Gå til innhold

Er shit-tester komplimenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare er du dum, du er kvinnehater i tillegg. I rest my case!

Så hva er galt i å spørre en kvinne om hva hun føler istedenfor hva hun mener ?

Hva du mener om meg nå f.eks styres av følelesene dine akkurat nå og ikke hva jeg rasjonelt skriver for å ta et eksempel.

Anonymous poster hash: 3aa3d...b2a

Skrevet

Du er ikke mottakelig - da nytter det ikke. Det er heller ikke menn som shit-tester så du trenger egentlig ikke tenke mer på denne tråden. Den er for spesielt interesserte ...no offense.

Nei nytter ikke å komme til meg med tull og fjas og prøve å overbevise meg om at det er the shit! :) Problemet med å legge ut ting i et diskusjonforum er at du ikke bare kan forvente svar fra de som er enig med deg. Du kan ikke be folk om å ikke lese det du skriver bare fordi de synes du snakker tull.

Hvor gammel er du egentlig? Og nei, det var ikke herseteknikk, men et reelt spørsmål. Jeg kunne tenkt meg å vite hvor gammel du er og hvor mange sunne menneskelige relasjoner du har i livet ditt.

Skrevet

Så hva er galt i å spørre en kvinne om hva hun føler istedenfor hva hun mener ?

Hva du mener om meg nå f.eks styres av følelesene dine akkurat nå og ikke hva jeg rasjonelt skriver for å ta et eksempel.

Du tror det fordi det er noe du har erfaringer med. Altså din oppfatning av kvinner er at de styres av følelser pga de erfaringene du har. På samme måte som kvinner tror at menn er drittsekker fordi de gjør eller sier noe som de assosierer med drittsekker de har møtt tidligere.

Jeg lar meg så absolutt ikke styre av følelsene mine, og meningen min om deg har jeg på bakgrunn av hva du har skrevet og hva du proklamerer. Det viser en umodenhet, generalisering og lite kunnskap om tema utenfor de rammene som du ser på som rett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nytter ikke å komme til meg med tull og fjas og prøve å overbevise meg om at det er the shit! :) Problemet med å legge ut ting i et diskusjonforum er at du ikke bare kan forvente svar fra de som er enig med deg. Du kan ikke be folk om å ikke lese det du skriver bare fordi de synes du snakker tull.

Hvor gammel er du egentlig? Og nei, det var ikke herseteknikk, men et reelt spørsmål. Jeg kunne tenkt meg å vite hvor gammel du er og hvor mange sunne menneskelige relasjoner du har i livet ditt.

Verdien av det jeg skriver og kommuniserer bør du ikke måle opp mot faktorer som kjønn, alder ? ...det der sporet bør du komme deg av.

Alt du sier er jo "det er tull og der er fjas" - men du må #backe det opp med litt mer enn som så.

Jeg argumenterer saklig og avstår fra å angripe deg personlig ..kan ikke helt si at du gjør det samme. Men skal nok en gang heve meg over å gå til personangrep ..jeg er ikke her inne for å gå til personangrep med alle som ikke er enige med meg. Jeg forventer noen saklig argumentasjon tilbake istedenfor den ammonusjonen du bruker nå da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du tror det fordi det er noe du har erfaringer med. Altså din oppfatning av kvinner er at de styres av følelser pga de erfaringene du har. På samme måte som kvinner tror at menn er drittsekker fordi de gjør eller sier noe som de assosierer med drittsekker de har møtt tidligere.

Jeg lar meg så absolutt ikke styre av følelsene mine, og meningen min om deg har jeg på bakgrunn av hva du har skrevet og hva du proklamerer. Det viser en umodenhet, generalisering og lite kunnskap om tema utenfor de rammene som du ser på som rett.

Noen menn her inne som ikke har erfaringer med at kvinner aksjonerer motivert av deres føleleser og kun det ? :vetikke:

Hva du mener om meg har lite med trådens tema da ..der kan du være enig med meg ihvertfall ?

Skrevet

Noen menn her inne som ikke har erfaringer med at kvinner aksjonerer motivert av deres føleleser og kun det ? :vetikke:

Hva du mener om meg har lite med trådens tema da ..der kan du være enig med meg ihvertfall ?

Nja, dine meninger representerer jo deg, og du burde jo egentlig bare sette pris på å høre hva andre tenker om deg pga det du proklamerer. Det må jeg takle hele tiden pga mine meninger og jeg setter enormt pris på de tilbakemeldingene jeg får. Man lærer ekstremt mye om seg selv ved å bli satt litt på plass og få passet sitt påskrevet. Kanskje er du ikke dum og kanskje er ikke jeg er dårlig datingrådgiver, men folk må få påpeke det de ønsker uansett, og så er det opp til oss å vite om det som blir slengt om oss er sant eller ikke.

Skrevet

Verdien av det jeg skriver og kommuniserer bør du ikke måle opp mot faktorer som kjønn, alder ? ...det der sporet bør du komme deg av.

Alt du sier er jo "det er tull og der er fjas" - men du må #backe det opp med litt mer enn som så.

Jeg argumenterer saklig og avstår fra å angripe deg personlig ..kan ikke helt si at du gjør det samme. Men skal nok en gang heve meg over å gå til personangrep ..jeg er ikke her inne for å gå til personangrep med alle som ikke er enige med meg. Jeg forventer noen saklig argumentasjon tilbake istedenfor den ammonusjonen du bruker nå da ;)

Virkelig? Har du argumentert saklig? Det eneste du har sagt til meg er at jeg er uvillig til å sette meg inn i saken, eller at jeg bare trasser.

Poenget mitt gjennom hele tråden er at det du nå tror på og holder på med bare skaper problemer for deg og relasjonene dine. Du roter deg inn i relasjoner med mennesker som tydelig har problemer med seg selv, og du ser på deg selv som en vinner fordi du klarer å gi disse menneskene det svare de er ute etter. Det hele blir ett spill hvor målet er å "ta" de som sliter med å stole på mennesker, når du egentlig burde brukt tiden på å kommunisere riktig og bygge opp tilliten.

Istedenfor å faktisk finne gode løsninger og skape en datingkultur hvor god kommunikasjon og respekt står i fokus, er slik ting som "shit testing" med på lage enda mer kaos. Jeg synes det er trist. Det er nok krig i verden og mistillit i datingfaser som det er.

Slutt med overtolkning, analysering og vurdering av ting på bakgrunn av hva dere tror. Snakk med hverandre og ha en dialog hvor det er greit å være ærlig og si det som det er. Da kan vi kanskje få slutt på usikre mannfolk og dramadamer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med overtolkning, analysering og vurdering av ting på bakgrunn av hva dere tror. Snakk med hverandre og ha en dialog hvor det er greit å være ærlig og si det som det er. Da kan vi kanskje få slutt på usikre mannfolk og dramadamer.

Hvorfor var du singel igjen sa du?

Anonymous poster hash: 7321f...159

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig? Har du argumentert saklig? Det eneste du har sagt til meg er at jeg er uvillig til å sette meg inn i saken, eller at jeg bare trasser.

Poenget mitt gjennom hele tråden er at det du nå tror på og holder på med bare skaper problemer for deg og relasjonene dine. Du roter deg inn i relasjoner med mennesker som tydelig har problemer med seg selv, og du ser på deg selv som en vinner fordi du klarer å gi disse menneskene det svare de er ute etter. Det hele blir ett spill hvor målet er å "ta" de som sliter med å stole på mennesker, når du egentlig burde brukt tiden på å kommunisere riktig og bygge opp tilliten.

Istedenfor å faktisk finne gode løsninger og skape en datingkultur hvor god kommunikasjon og respekt står i fokus, er slik ting som "shit testing" med på lage enda mer kaos. Jeg synes det er trist. Det er nok krig i verden og mistillit i datingfaser som det er.

Mener at jeg har skrevet side opp og ned og opp igjen jeg da men det er nå så.....:)

Hvis A var at det kun var kvinner som shit-testet så er B det at skal du være ærlig å si det du egentlig mener så er det bedre med en god gammeldags shit-test ...om den så skulle komme fra damer som nærmer seg 40.

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke mottakelig - da nytter det ikke. Det er heller ikke menn som shit-tester så du trenger egentlig ikke tenke mer på denne tråden. Den er for spesielt interesserte ...no offense.

Duh, som jeg har forstått shit-tester alle hverandre hele tiden. Ikke bare kvinner som gjør det. Jobbintervjuer består av shit-tester, menn som prøver å dominere hverandre shit-tester.

Dette handler vel egentlig om å være dominant, å ikke tape ansikt. Svare tilbake på f. eks. frekke kommentarer på en måte som ikke viser dårlig selvtillitt, ikke viser at du har dårlig sosial intelligens. Å sette seg selv høyt på rangstigen osv.

I mine øyne driver mange (kanskje alle) menn dette i stor grad, spesielt med hverandre innad i guttegruppa. Kvinner gjør dette mot andre kvinner også.

Men jeg synes begrepet er misvisende og dårlig, det får mange til å tenke på en barnslig lek der man tester hverandre.. Jeg ser heller på det som dominans av energi. Den som består shit-testen får energi fra den som testet, og vil følgelig føle seg glad, sterk, mektig, høy selvtillitt osv. Mens den andre vil miste tilsvarende selvfølse. Failer man shit-testen vil man føle seg underdaning, kjip, dårlig selvtillitt osv.. Dette er jo en ond sirkel, det blir en evig kamp om dominans til den ene kanskje knekker og underkaster seg. Dårlig utgangspunkt for et forhold. Og jeg mener at det er mulig å unngå denne form for maktkamp. Det er vanskelig, jeg klarer det ikke alltid selv. Failer slike tester rett som det er. Også kommer jeg på hva jeg burde ha svart når jeg er hjemme noen timer etterpå f. eks. Men alt i alt trenger man å ha ro i seg selv, hente energien sin fra andre steder enn andre mennesker. Lev opp til ditt fulle potensial, nullstill deg. Jeg har selv, etter en del failing på denne maktkampen klart å innse at jeg ikke er dominant hele tiden. Funnet meg en partner som heller ikke er med på denne leken og godtar at vi er mennesker som driter oss ut og ikke er perfekte. Ikke ta seg selv så høytidelig er lurt. Da failer du kanskje en test, men personen stjeler ikke noe av selvfølelsen din fordi du vet du er god nok for deg og dine, og du kan bare gå videre fredlig i DITT EGET LIV med dine folk som vil deg vel. Fuck alle andre. Fuck den fyren eller gruppen med mennesker som lo av deg eller degraderte din sosiale status da de innså hvor dårlig du er på å takle shit-tester.

Men om man er ute etter en dame å dele seng med om natten, og generelt har vanskeligheter med å få seg noe er det kanskje lettere å delta i maktkampen enn å bygge opp indre styrke og balanse.. Men det er et veldig dårlig utgangspunkt for et langvarig solid forhold.

• Liker 1
Skrevet

I følge ting jeg har lest, så er shit-test en test på integritet

Men kan ikke si att jeg har sett kvinnfolk gjøre det.

Det vansklig å sette relger for int

Når man blir shit-testet er det lett å tenke "for en dust jente", men når man tenker etter så shit-tester hun deg jo fordi hun vil sjekke om du er noe å samle på. Det er ikke noe hun gidder å gjøre med alle. Så kan man si at en shit-test egentlig er et kompliment? "Du virker interessant, nå vil jeg med denne shit-testen finne ut om du er like interessant som jeg har fått inntrykk av."

Anonymous poster hash: e84e3...ba0

Shit-test :)

Jeg husker jeg skrev att en del folk på kvinnguiden er giftige. Til en hvis grad virker det som sannheten når jeg leser visse svar.

Jeg tror den shit-test tingen er relatert til integritet. Kan ikke si att jeg har vært i en direkte situasjon hvor jeg har blitt testet.

Men jeg vill peke ut noe jeg la merke til:

På en fest for en stund tilbake var det ett kvinnfolk som ga fra seg noen reaksjoner:

Jeg brukte en ferdig pick-up line fra david diangelo.

Jeg sa: Du er den heldigeste kvinnfolket jeg har sett

Ho: Hvorfor det?

Jeg: Fordi du snakker med meg.

Ho: ok

Husker jeg gikk videre ut i gata. Brått så smalt det en ølflaske i asfalten rundt bena mine.

Stopper jeg (Jeg regnet med att det var en idiot som ville bråke)

Snur jeg meg forskitig rundt, ser jeg kameraten min.

Meg: begynte jeg faen i meg å lure.

Kamerat: haha

Jeg endte opp på festen igjen senere.

Møter jeg kvinnfolket i gangen.

Jeg: Hva synes du om det jeg sa :) (helt erlig dret jeg i hva ho syntes, men det er alltid morsomt å late som jeg bryr meg).

Ho: Jeg synes det var bla bla bla - Spesielt når du gikk ut av rommet (Ho synes jeg ga opp fordi jeg gikk ut av rommet etter jeg sa de 2 syke settningene)

Jeg: Men hva synes du om det jeg sa?

Ho: Kan jeg si hva du sa? (Var noen andre folk rundt der)

Jeg: Kjør på!

Ho: Jeg synes du dret deg ut.

Jeg: Er flau en negative følse?

Ho: Ja

Jeg: ok.

Ho: Jeg kan lære deg om kvinnfolk bla bla bla.

Jeg: Jeg tror jeg klarer meg helt fint på egen hånd :)

*gikk jeg ut av rommet.

Dette er kansje 3år siden.

Det jeg la merke til er att disse ikke var tester.

Det var ett forhold ho prøvde å ha med meg hvor ho satt seg selv høyt og forventet att jeg skulle imponere ho.

Jeg tror ikke ett forhold kan bli dannet av slike interaksjoner, Hvis det er tilfellet så er det ihvertfall ikke det type forhold jeg vill ha. Det handler om å vite om forholdet ho prøver å ha matcher persjonligheten (i dette tilfellet) jeg har.

Igjenkjenner dette menneske og verdsetter kvalitetene jeg har og føler jeg dette vill lede til att jeg blir en bedre persjon?

Aksepterer jeg negative interaksjoner av andre folk for å få noe av dem? NEI.

Hvis jeg har bevisthet for forholdene rundt meg. Kan jeg aldri bli påvirket eller manipulert av dem.

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Nå har jeg lest denne tråden, og konkluderer med at jeg både er gammel, lite utspekulert og har masse integritet.

Jeg går alltid rett inn til kjernen. Take it or leave it.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

LOL , er for mange PUA folk her som nettopp har lært seg to nye begreper som går igjen på forumet her de siste ukene; "shit testing" og "dealbreakers", og enten har de misforstått begrepene totalt ellers så bruker de altfor mye tid på dette her og hva det betyr/går ut på.

Anonymous poster hash: ac179...9a4
  • Liker 4
Skrevet

Her er min favoritt shit-test:Saken er nemlig den at jeg har arvet en del penger, pluss ett hus. Og vil derfor sikre meg mot at damer er ute etter pengene mine.Så når jeg er på date med damer, later jeg som jeg har lite penger og roter ned i hver søplekasse vi går forbi, for å lete etter tomflasker. :)Og når vi kommer frem til huset mitt og skal by på en kopp kaffe, setter jeg alltid kaffekjelen på på vedovnen for å koke vann, og forklarer det med at jeg sparer på strømmen, og derfor ikke bruker vannkoker, eller kaffetrakter. Veden sier jeg at jeg ha hugd selv, og at jeg bruker det meste av ferie og fritid til vedhugging, for å spare penger. :) Dette funker! Jeg har faktisk klart å avsløre alle datene mine! Etter en date har jeg ikke hørt mer fra dem, noe jeg tar som ett tegn på at de var golddiggere! :)Anonymous poster hash: 45542...038

Forslag: i stedet for å ta dem med til et HUS, lei deg en rotteinvisert microhybel (gjerne i etasjen under en bowlinghall eller ligende) som du tar dem med til. Legg gammel reklame på do og si at du sparer penger ved å bruke reklameaviser i stedet for dopaoir.

AnonymBruker
Skrevet

Duh, som jeg har forstått shit-tester alle hverandre hele tiden. Ikke bare kvinner som gjør det. Jobbintervjuer består av shit-tester, menn som prøver å dominere hverandre shit-tester.

Dette handler vel egentlig om å være dominant, å ikke tape ansikt. Svare tilbake på f. eks. frekke kommentarer på en måte som ikke viser dårlig selvtillitt, ikke viser at du har dårlig sosial intelligens. Å sette seg selv høyt på rangstigen osv.

I mine øyne driver mange (kanskje alle) menn dette i stor grad, spesielt med hverandre innad i guttegruppa. Kvinner gjør dette mot andre kvinner også.

Men jeg synes begrepet er misvisende og dårlig, det får mange til å tenke på en barnslig lek der man tester hverandre.. Jeg ser heller på det som dominans av energi. Den som består shit-testen får energi fra den som testet, og vil følgelig føle seg glad, sterk, mektig, høy selvtillitt osv. Mens den andre vil miste tilsvarende selvfølse. Failer man shit-testen vil man føle seg underdaning, kjip, dårlig selvtillitt osv.. Dette er jo en ond sirkel, det blir en evig kamp om dominans til den ene kanskje knekker og underkaster seg. Dårlig utgangspunkt for et forhold. Og jeg mener at det er mulig å unngå denne form for maktkamp. Det er vanskelig, jeg klarer det ikke alltid selv. Failer slike tester rett som det er. Også kommer jeg på hva jeg burde ha svart når jeg er hjemme noen timer etterpå f. eks. Men alt i alt trenger man å ha ro i seg selv, hente energien sin fra andre steder enn andre mennesker. Lev opp til ditt fulle potensial, nullstill deg. Jeg har selv, etter en del failing på denne maktkampen klart å innse at jeg ikke er dominant hele tiden. Funnet meg en partner som heller ikke er med på denne leken og godtar at vi er mennesker som driter oss ut og ikke er perfekte. Ikke ta seg selv så høytidelig er lurt. Da failer du kanskje en test, men personen stjeler ikke noe av selvfølelsen din fordi du vet du er god nok for deg og dine, og du kan bare gå videre fredlig i DITT EGET LIV med dine folk som vil deg vel. Fuck alle andre. Fuck den fyren eller gruppen med mennesker som lo av deg eller degraderte din sosiale status da de innså hvor dårlig du er på å takle shit-tester.

Men om man er ute etter en dame å dele seng med om natten, og generelt har vanskeligheter med å få seg noe er det kanskje lettere å delta i maktkampen enn å bygge opp indre styrke og balanse.. Men det er et veldig dårlig utgangspunkt for et langvarig solid forhold.

Du skal ha for at du faktisk har lest artikkelen og reflektert noe over det - du har skilt deg ut fra mengden ihvertfall bare med det. Når det gjelder shit-tester og sammenhenger så kan de variere fra 1-1 interaksjon på byn til jobbinterjuver som du påpeker. Det er en grunnleggende essens i dynamikken som en har mye igjen for å skjønne uansett.

Når det gjelder i sammenhengen hvor mannen prøver seg på en dame på byn f.eks så hagler shit-testene fra kvinnen ganske så tett til tider, nesten så enkelte har diarè faktisk :fnise: ..

TS sitt eksempel er en typisk shit-test som jeg har forklart tidligere i tråden da.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Møter man en bra, oppegående person man ser for seg å tilbringe tid med, så skal det da ikke være nødvendig å teste på noen som helst måte?

En jeg holdt på litt med spurte om jeg ble med på et utested, en pub etc. Jeg sa at jeg ikke likte å være på sånne steder, at jeg trives best hjemme eller på en restaurant med gode venner osv. Uten høy musikk og masse alkohol. Han fortsatte å spørre litt, jeg sa jeg kunne være med hvis han hadde veldig lyst.

Senere kom det frem at han testa meg. Han ville vite om jeg faktisk var rolig, og nærmest avholds (noe han satt pris på), eller om jeg egentlig var som mange andre jenter, drikker meg dritings og er trashy ute.

Han foretrakk andre ting enn å være ute på byen han også.

Han hadde et par andre tester også, fremstod usikker og kontrollerende egentlig. Ikke akkurat noe jeg gadd å forholde meg til. Så den gikk i vasken for han.

Anonymous poster hash: 77fb4...5eb
AnonymBruker
Skrevet
Så når jeg er på date med damer, later jeg som jeg har lite penger og roter ned i hver søplekasse vi går forbi, for å lete etter tomflasker. :)Og når vi kommer frem til huset mitt og skal by på en kopp kaffe, setter jeg alltid kaffekjelen på på vedovnen for å koke vann, og forklarer det med at jeg sparer på strømmen, og derfor ikke bruker vannkoker, eller kaffetrakter. Veden sier jeg at jeg ha hugd selv, og at jeg bruker det meste av ferie og fritid til vedhugging, for å spare penger. :) Dette funker! Jeg har faktisk klart å avsløre alle datene mine! Etter en date har jeg ikke hørt mer fra dem, noe jeg tar som ett tegn på at de var golddiggere! :)

Haha. Noe sier meg at det er noe annet enn at de er golddiggere som får dem til å fordufte!

Jeg bryr meg lite om penger, har ikke så mye, men bruker ikke så mye heller. Vant til å klare meg med lite. Er ikke materialistisk..

Hadde noe på gang med en som var veldig opptatt av å stadig ha markedets nyeste mobil, selv om han bare brukte den til å ringe og sende sms. Han brukte også minst 1000 kr på ei skjorte osv. Når han skulle kjøpe elektronikk, lurte han ikke på hva som var best, men dyrest. Han tok alltid taxi i stedet for buss, hvis han ikke hadde bil tilgjengelig på ferie. Leide gjerne sykt dyre biler. Jeg synes sånt er kvalmt. Alt det ytre var på plass. Men han var usikker, hadde ikke god kontakt med familien osv.

Senere møtte jeg en som hadde en bitteliten hybel, som ikke ville gå ut og spise, som gikk i bukser til 200 kr pr.stk, som ikke hadde smartphone engang. Han hadde penger så han fikk betalt regninger, og hadde mat osv. Pluss at han var veldig hjelpsom og hjertevarm. Jeg har en tendens til å falle for de som er sånn. Det er en større dybde der, det er mennesker og relasjoner som er viktige, ikke ting.

Føles så befriende og deilig å være rundt folk som rett og slett ikke bryr seg om at alt skal være så fancy og shiny.

For mye av det ene eller det andre, er ikke bra. Å være gjerrig er ikke sjarmerende. Det er jo gjerne de som har lite, som ønsker å gi av det lille de har til andre. Mens de rike vil ha mer, og blir griske.

Anonymous poster hash: 77fb4...5eb

AnonymBruker
Skrevet

Shit tester er et reelt fenomen, men jeg kan forstå at damer ikke kjenner seg igjen i hva folk ligger i begrepet shit-test. For det første er det et begrep som beskriver "negative" utsagn fra damen, og det kommer som oftest opp i sammenhenger hvor man tar kontakt med en dame man ikke kjenner. Normalt er damer hyggelige, men på byn hvor det har blitt konsumert en del alkohol så forsvinner damenes filter fort. Det er klart at hvis du er dame så opplever du lite av dette da damer ikke sjekker opp damer, men dersom du er mann og aktivt sjekker opp damer man ikke kjenner på byn så får man en del slike. Eksempler kan være: Kjøp en drink til meg!, du er ikke så flink med damer er du osv. Dersom man kontakter noen på nettet , kan må få en shit test i form av: Hvorfor skal jeg gidde å snakke med deg? Shit-testene er basicly små uttrykk som sier noe om hva damene egentlig føler på det tidspunktet det blir sagt. Damer som har passert 30,som er etablert og som ikke går ut lengre vil ha vanskeligheter for å kjenne seg igjen i dette. Går man mye ut og er mellom 18-30 derimot, så ser man dette hele tiden.

Kan shit-tester sees på som komplimenter? Kommer an på hvordan man ser på det og situasjonen de blir gitt i, men jeg vil si nei, generelt er de ikke komplimenter. Er shit-tester en god ting? Svaret på det er ja. Selv om følelsen damen uttrykker der og da er negativ så er det i alle fall en følelse og det er bedre enn likegyldighet. Dersom man er litt erfaren klarer man fint å snu situasjonen til noe positivt dersom man får noen harde shit-tester. Man burde også skille mellom en shit-test og en reel emosjonell utblåsning. Man kan ikke se på sistnevnte som en shit-test.

Anonymous poster hash: e2f65...f1b
AnonymBruker
Skrevet

Shit tester er et reelt fenomen, men jeg kan forstå at damer ikke kjenner seg igjen i hva folk ligger i begrepet shit-test. For det første er det et begrep som beskriver "negative" utsagn fra damen, og det kommer som oftest opp i sammenhenger hvor man tar kontakt med en dame man ikke kjenner. Normalt er damer hyggelige, men på byn hvor det har blitt konsumert en del alkohol så forsvinner damenes filter fort. Det er klart at hvis du er dame så opplever du lite av dette da damer ikke sjekker opp damer, men dersom du er mann og aktivt sjekker opp damer man ikke kjenner på byn så får man en del slike. Eksempler kan være: Kjøp en drink til meg!, du er ikke så flink med damer er du osv. Dersom man kontakter noen på nettet , kan må få en shit test i form av: Hvorfor skal jeg gidde å snakke med deg? Shit-testene er basicly små uttrykk som sier noe om hva damene egentlig føler på det tidspunktet det blir sagt. Damer som har passert 30,som er etablert og som ikke går ut lengre vil ha vanskeligheter for å kjenne seg igjen i dette. Går man mye ut og er mellom 18-30 derimot, så ser man dette hele tiden.

Kan shit-tester sees på som komplimenter? Kommer an på hvordan man ser på det og situasjonen de blir gitt i, men jeg vil si nei, generelt er de ikke komplimenter. Er shit-tester en god ting? Svaret på det er ja. Selv om følelsen damen uttrykker der og da er negativ så er det i alle fall en følelse og det er bedre enn likegyldighet. Dersom man er litt erfaren klarer man fint å snu situasjonen til noe positivt dersom man får noen harde shit-tester. Man burde også skille mellom en shit-test og en reel emosjonell utblåsning. Man kan ikke se på sistnevnte som en shit-test.

Anonymous poster hash: e2f65...f1b

Mange veldig gode poeng her, men de tenker faktisk ikke over det selv. Det ligger såpass innebygd i deres instinkter at det bypasser deres logiske hjerne helt fullstendig.

Det er ganske fasinerende, det er først nå jeg forstår at kvinner ikke styres av logikk men egentlig kun følelser. Jeg har f.eks i mange uker ved flere anledninger prøvd å få en kvinnelig "dating coach" her inne til å uttale seg om #shittesting men hun klarer bare ikke verken forstå det eller erkjenne at det foregår. Enn hvor mange ganger jeg bedt henne sette seg inn i det med utgangspunkt i artikkler som dette f.eks ->

http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...