Gå til innhold

Valgets kvaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det diskuteres om penisstørrelser for den store gullmedalje her inne på dette forumet. For de av dere som er møkk lei av tematikken, la gjerne være å svare på denne tråden. Jeg er bare nysgjerrig, derfor spør jeg om hva dere kvinne ville ha valgt.

Valgets kval er som følger:

Du er kvinne og skal velge en mannlig partner blant to utkårede. De to har for dette fiktive tilfellet identiske egenskaper såvel kognitivt som utseendemessig og kroppslig.

Mann 1 :

Noe under middelmådig, jobber i et yrke med lav status og med lav lønn. Men har det likevel tilfredsstillende, om enn noe middelmådig. Enkelt hus, eldre bil, ikke hytte/båt etc. Vedkommende har en penis som betegnes som stor, i dette tilfellet 19cm +

Mann 2:

Velstående. Jobber i et yrke med høy status og med høy lønn. Har et flott hus i et penere villastrøk, nyere fin bil, båt, hytte. Generelt godt bemidlet. Er imidlertid noe mer beskjedent utstyrt, la oss si en erigert penis på under 12cm.

Hvem ville du isåfall ha valgt?

AnonymBruker
Skrevet

1! Bare slapp av du mannen, jeg tar utdannelsen nå 😎

Anonymous poster hash: 1f2ea...df8

AnonymBruker
Skrevet

mann 2.

Anonymous poster hash: b4665...fae
AnonymBruker
Skrevet

2. Hvishan er flink har det ingenting å si. Får også mye lettere vondt med en så stor en:/

Anonymous poster hash: 39b72...f24

AnonymBruker
Skrevet

Mann nummer 2. Selv om det er vanskelig å ta stilling til så tror jeg at det hadde betydd mer i det lange løp.

Anonymous poster hash: 0725b...51c
AnonymBruker
Skrevet

#2. Sex med #1 ville vært smertefullt for meg.

Anonymous poster hash: a591b...132
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så viktig med størrelsen på penis? Utdanning? Lønn?

Hva med kjemien mellom personene?

Anonymous poster hash: 6d873...8d9
Skrevet

Utrolig vanskelig dilemma, siden jeg bryr meg fint lite om verken penger/velstand eller penisstørrelse. Hadde gått for fyren jeg har mest til felles med uavhengig av det andre!

AnonymBruker
Skrevet

Greier ikke ta deg seriøst TS med det profilbildet. Next.

Anonymous poster hash: 735d8...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...