Anciol Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 Da var jeg en tur på hytten i helgen, og det så ikke helt bra ut, hagen var trampet ned av kyrene, bedene og urtehagen alt trampet på , azaleaen til farmor var død og taket på utedassen har blåst av! Så vi har nok litt å gjøre der ja , kvir meg til å ta det opp med pappa som nekter å snakke om hytten!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Hytta!Anonymous poster hash: 5025e...ff9 4
Gjest hells bells Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Hvorfor nekter din far å prate om hytta? Er det en felles familiehytte?
Anciol Skrevet 20. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2015 (endret) Det er pappa sin hytte som han arvet etter farmor, og mye har skjedd, som flere innbrudd og uerstattelige ting ble stjålet, dette gjorde pappa veldig lei, så fikk han 2 kraftige infarkter, men han kom seg igjen. De siste årene nekter han å snakke om hytten, nevner jeg hytten så blir jeg bedt å holde kjeft eller passe mine egne saker! Og helgen som var dro foreldrene min på langweekend, så da fikk jeg sjangsen til å ta hyttenøkkelen og sitte på med bror min ut til hytten for å se! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=926679&hl= Her er linken til den andre tråden Endret 20. april 2015 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Du og broren din får gå sammen og ta en alvorsprat med faren deres. Kanskje dere kan få arve den eller kjøpe den? Anonymous poster hash: 793ea...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå