AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Hvilke filmer tar dere med deres 10åringer på? Ønsker å gå på kino med datteren min, men synes det er vanskelig å finne en passende film.. Hun synes tegnefilmer er for "barnslig", men jeg synes hun er for liten for mange av de andre filmene som vises Noen som har gode tips til meg? Anonymous poster hash: 4e3c3...7fd
Gjest Runforit Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Må nesten se an hvor moden hun er og hva hun takler. Jeg kunne se temmelig rå/skumle og brutale filmer i veldig ung alder da jeg klarte å skille film fra virkelighet, mens andre er mer sensitive og vil få mareritt av Harry Potter. Er det filmer hun har uttrykket at hun ønsker å se?
Jade Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Det er vel bare å gå igjennom kinoprogrammet sammen med henne og se om det er noe som faller i smak? Det er jo ikke så mye å velge mellom. Se nedover, og klikk dere inn på trailerne. Hvilke filmer liker hun å se? Om dere ikke finner noe, så kan dere jo gå på teater, eller gjøre noe helt annet. Eller ta en jentekveld foran Netflix
skruf Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 De siste filmene jeg har sett på kino sammen med min 11-åring er Askepott og Hjem (Home). Hjem er en animasjonsfilm og var hysterisk morsom Tror de fleste av jentene hennes i klassen har sett Askepott, likte den filmen selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå