Gå til innhold

Er shit-tester komplimenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt er shittester et av kvinners enkle triks for å filtrere vekk svake menn. Shittestene finnes i alle mulige varianter, og de slutter ikke selv om en til og med gifter seg me de.

Det er som en slags bekreftelse fra sin side. De vil finne usikkerheter ved mannen og teste ham for å se hvordan han reagerer,

En god gammeldags penismåling med andre ord.

Anonymous poster hash: 91c81...cd5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle også legge til at det ikke er noe særlig kompliment egentlig.

Selv damer som er keene på en mann og ligger i senga kan finne på shitteste. Hvor mange ganger har man ikke hørt frasen "jeg har mensen". De jeg kjenner som ikke bryr seg når de har blitt servert denne, har faktisk endt opp med å ha sex med henne uansett. Gjett hva, hun hadde ikke mensen alikevel.

Det er bare slitsomt, men som noen påpeker her så ligger det i kvinners natur. Det blir lettere å se på shittester som basert ut fra følelser og handle deretter. Og siden kvinner drives av følelser gir det enda mer mening å se på handling, kontra hva de sier og så trekke slutningen ut fra hva de føler.

AnonymBruker
Skrevet

Mange veldig gode poeng her, men de tenker faktisk ikke over det selv. Det ligger såpass innebygd i deres instinkter at det bypasser deres logiske hjerne helt fullstendig.

Det er ganske fasinerende, det er først nå jeg forstår at kvinner ikke styres av logikk men egentlig kun følelser. Jeg har f.eks i mange uker ved flere anledninger prøvd å få en kvinnelig "dating coach" her inne til å uttale seg om #shittesting men hun klarer bare ikke verken forstå det eller erkjenne at det foregår. Enn hvor mange ganger jeg bedt henne sette seg inn i det med utgangspunkt i artikkler som dette f.eks ->

http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/

Anonymous poster hash: 3aa3d...b2a

Vel, coachen har noen gode poeng også, men når det kommer til å bryte ned hva som faktisk skjer i en sosial interaksjon, så er det faktisk bedre å snakke med noen som har flere år med erfaringer på å gjøre akkurat det. Så er det også slik at når folk prøver å kjenne igjen et fenomen så bruker de enkle heuristikker for å bestemme om dette er noe som er reelt eller ikke. De bruker seg selv som referanse isteden for det store flertall. Det er damer som ikke shit-tester fordi de er hyggelige. Samtidig blir dette med shit-testing presentert som noe damer gjør hele tiden når de snakker med menn, noe de ikke gjør. Sån sett er det ikke rart at de ikke ikke kjenner seg igjen i det at menn opplever shit-testing. Mange menn kjenner seg heller ikke igjen i dette fordi de ikke sjekker opp damer som er utenfor deres sosiale sirkel. Det er som sagt når man prøver å snakke med damer en ikke kjenner at dette fort blir et tema.

Jeg ville ikke gått rundt med tanken om at damer kun styres av følelser. Grunnen til at de ikke tror på det er fordi de ikke har sett bevisene, i tillegg til at temaet blir presentert på en klønete måte. Bevisene får man ikke med mindre man observer menn som prøver å sjekke opp damer de ikke kjenner.

Anonymous poster hash: e2f65...f1b

Gjest Tassen10
Skrevet

Skulle også legge til at det ikke er noe særlig kompliment egentlig.Selv damer som er keene på en mann og ligger i senga kan finne på shitteste. Hvor mange ganger har man ikke hørt frasen "jeg har mensen". De jeg kjenner som ikke bryr seg når de har blitt servert denne, har faktisk endt opp med å ha sex med henne uansett. Gjett hva, hun hadde ikke mensen alikevel.Det er bare slitsomt, men som noen påpeker her så ligger det i kvinners natur. Det blir lettere å se på shittester som basert ut fra følelser og handle deretter. Og siden kvinner drives av følelser gir det enda mer mening å se på handling, kontra hva de sier og så trekke slutningen ut fra hva de føler. Anonymous poster hash: 91c81...cd5

Jeg får ikke dette helt til å henge på greip.

Det har blitt nevnt tidligere her at shittesting er noe damer gjør ubevisst. Men om damer sier de har mensen, når de ikke har mensen, så er vel dette noe de gjør bevisst?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke dette helt til å henge på greip.

Det har blitt nevnt tidligere her at shittesting er noe damer gjør ubevisst. Men om damer sier de har mensen, når de ikke har mensen, så er vel dette noe de gjør bevisst?

Noen ganger går ord fortere ut av munnen enn man har tenkt over. Tenk litt sånn her: Jeg har tenkt å teste hvor mye jeg kan få han til å gå fra sin plan om å ha sex i kveld. Hvor mye kan jeg få han til å bøye seg for meg når jeg nekter han det han vil ha. Man kan nesten si det skjer instinktivt. De tenker ikke så mye over det, men bare gjør det. Alle damer tester. Til enhver tid. Som sagt, så har det vært kompiser som har erfart dette gang på gang, og de ignorerer bare testen. De nevner heller ikke noe til dama eller lager noe styr ut av det, de vet bare hva grunnen til det er.

• Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Noen ganger går ord fortere ut av munnen enn man har tenkt over. Tenk litt sånn her: Jeg har tenkt å teste hvor mye jeg kan få han til å gå fra sin plan om å ha sex i kveld. Hvor mye kan jeg få han til å bøye seg for meg når jeg nekter han det han vil ha. Man kan nesten si det skjer instinktivt. De tenker ikke så mye over det, men bare gjør det. Alle damer tester. Til enhver tid. Som sagt, så har det vært kompiser som har erfart dette gang på gang, og de ignorerer bare testen. De nevner heller ikke noe til dama eller lager noe styr ut av det, de vet bare hva grunnen til det er. Anonymous poster hash: 91c81...cd5

Ok. Høres dritslitsomt ut.

Jeg har selvfølgelig fått høre "jeg har mensen" tidligere jeg også. Og alltid tatt det for sannhet. Men da har jeg alltid fått en bj i stedet. Er det å stryke på shittesten?

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Høres dritslitsomt ut.

Jeg har selvfølgelig fått høre "jeg har mensen" tidligere jeg også. Og alltid tatt det for sannhet. Men da har jeg alltid fått en bj i stedet. Er det å stryke på shittesten?

Tja, vanskelig å si. På en måte så deler hun ut sine goder gradvis og øker sin verdi ved å gradvis tilfredstille deg. Men samtidig så får du deg jo noe også. Det hadde vært verre om du hadde blitt totalt avslått.

Men vit dette at kvinner ikke oppsøker menn og havner i en potensiell seksuell situasjon når de vet de har mensen. Dra ut på fylla, møte en mann, bli med hjem og kline, og så si du har mensen? I think not. Det ER en shittest.

Du må slutte å tro at kvinner snakker så sant som de gjør. Noen snakker sant men mange lyver så det renner av de når det gjelder noe alvorlige greier. Tenk litt som å snakke med et barn. Etter at jeg begynte se på damer som barn har det vært lettere å forstå de, og å være rundt de. Lær deg å finne ut når de lyver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er meget fasinerende å se dem oppføre seg på den måten som de gjør uten at de er reflekterte over det.

Bra poeng med å se dem litt i sammenligning med et barnesinn ja. Må bare akseptere at det er sånn de er uten å egentlig bli irritert eller sinte. Før trodde jeg alle kvinnfolk løy hele tiden, fordi deres meninger skifta like mye side som været av og til.

Det er først i dem senere år at jeg har skjønt at de speiler bare meningene sine utfra hvordan de føler seg. På den måten så kan man si at det blir mer korrekt å spørre en kvinne om hva hun føler seg fremfor hva hun faktisk mener\synes.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes da mange menn som også shittester. Bevisst.

En jeg kjenner provoserer damene. Slik tester han ut personligheten deres, om de er "sterke" eller "svake", har humor eller blir fornærmet osv.

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner provoserer damene. Slik tester han ut personligheten deres, om de er "sterke" eller "svake", har humor eller blir fornærmet osv.

Det er ikke helt det samme Zienna...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn da jeg var veldig usikker, nå er jeg bevisst på å ikke bry meg om å gjøre sånt. For jeg tar ikke kvinner noe seriøst uansett lenger.

• 7 år senere...
Skrevet

Jeg leser at noen har komplekser for kløft i haken sin, dvs. at de hater det søkket og spør om man kan operere det bort….det er kanskje fordi noen kaller det rumpehake…

Så er det mange som trår støttende til og skriver det er pent…

Men det er også noen som skriver at det er en genetisk svakhet…

Jeg må innrømme at jeg syns det er stygt. Men det er vel ikke lov å være ærlig og innrømme, selv om noen spør. Vi syns forskjellige ting og vi er forskjellige. Jeg har lagt merke til at veldig mange filmstjerner/skuespillere i det siste har kløft i haken og det skrives også at dette genet er dominant…

Og siden det er så mange filmstjerner/skuespillere med det nå, betyr det vel at mange syns det er pent…og det må være en bra støtte til de som har slik hake. Viser bare hvor forskjellig man er. Må være lov å mene forskjellig, uten at det er ulovlig.

Men jeg har lagt merke til at det er mye andre liker, som jeg syns er stygt. 
F.eks. hater jeg snus, men det bruker jo så mange…og er snart obligatorisk på gata - på bussen - på bordet - på gulvet - på bakken - ennå det har masse mikroplast og skader naturen, bryr folk seg nada….meg selv, meg selv, meg selv, til jorda dør….

Og jeg hater ordet som begynner på d og slutter på t, med r og i, inni seg, som folk sier støtt og stadig. Hver gang noen sier det, får jeg vondt i øret, og ordet kjennes ut som diaré. Har aldri hørt om andre som reagerer som meg. 
Likefullt har jeg ikke tenkt å begynne å like det. Jeg syns også det er mye penere å si: Hva sa du? Eller «Hva?» Istedenfor «Hæ». En jeg kjenner fortalte om en far med en datter. Hver gang datteren sa: Hæ? fullførte pappaen…stmøkk! 🙂

Den var morsom :-). 

Selv om jeg ikke kan hindre at folks ord kommer inn i øregangene mine og gjør vondt, kan jeg hindre at de kommer ut av min egen munn. Bare slik kan man beskytte seg, dessverre. Og holde stand. Ikke bli copycat. Ellers må man isolere seg og det har også en stor kostnad. Lykke til videre. 

Skrevet
Gjest Jean Valjean skrev (På 19.4.2015 den 21.51):

Hva er shit-test ?

Det Lurer jeg på også 🤭

Skrevet
Nettinettet skrev (På 19.4.2015 den 21.13):

Dere må virkelig slutte med dette shit-test greiene! Det er bare piss som gjør at dere analyserer ting unødvendig. SLUTT å analyser. Det er som regel ikke noe med bak det som blir sagt enn det som blir sagt!!

Med mindre det er narsissisme i bildet....

Anonymkode: 084e2...9ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...