Gå til innhold

Kino med 10åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke filmer tar dere med deres 10åringer på?

Ønsker å gå på kino med datteren min, men synes det er vanskelig å finne en passende film.. Hun synes tegnefilmer er for "barnslig", men jeg synes hun er for liten for mange av de andre filmene som vises :fnise:

Noen som har gode tips til meg?

Anonymous poster hash: 4e3c3...7fd

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Må nesten se an hvor moden hun er og hva hun takler. Jeg kunne se temmelig rå/skumle og brutale filmer i veldig ung alder da jeg klarte å skille film fra virkelighet, mens andre er mer sensitive og vil få mareritt av Harry Potter.

Er det filmer hun har uttrykket at hun ønsker å se?

Skrevet

Det er vel bare å gå igjennom kinoprogrammet sammen med henne og se om det er noe som faller i smak? Det er jo ikke så mye å velge mellom. Se nedover, og klikk dere inn på trailerne. Hvilke filmer liker hun å se? Om dere ikke finner noe, så kan dere jo gå på teater, eller gjøre noe helt annet. Eller ta en jentekveld foran Netflix :)

Skrevet

De siste filmene jeg har sett på kino sammen med min 11-åring er Askepott og Hjem (Home). Hjem er en animasjonsfilm og var hysterisk morsom :)

Tror de fleste av jentene hennes i klassen har sett Askepott, likte den filmen selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...