Gjest Anke Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 Er det best å trene før eller etter frokost om morgenen, om man tenker på fettforbrenningen? Man hører jo noen steder at man først må spise får å få i gang forbrenningen, mens andre sier at man ikke bør spise før slik trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #2 Del Skrevet 24. august 2004 Du kan godt ta udos choice olje og kaffe FØR du trener. Det er bra å trene cardio før frokost vis du klarer det, fordi cardiolagrene er tomme etter natta,så det skal gå rett på fettforbrenninga.Jeg ville ikke klart å trene styrke ,men en rask gåtur på 1 time går bra for meg.Etterpå må du lage deg en god frokost med mye protein ,egg,laks, makrell på skiva.+melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. august 2004 #3 Del Skrevet 24. august 2004 Hvis du vil forbrenne fett så er det best å trene før frokost. En kopp kaffe hjelper til med å øke forbrenningen. Jeg trener styrke før frokost 3 ganger i uken og merker resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 24. august 2004 #4 Del Skrevet 24. august 2004 Kommer litt ann på hva som er målet med treningen. Er det for å gå ned vekt er moderat trening før frokost bra. Er det for å få bedre kondis (trening der du må presse deg) så hadde jeg spist først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 er ikke det å gå veldig lite trening? Corect me if im wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 24. august 2004 #6 Del Skrevet 24. august 2004 Å gå er bra før frokost (trening med puls under 120) 30-45 min hvis du skal slanke deg. Dette er fordi du frobrenner fett istede for karbohydrater, fordi magen er tom. Trener du lenger eller hardere vil kroppen måtte hente energi fra andre steder - du risikere å miste muskler. Man orker jo mer når man har spist, skal du ha muskler eller få bedre kondis så er det mulig får dette uten å spise frokost. Det er bedre for kroppen med frokost først. Regner også med at frokost først gir bedre resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #7 Del Skrevet 24. august 2004 er ikke det å gå veldig lite trening? Corect me if im wrong. Det kommer vel an på hvor veltrent du er. Hvis du ikke har trent særlig før så er det nok veldig effektivt å gå en rask tur enn å jogge. Jeg er veldig utrent og skulle jeg jogge ville jeg ikke holdt ut ti minutter en gang, går jeg tur kan jeg gå rask gange en time og da forbrenner jeg nok mye mer vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #8 Del Skrevet 25. august 2004 Dengang jeg gikk befalskolen hadde vi joggetur før frokost 05-06. Dette ble stoppet av leir-legen da det visstnok var skadelig for kroppen. Vi løp relativt langt - 10-15 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå