Gå til innhold

Trenger tips til hverdagskjoler og skjørt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år gammel og studerer. Jeg ønsker meg flere skjørt og kjoler, men har noen tips til noen som ikke er for pyntet, men samtidig ikke umulig å dresse opp litt?

Tenker både nøytrale og fargerike plagg. Helst ikke så mye kortere en rett over kneet.

Anonymous poster hash: d83ec...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år gammel og studerer. Jeg ønsker meg flere skjørt og kjoler, men har noen tips til noen som ikke er for pyntet, men samtidig ikke umulig å dresse opp litt?

Tenker både nøytrale og fargerike plagg. Helst ikke så mye kortere en rett over kneet.

Også er det greit om jeg ikke blir ruinert av prisen, men at kvaliteten er noenlunde.😅

Gjest Lille-pus
Skrevet

by Malene Birger har en del fine skjørt denne våren.

Kanskje dette kan være noe? Prisen er heller ikke avskrekkende.

Finnes i disse to farvene, men jeg synes det lyse er finest nå mot vår og sommer:

Q58454002_12H_main.jpg?sw=283&sh=377Q58454002_050_main.jpg?sw=283&sh=377

Ofte synes jeg de har noen fine kjoler også, men i år var ikke jeg personlig overbegeistret.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes i disse to farvene, men jeg synes det lyse er finest nå mot vår og sommer:

Ofte synes jeg de har noen fine kjoler også, men i år var ikke jeg personlig overbegeistret.

Fine skjørt lille-pus! :)

Synes denne kjolen er veldig fin da:

http://www.bymalenebirger.com/no/dresses/ethleen-dress-Q58361001.html?cgid=63d1ed8e1cc2f09e34695eea3998d0da9481475b&dwvar_Q58361001_color=344#!start=7

Men det blir en liten avsporing :)

Slenger meg på denne tråden da jeg leter etter det samme som TS!

Anonymous poster hash: 55ead...6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefint skjørt! Men tror jeg må litt lavere i pris 😶😓

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjempefint skjørt! Men tror jeg må litt lavere i pris

Da prøver du H&M, men det er ikke sikekrt kvaliteten er den samme da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Filippa K har fine hverdagskjoler hver sesong, det er alltid en serie i jersey i to eller tre forskjellige farger. De koster cirka en tusenlapp til fullpris, men kommer alltid på salg og da koster de cirka halvparten.

Anonymous poster hash: 6361e...b4c

AnonymBruker
Skrevet

TS skriver at hun er i 20 årene og at hun studerer, så et skjørt til over tusen kroner, blir nok i det dyreste laget. Jeg er selv student og syns en slik pris er avskrekkende. Trenger heller ikke å oppsøke HM for å finne et billigere skjørt, etc. Kan finne plagg med god kvalitet til en bedre pris. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg, TS, men jeg pleier å handle på nettet, og gjerne når det er salg, da kan du gjøre flere kupp.

Anonymous poster hash: 87b90...b47

• Liker 7
Gjest Lille-pus
Skrevet

TS skriver at hun er i 20 årene og at hun studerer, så et skjørt til over tusen kroner, blir nok i det dyreste laget. Jeg er selv student og syns en slik pris er avskrekkende. Trenger heller ikke å oppsøke HM for å finne et billigere skjørt, etc. Kan finne plagg med god kvalitet til en bedre pris. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg, TS, men jeg pleier å handle på nettet, og gjerne når det er salg, da kan du gjøre flere kupp.

Anonymous poster hash: 87b90...b47

Da synes jeg jjo du kan fortelle hvor på nettet du handler, så får TS noen gode tips av deg slik at hun kan titte littt rundt.

Mid season salg er det ofte.

Skrevet

Hva med Zara og Mango? De har ofte ganske androgyne klær, men også noen ganger mye feminint. Det er jo ikke helt den beste kvaliteten, men føler det ofte er bedre enn H&M.

Ellers liker jeg Lindex og Holly&Whyte kolleksjonene de ofte har :)

Gjest Tigress
Skrevet

Sjekk bruktbutikkar - eg finn ofte designermerke der. Har til dømes eit MaxMara-skjørt eg betalte 169,- for. Det klarar ikkje HM å slå ein gong!

Skrevet

Nylig skaffet meg denne! Bruker den på universitetet, på jobb og på fest! Passe tykk i stoffet så den legger seg pent, og selv om den er litt kort klarte den seg gjennom "bøye seg ned" testen jeg kjører med min 173 cm lange kropp :fnise:

http://www.vivikes.no/Kolleksjon/Kjoler1/Ship-dress1/

Skrevet

Tråden ryddet for reklame

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Jeg har ikke sjekket på lenge, så vet ikke om de har noe fint inne nå, men kanskje 80% av skjørtene mine er fra Asos.com. Gratis frakt og ikke så verst priser :) Ellers kjøper jeg skjørt og kjoler på H&M stort sett.

Ebay og kanskje Etsy er jo også en mulighet, om du vet hva slags type skjørt/kjole du er ute etter.

Og så som Tigress sa; bruktbutikker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...