AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #1 Del Skrevet 20. april 2015 Har gått på p-stav i noen år, uten noen form for bivirkninger egentlig, men nå blør jeg i ett sett og det begynner å bli slitsomt. I tillegg har jeg iblandt litt vondt i eggstokken og jeg lurer på om jeg har fått underlivssopp også nå. Altså på tide å kanskje ta en tur til gynekologen. MÅ jeg gå gjennom fastlegen uansett? Hvor mye koster privat og hvor mye koster offentlig gynekolog, sånn ca.? Anonymous poster hash: fad2f...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #2 Del Skrevet 20. april 2015 Du må ikke gjennom fastlegen, men det blir litt rimeligere om du gjør det. Men samtidig er det lang ventetid på offentlige gynekologer. Offentlig gynekolog koster ca 350 kr (blir ført som egenandel til opptjening av frikort). Men i tillegg kommer kostnaden ved å gå til fastlege, ca 180 kr. Privat gynekolog koster ca 1200-1500 kr.Anonymous poster hash: 69e9f...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 20. april 2015 #3 Del Skrevet 20. april 2015 Fordelen med privat gynekolog er jo at du ofte kan komme til veldig raskt (et par dager bare) - i det offentlige kan du måtte belage deg på å vente to uker etter legetimen hos fastlegen, til tross for at han/hun som henviser skriver at det er en hastesak. Så du får sette pris og ventetid opp mot hverandre - kompetansen regner jeg med er like god begge steder (og er jo i stor grad avhengig av hvem du tilfeldigvis får time hos den aktuelle dagen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 20. april 2015 #4 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har betalt 500 hos offentlig, og 1200 hos privat. Varierer fra sted til sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Del Skrevet 20. april 2015 Fordelen med privat gynekolog er jo at du ofte kan komme til veldig raskt (et par dager bare) - i det offentlige kan du måtte belage deg på å vente to uker etter legetimen hos fastlegen, til tross for at han/hun som henviser skriver at det er en hastesak. Så du får sette pris og ventetid opp mot hverandre - kompetansen regner jeg med er like god begge steder (og er jo i stor grad avhengig av hvem du tilfeldigvis får time hos den aktuelle dagen). To ukers ventetid? Tenker vi sier seks måneder...Anonymous poster hash: 69e9f...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #6 Del Skrevet 20. april 2015 Har gått på p-stav i noen år, uten noen form for bivirkninger egentlig, men nå blør jeg i ett sett og det begynner å bli slitsomt. I tillegg har jeg iblandt litt vondt i eggstokken og jeg lurer på om jeg har fått underlivssopp også nå. Altså på tide å kanskje ta en tur til gynekologen. MÅ jeg gå gjennom fastlegen uansett? Hvor mye koster privat og hvor mye koster offentlig gynekolog, sånn ca.? Anonymous poster hash: fad2f...035 Dette er jo innenfor fastlegens arbeidsoppgaver, er ikke en gang sikkert du får henvisning, og langt mindre sikkert en gynekolog med offentlig tilskudd vil ta deg inn, før fastlegen har prøvd å behandle deg uten hell. Ring fastlegen og få en hastetime. Anonymous poster hash: 84198...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå