AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Del Skrevet 19. april 2015 Når man blir shit-testet er det lett å tenke "for en dust jente", men når man tenker etter så shit-tester hun deg jo fordi hun vil sjekke om du er noe å samle på. Det er ikke noe hun gidder å gjøre med alle. Så kan man si at en shit-test egentlig er et kompliment? "Du virker interessant, nå vil jeg med denne shit-testen finne ut om du er like interessant som jeg har fått inntrykk av." Anonymous poster hash: e84e3...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 19. april 2015 #2 Del Skrevet 19. april 2015 Dere må virkelig slutte med dette shit-test greiene! Det er bare piss som gjør at dere analyserer ting unødvendig. SLUTT å analyser. Det er som regel ikke noe med bak det som blir sagt enn det som blir sagt!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Del Skrevet 19. april 2015 Det er som regel ikke noe med bak det som blir sagt enn det som blir sagt!! Da vet du ikke mye om flørting. Nesten all flørtekommunikasjon foregår i kulissene Anonymous poster hash: e84e3...ba0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Del Skrevet 19. april 2015 Vel, ikke alle shit-tester er like omfattende da. Så enkelte shittester kan vel tas på som et kompliment. Anonymous poster hash: 37109...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 19. april 2015 #5 Del Skrevet 19. april 2015 Da vet du ikke mye om flørting. Nesten all flørtekommunikasjon foregår i kulissene Anonymous poster hash: e84e3...ba0 Du har helt rett, jeg vet ingenting om flørting og shit tester er the new shit! Lykke til med det! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #6 Del Skrevet 19. april 2015 Du har helt rett, jeg vet ingenting om flørting og shit tester er the new shit! Lykke til med det! Det er ingenting nytt med shit-tester. De har eksistert så lenge kvinner har eksistert. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 19. april 2015 #7 Del Skrevet 19. april 2015 Det er ingenting nytt med shit-tester. De har eksistert så lenge kvinner har eksistert. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 If it works for you som sagt.. Lykke til med det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. april 2015 #8 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) I min verden, for det lille den er verd da, så er det kun kvinner som er utrygge på seg selv eller mangler selvfølelse/selvtrygghet som driver med såkalt 'shit testing'. Resten av oss er for trygge i oss selv til å bedrive slikt spill. Endret 19. april 2015 av Lille-pus 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jean Valjean Skrevet 19. april 2015 #9 Del Skrevet 19. april 2015 Hva er shit-test ? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #10 Del Skrevet 19. april 2015 I min verden, for det lille den er verd da, så er det kun kvinner som er utrygge på seg selv eller mangler selvfølelse/selvtrygghet som driver med såkalt 'shit testing'. Resten av oss er for trygge i oss selv til å bedrive slikt spill. Det er faktisk noe alle kvinner gjør, som regel ubevisst. De er ikke utrygge på seg selv, men utrygge på mannen. Så de må finne ut om de kan være trygg på han. Du er jo ikke utrygg på deg selv når du lukter på en parfyme før du kjøper den. Og på samme måte er du ikke utrygg på deg selv om du shit-tester en mann før du bestemmer deg for å bli sammen. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. april 2015 #11 Del Skrevet 19. april 2015 Hva er shit-test ? Jeg var heller ikke klar over hva det var før idag.. anbefaler å lese denne. http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #12 Del Skrevet 19. april 2015 Det er faktisk noe alle kvinner gjør, som regel ubevisst. De er ikke utrygge på seg selv, men utrygge på mannen. Så de må finne ut om de kan være trygg på han. Du er jo ikke utrygg på deg selv når du lukter på en parfyme før du kjøper den. Og på samme måte er du ikke utrygg på deg selv om du shit-tester en mann før du bestemmer deg for å bli sammen. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 Tviler på at kvinnene blir noe særlig tryggere etter å ha shit-testet.... Falsk trygghet i såfall.Anonymous poster hash: 45542...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 19. april 2015 #13 Del Skrevet 19. april 2015 Tviler på at kvinnene blir noe særlig tryggere etter å ha shit-testet.... Falsk trygghet i såfall.Anonymous poster hash: 45542...038 De vet ikke engang at de har shit-testet. Ikke vet mannen om det heller, hvis han ikke har en kompis som informerer han om det, eller han har lest noe på nettet. Folk må slutte å gjøre datingen enda mer komplisert med enda mer analyseringer og tanker om at nå blir man testet for ditt og datt. Paranoia delux. Begynn å kommuniser og slutt med tull og spill så blir det kanskje ordnings! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #14 Del Skrevet 19. april 2015 Hva er shit-test ? Dette: Dere må virkelig slutte med dette shit-test greiene! Det er bare piss som gjør at dere analyserer ting unødvendig. SLUTT å analyser. Det er som regel ikke noe med bak det som blir sagt enn det som blir sagt!! Nettinettet tester her for å se om TS er en ynkrygg som med en gang gir etter for det hun sier eller om TS står opp for seg selv. Det er noe kvinner gjør ubevisst. Tester for å se om en mann er tøff eller tøff-el. Anonymous poster hash: 7321f...159 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 19. april 2015 #15 Del Skrevet 19. april 2015 Nettinettet tester her for å se om TS er en ynkrygg som med en gang gir etter for det hun sier eller om TS står opp for seg selv. Det er noe kvinner gjør ubevisst. Tester for å se om en mann er tøff eller tøff-el. Anonymous poster hash: 7321f...159 *leter etter high five smilien* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #16 Del Skrevet 19. april 2015 Folk må slutte å gjøre datingen enda mer komplisert med enda mer analyseringer og tanker om at nå blir man testet for ditt og datt. Flørting ER testing. Per definisjon. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 19. april 2015 #17 Del Skrevet 19. april 2015 Flørting ER testing. Per definisjon. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 Nei her har du definisjonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Flirting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. april 2015 #18 Del Skrevet 19. april 2015 Det er faktisk noe alle kvinner gjør, som regel ubevisst. De er ikke utrygge på seg selv, men utrygge på mannen. Så de må finne ut om de kan være trygg på han. Du er jo ikke utrygg på deg selv når du lukter på en parfyme før du kjøper den. Og på samme måte er du ikke utrygg på deg selv om du shit-tester en mann før du bestemmer deg for å bli sammen. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 Da synes jeg du kan fortelle meg hvilke såkalte shit tester kvinner som meg bruker på menn, - og hvorfor vi i følge deg velger menn vi er utrygge på slik at vi må shit teste dem. Jeg venter i usigelig spenning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #19 Del Skrevet 19. april 2015 Nei her har du definisjonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Flirting Det er ikke en definisjon, men en leksikonartikkel. Det er dessuten ingenting der som motsier det jeg sa, nemlig at flørting er en form for testing. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #20 Del Skrevet 19. april 2015 Da synes jeg du kan fortelle meg hvilke såkalte shit tester kvinner som meg bruker på menn, - og hvorfor vi i følge deg velger menn vi er utrygge på slik at vi må shit teste dem. Jeg venter i usigelig spenning. Honeyblossom postet en interessant link som inneholder flere eksempler. Alle menn må testes ut før du kan være trygg på dem. Du kan aldri vite at en mann er bra før du har blitt kjent med han. Og shit-testing er en måte å bli kjent med bestemte sider av personen. Anonymous poster hash: e84e3...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå