Gå til innhold

SiO Trening Blindern/Sentrum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen som trener her hos SiO ved Blindern/Sentrum? Skal dit i morgen etter å ha vært støttemedlem hele året, og ønsker ikke å være der når det er altfor mye folk inne (jeg er kraftig overvektig og har litt angst for å bli dømt av ukjente, godt trente mennesker - vet selv at det er tullete for folk flest bryr seg jo ikke hva andre gjør, men likevel :fnise: ). Dessuten vil jeg helst unngå kø. Lurer på om noen vet når Blindern, evt. Sentrum ikke er så fulle? Tidlig på morgenen kanskje?

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 1be06...9cd
AnonymBruker
Skrevet

Tidlig på morgenen er det ganske greit. :) før lunsj er det ikke så mye folk.

Du trenger ikke å bekymre deg :) er selv overvektig, og trener på SiO. Folk er opptatt med seg og sitt. Har bare vært på sentrum en gang. Ganske ok der. På Blindern er det "delt" opp i flere rom.

Du er like bra som enhver, girl! :) syntes det var så skummelt da jeg begynte, men var ingenting å grue meg til. God trening! :)

Anonymous poster hash: de4cc...cea

AnonymBruker
Skrevet

På blindern syntes jeg vekttreningsrommet er lit ubehagelig, aldri noen jenter der. Hele senteret er veldig slitt.

Sentrum er mye bedre!

Anonymous poster hash: d935c...9e0
AnonymBruker
Skrevet

På blindern syntes jeg vekttreningsrommet er lit ubehagelig, aldri noen jenter der. Hele senteret er veldig slitt.

Sentrum er mye bedre!

Blindern er nyoppusset

Anonymous poster hash: d615f...515

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Domus som ligger rett ved siden av Blindern? Den er stor og luftig :)

Anonymous poster hash: 12127...2c6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blindern er nyoppusset

Anonymous poster hash: d615f...515

ååå, kult, på tide!

AnonymBruker
Skrevet

Tidlig på morgenen er det ganske greit. :) før lunsj er det ikke så mye folk.

Du trenger ikke å bekymre deg :) er selv overvektig, og trener på SiO. Folk er opptatt med seg og sitt. Har bare vært på sentrum en gang. Ganske ok der. På Blindern er det "delt" opp i flere rom.

Du er like bra som enhver, girl! :) syntes det var så skummelt da jeg begynte, men var ingenting å grue meg til. God trening! :)

Anonymous poster hash: de4cc...cea

Takk for svar og oppmuntrende ord! Det ble ikke trening i dag (forsov meg...) men planlegger en tidlig økt i morgen før forelesning. Håper det ikke er altfor mye folk der da!

Sentrum er mye bedre!

Jeg har trent på Blindern en gang og synes det er litt uoversiktlig. Er så mange små rom. Men det er jo fint ift at det er nyoppusset da. Liker Centrum også godt.

Hva med Domus som ligger rett ved siden av Blindern? Den er stor og luftig :)

Anonymous poster hash: 12127...2c6

Har ikke vært på Domus enda, er det der de har svømmehall? Skal se om jeg har mulighet til å dra dit i løpet av uken. Er det greit å finne frem der inne? :)

Igjen, takk for svar! Skal ta med meg gode ord og trene litt styrke i morgen ;)

Anonymous poster hash: 1be06...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...