Gå til innhold

Dobbeltseng

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en tenåring (13 år) og jeg har veldig lyst på en dobbeltseng

1) jeg får ikke strekt meg eller noen ting. Jeg liker best å sove i dobbeltsenger/store fordi jeg kan strekke meg og får best søvn da. Jeg bruker sengen min en del, men har ikke så mye plass til å ha ting ved den. Og når venner overnatter må de ligge på gulvet med en tynn madrass, noe som ikke er behagelig.

2) det ser bedre ut på rommet mitt. Akkurat nå så ser rommet mitt kjempe stygt ut i min mening, og det er mest på grunn av sengen. Det er 80 cm. Det pleide og være mamma og pappa sin, og de har en til i samme størrelsen som tvillingbroren min fikk også.

Min seng er ikke for kort, men for smal syns jeg.

Mamma sier nei fordi tvillingbroren min har mindre rom og detville vært urettferdig. Det syns ikke jeg, fordi jeg har mye plass (et veldig stort rom) og jeg syns at siden jeg har det, så kan jeg få bruke den plassen.

Mange av vennene mine har det også, og jeg syns de har utrolige fine rom, en del pågrunn av det. Jeg liker også og ha et fint rom, nor jeg føler jeg ikke har nå.

Jeg har en storebror som er 16 år, han har en dobbeltseng og ca like stort rom som meg. Jeg kunne også hatt en til seng på samme størrelse ved siden av hverandre, "festet sammen" (mamma og pappa har det)

Jeg bruker rommet mitt masse, og hadde hatt stor glede over en større seng.

Jeg vet jeg ikke kommer til å ha noe spessielt i senga (sex, hooking etx holder ikke på med sånt) og jeg tror de vet det også.

Jeg har også en katt som ofte legger seg midt i senga og strekker seg sånn at jeg blir presset opp i et hjørne av senga.

Jeg har masse plass til det og hvis jeg hadde hatt dobbeltseng, hadde jeg fortsatt hatt masse plass.

Hva burde jeg si til foreldrene mine?

Takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: 8b5f0...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du spart opp penger til seng, da?

Akkurat nå er jeg blakk, fordi jeg brukte mine penger på en macbook pro (helt selv) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke foreldrene dine vil se på det som urettferdig overfor lillebror om du sparer og kjøper senga selv ;)

Det er dyrt for dobbeltsenger, så du kan jo se om du finner en brukt seng på internett? Eventuelt kjøp en enkeltseng og sett den inntil den du har nå.

Ta deg noen småjobber som avisbud og lagerhjelp i sommer - vips så har du et par tusenlapper til ny seng :)

Foreslå dette for mor og far, så kanskje dere har en avtale : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...