AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Skrevet 20. april 2015 i hele stuen?Anonymous poster hash: f36d7...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Jeg ville blitt sinnsykt fort lei av den, men jeg syns ikke den var fin i utgangspunktet. Hvorfor må du ha den i hele stuen? Anonymous poster hash: 9c9a1...975 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Jeg ville blitt sinnsykt fort lei av den, men jeg syns ikke den var fin i utgangspunktet. Hvorfor må du ha den i hele stuen? Anonymous poster hash: 9c9a1...975 Smak og behag Fordi jeg i alle år har kun malt veggene, og hatt mange farger og jeg syns at det virker så kaldt og tomt uansett hvilken farge jeg tar. Med tapet blir det varmere og koseligere, synes jeg da. Anonymous poster hash: f36d7...4b7
maya86 Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 kanskje på en vegg, men hadde blitt sinnsyk av å ha den i hele stua 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Syns den var kjedelig dessverre. Finnes jo såå mange fine tapeter og garantert noen flere som matcher din stil. Hva slags interiørstil har du da? Anonymous poster hash: d751b...d83
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Syns den var kjedelig dessverre. Finnes jo såå mange fine tapeter og garantert noen flere som matcher din stil. Hva slags interiørstil har du da? Anonymous poster hash: d751b...d83 Vil vel si jeg har en blanding av klassisk og shabby stil. men mye mer klassisk. Anonymous poster hash: f36d7...4b7
Blå politibil Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Synes dessverre den var grusomt kjedelig og minner meg litt om tapeten jeg hadde på jenterommet på 90 tallet... 1
Gjest gjestvest Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 (endret) Ligner de skinnsofaene man finner noen plasser, med knapp som presser skinnet innover. Jeg ble litt døsig av å se på den. Sier ikke at den er kjedelig, men at det var den effekten den hadde på mine øyne. Kanskje det var fordi jeg ikke tok vekk øynene lenge, og det ble to av den. Nå vet ikke jeg hvor små disse prikkene er i forhold til virkeligheten, dette har mye å si, men du må passe på at detaljene ikke blir altfor mange: Det kan fort se rotete ut ( Selv om dette er kun en vegg ). Enda mer uheldig er det om det kun er en vegg, og du har altfor mange detaljer der: veggen vil se veldig tung ut. Videre vil all fokus rettes mot den retningen, og en vil få en gang-følelse, om du skjønner hva jeg mener. Som om veggen er enden på en gang: taket blir da lavere. Du må passe på at noe av fargen du har i tapeten harmonerer med fargen i taket, og de andre veggene. For å oppnå takhøyde. Endret 20. april 2015 av gjestvest
Drua Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Jeg ville aldri i verden hatt en slik tapet i en hel stue! En liten kontrastvegg, kanskje, men jeg hadde valgt et annet mønster. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Vil vel si jeg har en blanding av klassisk og shabby stil. men mye mer klassisk.Anonymous poster hash: f36d7...4b7 Kikk litt rundt på blogger som har klassisk stil, det finnes utrolig mye lekkert. Tenk striper, gjerne tapet med litt skimmer i, noe litt mer spennende mønster. Det finnes utallige varianter å velge i, og så lenge fargen på tapetet noenlunde matcher interiøret forøvrig, så blir det så bra så Anonymous poster hash: d751b...d83
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Kikk litt rundt på blogger som har klassisk stil, det finnes utrolig mye lekkert. Tenk striper, gjerne tapet med litt skimmer i, noe litt mer spennende mønster. Det finnes utallige varianter å velge i, og så lenge fargen på tapetet noenlunde matcher interiøret forøvrig, så blir det så bra så Anonymous poster hash: d751b...d83 Jeg har sett denne tapeten hos ei jente på Instagram, hun har den i hele stuen og spisestuen og jeg synes den er så fin. Vi har noenlunde lik stil, samme bord, stoler osv.. Vet ikke om du får sett det her: http://websta.me/n/lisevaloAnonymous poster hash: f36d7...4b7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Om du liker den.. Personlig syns jeg den og stilen til instagrammeren er for mye. Det blir for mørkt inne pga slike mørke farger og det vil føles som en mørk kjeller. For meg er alt slikt no go.Anonymous poster hash: 96571...d5a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 Før i tiden så var det slik at en tok en vegg med tapet, men de siste 2/3 årene så er det mer å mer vanlig å ha tapet f.eks i et rom. Jeg personlig mener at du bør gå for det du selv føler, til slutt så er det egentlig opp til deg selv, du må bestemme det. Liker du det så ta det på alle veggene og drit i hva andre her sier, ingen vet hvordan stuen din ser ut og hva stil du har. Det var nå min mening da Anonymous poster hash: a2f15...cc4 1
Grønt blad Skrevet 20. april 2015 #15 Skrevet 20. april 2015 Jeg synes den er grei, og veldig mye finere enn striper (med skimmer). Synes du fint kan tapetsere hele rommet med denne. Synes heller ikke den er veldig krevende mtp. møblering. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #16 Skrevet 21. april 2015 Jeg synes den er grei, og veldig mye finere enn striper (med skimmer). Synes du fint kan tapetsere hele rommet med denne. Synes heller ikke den er veldig krevende mtp. møblering. Takk for det Driver å tenker enda, men tror jeg fortsatt vil ha den i hele stuen Anonymous poster hash: f36d7...4b7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Ingen flere meninger? Den fargen på tapeten er ikke så mørk som den jeg la ut, den er litt lysere i virkeligheten. TsAnonymous poster hash: f36d7...4b7
Grønt blad Skrevet 22. april 2015 #18 Skrevet 22. april 2015 Av ren nysgjerrighet. Hvor mye betyr meningene til fremmede på et nettforum? Hva ønsker du å få ut av det? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #19 Skrevet 22. april 2015 Av ren nysgjerrighet. Hvor mye betyr meningene til fremmede på et nettforum? Hva ønsker du å få ut av det? Jeg vet så godt at stil skal man ikke diskutere, men allikevel syns jeg det er ok å spørre på et forum om andre sine meninger, både positive og negative. Jeg vet ikke egentlig ikke så mye om tapeter selv så fint man kan spørre her.Anonymous poster hash: f36d7...4b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå