og det er enkelt og greit å sette sammen, veier lite, og beskytter i alle fall klærne mot sollys og støv. Kjøpt på Biltema, men jeg ser ikke bort fra at det er flere som kan ha slike :)

http://www.biltema.no/no/Hjem/Oppbevaring/Kles--og-Skooppbevaring/Klesoppbevaringgarderobe-2000018720/

Der er jo det jeg så jo! Hurra. Takk! :D (Noen er visst bedre til å lete enn meg ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...