AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Jeg har 50% fast stilling som assistent i Oslo kommune, og har jobbet resterende 50% tilkalling. Jeg har vært 100% sykemeldt noen måneder pga. en skade i et bein, og har da fått en gjennomsnittsberegning av mine tilkallingstimer i tillegg til min fastlønn utbetalt som sykepenger. Nå er det slik at legen min mener at jeg ikke burde begynne å jobbe 100% med en gang igjen, men heller starte med 50%. Hvis han 50% sykemelder meg, hvordan blir det da? Blir jeg 50% sykemeldt av faststillingen? Eller HELE fastlønnen? Eller tilkallingen? Har ikke økonomi til å leve bare på fastlønnen min, da det jo blir halve månedslønnen en vanlig. Hjelp, plis, jeg er forvirra! :D Anonymous poster hash: 347cb...ef6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Er det samme avdelingarbeidsforhold begge (alle) arbeidsforhold? Anonymous poster hash: f95b6...55a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Hva mener du? Det er akkurat den samme jobben jeg gjør ja, assistent i et sykehjem.. 50% faststilling, resten jobber jeg tilkalling.. Har vært ansatt i et halvårs tid. Anonymous poster hash: 347cb...ef6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Hva mener du? Det er akkurat den samme jobben jeg gjør ja, assistent i et sykehjem.. 50% faststilling, resten jobber jeg tilkalling.. Har vært ansatt i et halvårs tid. Anonymous poster hash: 347cb...ef6 Beklager; jeg ser at setningen min ble litt av et sammensurium!! Du vil bli 50% SM fra totalen. I praksis innebærer dette å jobbe i din faste stilling. Anonymous poster hash: f95b6...55a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Beklager; jeg ser at setningen min ble litt av et sammensurium!! Du vil bli 50% SM fra totalen. I praksis innebærer dette å jobbe i din faste stilling. Anonymous poster hash: f95b6...55a Ahh, ok, takk! Det var det jeg håpet Anonymous poster hash: 347cb...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå