Eiline Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Så hadde den store dagen endelig kommet. Min forlover og jeg dro til brudepynting kl 09.00. Vi fikk manekyr, satt opp håret, sminket og fikk en flott lunch. Pappa hentet oss 12.30. Vi ankom kirken to min på ett. Det var en rar men go følelse å gå opp kirke gulvet og se min kjære stå der å vente. Og så rørt som han var, han som sa at det kom han i allefall ikke til å være. Men måtte innrømme i ettertid at det var mye sterkere følelse enn han hadde trodd. Vi tokk masse bilder rett etter vielsen. Gjestene hadde mottagelse og fikk servgert champagne og snacs ved 14.00. Vi fikk også champagne da vi kom kl 15.00. Da var det tid for mere bilder, var jo mange som ville ta bilder og mange som ville være med på bildene. Vi gikk tilbords kl 16, hadde en flott middag, servitørene var fantastiske, ingen tomme galss her nei. Mange flotte taler og dagens overraskelse - jeg holdt også tale. Det var en morsom tale og brudgommen ble svært fornøyd med den. Resten av kvelden var halt fantastisk. Vi fikk snakket med alle og spesielt brudgommen fikk nok danset med de fleste damene også. Brudevalsen fikk vi også unnagjordt. Da vi våknet opp dagen etter i brudesuiten vi hadde leid og så ut - skjønte vi at vi hadde hatt maks flaks med været. Lørdagen var det knall vær, varmt og sol, mens søndagen var kaldt og grå. Fredagen reinet det jo hele tiden. Vi er maks fornød begge to og kunne ikke hatt en bedre dag! Tusen takk for alle tips og hjelp fra alle her inne på KG. Håper å kunne legge ut et bilde eller to senere. Bryllupsreisen starter 1.sept og vi gleder oss masse. 8)
Gjest Anki Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Gratulerer! Blir helt rørt bare av å lese om at brudgommen ble rørt! Så heldige dere var at alt gikk fint, god tur og kos dere på bryllupsreise!
Vimsevips Skrevet 24. august 2004 #9 Skrevet 24. august 2004 Gratulerer ! Så heldige dere var med været, og så flott at dagen ble slik dere håpet;- helt fantastisk God tur på bryllupsreisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå